Gå til innhold

Vare som er midlertidig utsolgt i en nettbutikk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge ville du synes det var rimelig å vente på å få varen? De har ikke gitt noen beskjed om hvor lang ventetiden er. Det ble ikke gitt noen beskjed i forbindelse med ordrebekreftelse. Jeg oppdaget tilfeldig etter noen ukers venting, da jeg gikk inn på min ordre på nettbutikken. Varen ligger fremdeles ute i nettbutikken, men også der står det at den er midlertidig utsolgt. Det var ingen tilbudsvare, heller. 

Nå har det gått ni uker, og nettbutikken har verken informert mer eller sendt ut noen vare. 

Har sendt dem en forespørsel nå, men hva burde jeg foreta meg dersom svaret er ullent og uklart? 

Anonymkode: 53b07...3b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har sendt dem en forespørsel nå, men hva burde jeg foreta meg dersom svaret er ullent og uklart? 

Avbestilt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 13.27):

Avbestill. Jeg opplevde noe liknende med en nettbutikk der tidspunkt for når varen skulle komme ble skjøvet på gjentatte ganger. Til slutt gav jeg opp og kansellerte bestillingen. Gikk helt fint det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 13.27):

Hvor lenge ville du synes det var rimelig å vente på å få varen? De har ikke gitt noen beskjed om hvor lang ventetiden er. Det ble ikke gitt noen beskjed i forbindelse med ordrebekreftelse. Jeg oppdaget tilfeldig etter noen ukers venting, da jeg gikk inn på min ordre på nettbutikken. Varen ligger fremdeles ute i nettbutikken, men også der står det at den er midlertidig utsolgt. Det var ingen tilbudsvare, heller. 

Nå har det gått ni uker, og nettbutikken har verken informert mer eller sendt ut noen vare. 

Ja, har noe på komplett som var bestillt juni 2020, enda ikke kommet inn på lager. Så 😅😂 Jeg venter til evig tid jeg 😄

Anonymkode: 29b01...9aa

AnonymBruker
Skrevet

Rimelig å vente, det spørs jo litt. Det er ingen krav til at nettbutikken får det inn igjen innen en viss tid, så jeg ville hevet kjøpet om jeg ikke ville vente lenger. Som en sier, varer på komplett kan være midlertidig utsolgt i evigheter, som med enkelte skjermkort.

Anonymkode: cedc5...e7b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...