Gå til innhold

Kunne du reist på date med meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Kwest
Skrevet

Bare basert på en beskrivelse av meg selv så lurer jeg på om du ville reist på date på meg.

Vil gjerne ha svar fra single og ikke single kvinner. Ikke single kvinner kan ta dette som en hypotetisk😅

Jeg er 1.87 høy og 40 år. Har brunt hår og veltrimmet skjegg. Jeg liker å trene, så jeg ser meg selv som veltrent. Jeg liker å reise på tur og det å kunne kose meg med en film/serie på tv.

Jeg og min kone reiste ifra hverandre for 2 år siden. Var da gift med ho i 8 år og sammen i 10 år. Hun forlot meg for å finne seg selv. Vi har ikke barn, etter ønske fra henne.

Jeg har en godt betalt jobb med mye fleksitid. Jeg liker å ta vare på de jeg er sammen med i form av ros, gaver og kos. Når det er sagt så er det et pluss for meg at du er intelligent, morsom og har egen jobb.

Basert på dette, ville du reist på date med meg?

Ja, dette er en liten egotripp😅

Videoannonse
Annonse
Gjest irkan90
Skrevet

Er ikke singel kvinne, men basert på det du skriver ville til og med JEG dratt på date med deg.

Gjest Kwest
Skrevet
irkan90 skrev (Akkurat nå):

Er ikke singel kvinne, men basert på det du skriver ville til og med JEG dratt på date med deg.

Fantastisk😊 

Skrevet

Det kunne jeg absolutt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting av det du skrivet som er avskrekkende, men det er ingenting ved det som pirrende heller.

Hadde dette vært en kontaktannonse hadde jeg tenkt kjedelig og hoppet til neste. Men utgangspunktet er bra, så med litt humor i tilegg og kanskje en interessant fun fact som gjorde deg litt mindre A4 så hadde jeg blitt med av ren nysgjerrighet. For hos meg er ikke trening og ting som kan kjøpes det viktigste, men selvtillitt og sjarm.

Anonymkode: de43f...3bd

• Liker 12
Gjest Kwest
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ingenting av det du skrivet som er avskrekkende, men det er ingenting ved det som pirrende heller.

Hadde dette vært en kontaktannonse hadde jeg tenkt kjedelig og hoppet til neste. Men utgangspunktet er bra, så med litt humor i tilegg og kanskje en interessant fun fact som gjorde deg litt mindre A4 så hadde jeg blitt med av ren nysgjerrighet. For hos meg er ikke trening og ting som kan kjøpes det viktigste, men selvtillitt og sjarm.

Takk for god og viktig input😊 Skal ta den med meg videre😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig. 

Anonymkode: d33d4...3e3

Skrevet

Ja. :) du virker som er grei kar 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt!

Anonymkode: d6b88...0c6

• Liker 2
Skrevet

At en mann er pen å se på, er selvfølgelig et pluss, men det er mange fine veltrente menn der ute som liker å dra på tur og se tv/filmer.... Hvis jeg skulle ønsket å dra på tur med deg, ville jeg visst hva som engasjerer deg, hva er det som gir deg energi, hva har du å bidra med annet enn et pent og velstelt utseende.... Hva er det med deg som gjør at jeg ikke ville kjedet meg på en tur sammen med deg 🙂 

• Liker 6
Gjest Kwest
Skrevet
Frk Midnattsol skrev (Akkurat nå):

At en mann er pen å se på, er selvfølgelig et pluss, men det er mange fine veltrente menn der ute som liker å dra på tur og se tv/filmer.... Hvis jeg skulle ønsket å dra på tur med deg, ville jeg visst hva som engasjerer deg, hva er det som gir deg energi, hva har du å bidra med annet enn et pent og velstelt utseende.... Hva er det med deg som gjør at jeg ikke ville kjedet meg på en tur sammen med deg 🙂 

Mye å tenke på når en skriver kontaktannonnse😅 Takk for tips😊

Skrevet

Du virker som en bra mann.
Men for meg så virker du kjedelig og litt enkel; litt typen som smiler litt for mye og stiller få krav til de rundt deg. Du skriver ikke så bra og det er ingenting som er spennende ved deg.

Humor og intelligens mangler i innlegget ditt. Ikke dermed sagt at personligheten din mangler noe som helst😊

• Liker 5
Skrevet (endret)

Nå er jeg gift, men:

Ja altså - dersom hvis at så hadde det hørtes ut som en bra start ja.

Men,

jeg hadde jo lurt på langt mer enn det du forteller om nå før jeg trykket på «match» eller hva folk nå gjør på datingsider. 

Hadde lurt på om vi matchet på det personlige og verdier, rett og slett.

Om din favorittfilm var Fast&Furious er vi ikke match for eksempel 😅

Om du stemte FrP eller ikke i det hele tatt hadde vi heller ikke vært match. Men for en annen kunne jo det vært selveste cherryen på kremen osv. 

Endret av Fløff
  • Liker 5
Skrevet

Det kunne jeg absolutt, om jeg var litt yngre 😉

Gjest blåbærpike
Skrevet

Jeg kunne dratt på date med deg basert på det du skriver, men personlighet og kjemi ville avgjort om du fikk en date 2 😉

AnonymBruker
Skrevet
MapleSirup skrev (3 minutter siden):

Du virker som en bra mann.
Men for meg så virker du kjedelig og litt enkel; litt typen som smiler litt for mye og stiller få krav til de rundt deg. Du skriver ikke så bra og det er ingenting som er spennende ved deg.

Humor og intelligens mangler i innlegget ditt. Ikke dermed sagt at personligheten din mangler noe som helst😊

Jøss 🤪

Anonymkode: 66d09...b9f

AnonymBruker
Skrevet

Du virker snill og rolig i måten du beskriver deg selv på. Jeg er ikke singel, men hadde jeg vært hadde jeg gjerne gått på date med deg.

Anonymkode: 2afb2...904

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne gått på date med deg, men det spørs om du ville gått på date med meg 😄 

Og så har det jo noe si hvor i landet du bor i forhold til meg. Jeg har barn og dater kun menn innen en hvis avstand fra meg.

Anonymkode: d6033...ec2

AnonymBruker
Skrevet
Kwest skrev (27 minutter siden):

Bare basert på en beskrivelse av meg selv så lurer jeg på om du ville reist på date på meg.

Vil gjerne ha svar fra single og ikke single kvinner. Ikke single kvinner kan ta dette som en hypotetisk😅

Jeg er 1.87 høy og 40 år. Har brunt hår og veltrimmet skjegg. Jeg liker å trene, så jeg ser meg selv som veltrent. Jeg liker å reise på tur og det å kunne kose meg med en film/serie på tv.

Jeg og min kone reiste ifra hverandre for 2 år siden. Var da gift med ho i 8 år og sammen i 10 år. Hun forlot meg for å finne seg selv. Vi har ikke barn, etter ønske fra henne.

Jeg har en godt betalt jobb med mye fleksitid. Jeg liker å ta vare på de jeg er sammen med i form av ros, gaver og kos. Når det er sagt så er det et pluss for meg at du er intelligent, morsom og har egen jobb.

Basert på dette, ville du reist på date med meg?

Ja, dette er en liten egotripp😅

Nei, det uthevede her gave med bare avsmak.

Utenom det så ser det greit ut men enig med MapleSirup og jeg fikk litt inntrykk av at du er en tørrpinn.

Anonymkode: ee870...e44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke så mye å si om jeg ville gått på date med deg eller ikke da du allerede har utelukket meg.

Anonymkode: 7fe9e...097

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...