Gjest Erik Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Hei Jeg er litt rådvill om dagen, min samboer og jeg har bod i sammen i 15 år. De to siste årene hadde vi en såkalt down periode i sex livet vårt. Hun rett og slett hadde ikke noe særlig lyst. Etter at vi begge to hadde gått i lang tid uten egentlig å snakke ut om problemet, kom det en dag for ca 6 mnd siden da vi endelig fikk snakket ordentlig ut. Får å ikke dra historien for lang med alle detaljene sa hun til meg at hun var glad i meg, men manglet rett og slett lysten på og ligge med meg, hun syntes rett og slett det ikke ga henne noe særlig. Jeg ble lei meg, for jeg savnet virkelig nærheten og opphisselsen jeg følte under akten og etterpå. I våres dro vi på ferie i sammen til Kreta, og jeg håpet virkelig dette kunne forandre på ståa, får oss er det ikke vanlig og drikke. Men jeg prøvde å skjenke henne litt får å få henne på gli. Og det fikk jeg, vi havnet i senga i sammen og hadde våres første kjærlighets akt på lang lang tid. Etter på snakket vi videre ut om ting og tang, og da sa hun til meg at hun hadde gått lenge og fantasert om og blande en til inn i seksuallivet vårt. Det gikk litt kalde frysninger ned over nakken min. Men da vi kom hjem kontaktet henne en såkalt venn og hadde med han hjem en kveld og vi satt i gang. Nå så fungere vi i sammen mye bedre seksuelt, men det er med en liten bi smak i fra min side. Hun sier til meg at hun trenger en trekant en gang i blant får og stimulere hennes fantasi og lyst. Jeg har sagt til henne at jeg egentlig ikke vil, men går med på dette foreløpig. Jeg er egentlig rådvill, jeg har mest lyst til å få slutt på dette i dag. Men er redd for og ødelegge våres ny vinnende nærhet igjen. Er det noen som har vært i lignende situasjon som kan gi meg råd?
Gjest Vindelspev Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 Jeg tror at for at det skal fungere å blande en tredjepart inn i sexlivet, så må man ha et solid, trygt og velfungerende sexliv i bunnen. Videre er det alfa og omega at begge ønsker dette, ikke at du føyer deg i håp om at hun skal tenne på deg igjen.
Gjest Vindelspev Skrevet 18. september 2005 #3 Skrevet 18. september 2005 M.a.o; jeg tror dette havner i grøfta snart om dere ikke kommuniserer med hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Krev å få en kvinne til i senga for trekant. Da skal du få se hvordan det står til. Dersom hun nekter, bør du hive henne på hue og ræva ut av huset ditt.
Gjest 123 Skrevet 19. september 2005 #5 Skrevet 19. september 2005 for guds skyld, mann! dersom du ikke er komfortable med dette, så hiv henne ut!
Gjest trois manage Skrevet 20. september 2005 #6 Skrevet 20. september 2005 Krev å få en kvinne til i senga for trekant. Da skal du få se hvordan det står til. Dersom hun nekter, bør du hive henne på hue og ræva ut av huset ditt. ← Uten å si noe forhastet så høres dette ikke veldig ulogisk...
mije Skrevet 20. september 2005 #7 Skrevet 20. september 2005 hvis typen min hadde ønsket en annen dame i senga for at sex livet mellom MEG og HAN skulle bli bedre så hadde jeg kastet han ut !!!!! 1 gang kan være greit men, når det blir mere enn det så ser det ut som om det er et problem der.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #8 Skrevet 21. september 2005 hvis typen min hadde ønsket en annen dame i senga for at sex livet mellom MEG og HAN skulle bli bedre så hadde jeg kastet han ut !!!!! 1 gang kan være greit men, når det blir mere enn det så ser det ut som om det er et problem der. ← overaskende(?) få damer som svarer her hadde en kvinne vært trådstarter, så hadde hunn-gribbene her kastet seg over, frådende av sinne hyklere
Gjest Vindelspev Skrevet 21. september 2005 #9 Skrevet 21. september 2005 Hvorfor så skråsikker på at de ikke er damer? JEG er dame, og jeg ser iallfall to til her...
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 22. september 2005 #10 Skrevet 22. september 2005 Fysj! Dette er noe et par bør være enige om, ikke noe man skal "presse" gjennom... Vet hun hvordan du føler det? Om hun gjør det,er det bare å foreslå en jente neste gang... likt skal hvertfall være likt etter min mening;)
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #11 Skrevet 22. september 2005 slenger meg på de andre her. Ta med dere en kvinne i sengen. Eller kutt henne ut. Hvorfor vil du være sammen med en som velger den letteste løsningen når tenningen forsvinner? Mener personlig at en del alternativer bør prøves før en tredjeperson blir involvert. Om du ikke er 100% komfortabel med en annen mann i sengen så bør varsellampene lyse. For dere begge!
Gjest Gjest_aMan4U_* Skrevet 23. september 2005 #12 Skrevet 23. september 2005 Hallo- Hallo - Våkne Hun bare utnytter deg ! På denne måten får hun være utro med din godkjennelse. Og - Det er ikke deg det er noe i veien med, men dama. Her må det samtale til med det samme, ellers går dette rett til hel..... Trekant og firkant for den del, kan være spennende og morsomt, men da må det være basert på 100% ærlige og solide forhold. Ellers er det dømt til å bli trøbbel. Lykke til !
Saeria Skrevet 24. september 2005 #13 Skrevet 24. september 2005 Jeg tror at for at det skal fungere å blande en tredjepart inn i sexlivet, så må man ha et solid, trygt og velfungerende sexliv i bunnen. Videre er det alfa og omega at begge ønsker dette, ikke at du føyer deg i håp om at hun skal tenne på deg igjen. ← Begge parter må ønske dette. Å blande inn en tredjepart, eller ha partnerbytte for å redde et forhold går sjelden bra.
Gjest Bellatrix Skrevet 24. september 2005 #14 Skrevet 24. september 2005 Ikke gjør det hvis du ikke vil det selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå