Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som kan anbefale en god ergonomisk bæresele eller bæresjal som passer fra nyfødt? Jeg har ergobaby 360 med nyfødtinnlegg fra før, men opplevde sist at den var krevende å få på og babyen ble skremt av lyden fra borrelåsen. Ønsker en sele eller sjal som er rask og enkel å få på uten borrelås. Et pluss om det er enkelt å amme i den.

Anonymkode: 241df...3c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde caboo close sist. Ferdigsydd sjal som man bare trer over hodet og så strammer man med ringene som henger på. Var veldig fornøyd med dette til nyfødt sist. Ergobaby 360 forsøkte jeg 3 ganger når baby ble litt eldre og ga opp. Solgte den da jeg ikke likte den i det hele tatt på tross av masse skryt.

Anonymkode: d83a9...a86

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ergobaby Embrace :) 

Anonymkode: fd710...d6d

AnonymBruker
Skrevet

Ergobaby Embrace over caboo tusen ganger. 

Anonymkode: 61932...4ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du vil prøve bæresjal anbefaler jeg coracor til nyfødte! Det har litt stretch i seg, som gjør at det tøyes begge veier, som gjør det mye enklere å knyte syns jeg. (Du knytter det på deg stramt og putter baby oppi. Jeg syns det var mer styr med caboo faktisk, pluss sjalet kunne både jeg og mannen min bruke.)

Anonymkode: 54e1a...2c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsket Angelpack bæresele, brukte den til begge barna fra nyfødt og til rundt et år, og har ammet mye i den. Men det er individuelt hva som passer, ei venninne av meg likte ikke angelpack i det hele tatt. Og jeg har prøvd en caboo close, og syns den var vond å gå med pga. noen ringer som gnagde på feil sted. Om mulig er det bra å få prøvd før man kjøper :) Elastisk sjal har jeg også brukt mye, og de passer nok til alle. Jeg hadde Sino fordi jeg likte fargen på et av dem.

Anonymkode: a8185...bfe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ergobaby Embrace over caboo tusen ganger. 

Anonymkode: 61932...4ee

Kan du forklare hvorfor?

Anonymkode: 3f750...b66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker elastisk sjal. Begynte å bære fra dag 1 denne gangen (mitt andre barn), og hun trives veldig godt med å bli bært. Jeg har ett fra aldoria som er tynt og ganske elastisk, og en moby wrap som er tykkere og siger mindre. Moby wrap’en kan brukes til babyen blir ganske tung. 

Sjalet knytes først, også putter du baby oppi. Jeg syns det er mye greiere enn sele når de er så små. Også kan det brukes av både mor og far uten å måtte justeres.

Anonymkode: e974c...7f5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes Baby k’tan var helt fantastisk!!

Veldig behagelig, super lettvint å ta av/på, og kan brukes fra nyfødt og helt til barnet blir for tungt.

Anonymkode: 3551f...21e

AnonymBruker
Skrevet

Bruker coracor elastisk sjal nå, storfornøyd, mye lettere å bruke enn jeg trodde! Har også caboo og ergobaby adapt som jeg brukte på første, fornøyd med det også. 

Anonymkode: e10dc...a59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...