AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Jeg ønsker en 08-16 jobb hvor man tjener bra og eget kontor. Jeg kunne tenkt meg til miljøterapeut på en skole men det er nok ikke helt som jeg ser for meg og nå vurderer jeg å avslutte hele bacheloren. Er du sosionom eller har råd til hvilken retning jeg burde gå i? Anonymkode: cbe53...38f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Det er vel mange sosionomer i nav og barnevern som har eget kontor (ikke vanlig for miljøterapeuter), men "tjene bra" er jo ganske relativt. Du blir neppe rik av en treårig høgskoleutdanning, liksom. Anonymkode: a7e60...09b 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Har du høyt snitt? Har du realfag fra videregående? Hvis svaret på begge er nei på begge spørsmålene, er det nok få valg du har for å få en slik jobb som du beskriver. Man kan ikke alltid få i pose og sekk, så kanskje målet heller bør være å få en 08 til 16-jobb med eget kontor og grei lønn. Du klarer deg vel fint med gjennomsnittlig lønn? Med tanke på at du ønsker en 08 til 16-jobb og muligens ikke har veldig høyt snitt eller realfag, så er det urealistisk å skulle tjene veldig bra. Anonymkode: 2fcdb...634
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 Eget kontor er noe de færreste vil ha fremover da. Men 8-16 jobb vil du kunne få som sosionom. Anonymkode: b9eb8...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå