hecuba Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Er det feler her som liker å bruke kostymer/uniformer osv på soverommet? Hva er dine favoritter, og hvor har du kjøpt de? Personlig vurderer jeg skolepikeuniform. Men også en mer sm-inspirert drakt..
Gjest Vindelspev Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 Skolepikegreia får meg bare til å tenke på fjortisjenter i mangablader, og det er ikke sexy. Korsett er en vinner, og blodrødt er sexy.
Gjest Hel Skrevet 18. september 2005 #3 Skrevet 18. september 2005 Skolepikeuniform har jeg hatt lyst på lenge (og sånn french maid kostyme). Forplay katalogen har en del.
Gjest Vindelspev Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Denne var ikke så verst... Hva med saker og ting for menn, da?
hecuba Skrevet 18. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2005 (endret) Hmm.. Hvordan er det med betaling og porto på slikt? Er ikke så glad i å betale med kort over nett. Endret 18. september 2005 av hecuba
Wonderwoman Skrevet 18. september 2005 #6 Skrevet 18. september 2005 Kunne tenkt meg en sånn kort sykepleier-variant, så kan jeg pleie Mannen litt ....
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #7 Skrevet 18. september 2005 Hvitt undertøy med stay-ups og strømper er vel det jeg liker best, blir litt rart med uniformer og greier, selv om jeg sikkert hadde vært åpen for det
Gjest Pet Skrevet 18. september 2005 #8 Skrevet 18. september 2005 Latex! Veldig godt å bli befølt i latexklær, blir på en måte hud utenpå huden!
Gjest Gjest_Transe_* Skrevet 18. september 2005 #9 Skrevet 18. september 2005 Bare jeg får på meg kjole er alt bra.
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #10 Skrevet 19. september 2005 Hei, må innrømme at jeg liker å ikle meg latexklær når sengekosen nærmer seg. Alt i latex fra kjoler, bukser, skjorter, undertøy, korsetter, strømper, hansker og støvletter. Ingenting er som het lek iført latex, det krydrer sexlivet noe utenomjordisk. Ta å prøv, men husk; la ikke latexen bli det viktigste, det må forsatt være kjærligheten til hverandre. Hilsen en kvinne i latex.
Gjest JohnDeere Skrevet 19. september 2005 #11 Skrevet 19. september 2005 Skolepikeuniform har jeg hatt lyst på lenge (og sånn french maid kostyme). Forplay katalogen har en del. ← Halla CocoPuff! Du har svart på et tema jeg postet i Guttas Rom her på KG og vil bare si: Hadde jeg ikke vært godt gift allerede så hadde jeg fridd til deg :-) De klærne/uniformene du lanserer her er innertier, og akkurat det som skal til for å få meg i den åttende himmel
hecuba Skrevet 19. september 2005 Forfatter #12 Skrevet 19. september 2005 Frøken CocoPuff! Har du bestilt derfra? Hvordan fungerte det?
Gjest Gorgonzola Skrevet 8. desember 2005 #13 Skrevet 8. desember 2005 Er det feler her som liker å bruke kostymer/uniformer osv på soverommet? Hva er dine favoritter, og hvor har du kjøpt de? Personlig vurderer jeg skolepikeuniform. Men også en mer sm-inspirert drakt.. ← Oj-oj-oj, skolepike-outfit er frekt nok det! Kort skjørt, bar mage og knestrømper er turn-on sm-drakt er like frekt (husk blindfold maska også da), ta med french maid og sykepleier så har du bondefanget de fleste som står og tisser vil jeg anta. Korsetter, strømper (sånne lange stay-ups eller med strømpeholder) og hansker er jo mildest talt kjempe-erotisk da........... Jeg handler stadig på diverse butikker jeg og kjæresten pakker opp, ifører seg antrekket og vi har det digg
Gjest Hel Skrevet 8. desember 2005 #14 Skrevet 8. desember 2005 Herregud er jeg treig eller. Har ikke sett disse før nå jeg. Frøken CocoPuff! Har du bestilt derfra? Hvordan fungerte det? ← Jeg har ikke bestilt derfra før men antar at det fungerer som alle andre nettsteder. Frakta ser litt dyr ut, 45 dollar. Og da får man jo toll i tillegg. Står at det tar 5-7 dager å motta. Halla CocoPuff! Du har svart på et tema jeg postet i Guttas Rom her på KG og vil bare si: Hadde jeg ikke vært godt gift allerede så hadde jeg fridd til deg :-) De klærne/uniformene du lanserer her er innertier, og akkurat det som skal til for å få meg i den åttende himmel ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå