Gå til innhold

Dere som har fått bivirkning av vaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter vaksinen har de oppstått? Tenker ikke på muskelsmerter i armen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble kvalm, fikk hodepine, vondt i kroppen og influensafølelse dagen etter, det varte ca tre dager. 

Skrevet

Jeg hadde lett ubehag i armen dagen etter vaksinen. Var helt borte på kvelden dagen etter.

Skrevet (endret)

Samboeren tok Phizer og ble veldig dårlig dagen etterpå.

Hun fikk mensen og blødde sikkerlig. Hun fikk masse mage smerter, svimmel og hodepine. 

Det har gått 12 dager siden hun tok vaksinen og sliter fortsatt. 

Endret av Plushie
  • Liker 5
Skrevet

Det kom dagen etter. Kvalm, svimmel, kaldsvette, hodepine. 

Skrevet

Jeg våknet med hodepine og litt feber morgenen etter første dose. Det gikk over etter noen timer, så fikk jeg frysninger om kvelden. Neste dag merket jeg ikke noe. Venter med spenning på hva som vil skje etter dose to. Det sto i informasjonen jeg fikk at bivirkninger er vanligere etter andre dose. Det var 7 bivirkninger som var ramset opp.

Skrevet

Tok for tre dager siden. Først den vonde armen og influensa følelse, og leddsmerter. Så dårlig matlyst og søvnproblemer. Våken lengre og våkner tidligere. Lys våken! Men har autoimmun sykdom jeg tar imundempende medisin for. Sliter da med fatique og smerter til vanlig. Men aldri sliti med matlyst. Og ei heller det å ikke være trøtt. 

Skrevet

Med Astra kom det samme kvelden, og varte et døgn ca. Med Pfizer, dagen etter og varte ut den dagen

• Opprett ny...