GÃ¥ til innhold

Finnes det noen butikker i Oslo som selger store flasker med Fanta Lemon?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor er det utsolgt overalt 😮 Bor på Lambertseter og INGEN butikker har det.. Har vært på Bryn og Manglerud senter, Coop Prix på Oslo S, Kiwi på Solli plass men nei ingen har! De har på Narvesen og bensinstasjoner, men kun flaskene på 0,5 l. Hva er greia med at alle skal ha Fanta Lemon nå?! 

Anonymkode: ed100...79d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte nylig på kiwi sandaker 

Anonymkode: ac72e...1ae

AnonymBruker
Skrevet

Her til lands får du nok ikke større flasker enn 1,5-litere.

Har du spurt i de butikkene du har vært i, da? Kanskje de har på lager? Kanskje de får inn i morgen? (Nei, det er jo fredag i morgen..)

Greia vet jeg ikke. De ønsker vel å drikke det.

Lykke til på jakten. Om du ikke finner 1,5-litersflasker, må du nok bare bite i det sure eplet og kjøpe 0,5 litersflasker

Anonymkode: 0c294...edd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Her til lands får du nok ikke større flasker enn 1,5-litere.

Har du spurt i de butikkene du har vært i, da? Kanskje de har på lager? Kanskje de får inn i morgen? (Nei, det er jo fredag i morgen..)

Greia vet jeg ikke. De ønsker vel å drikke det.

Lykke til på jakten. Om du ikke finner 1,5-litersflasker, må du nok bare bite i det sure eplet og kjøpe 0,5 litersflasker

Anonymkode: 0c294...edd

Jeg har spurt og de sier bare at det er sånn etterspørsel etter Fanta Lemon akkurat nå :( Kanskje det er pga mange fester og at den passer som blandevann? Aldri opplevd før at det har vært så utsolgt som nå. 

Har tenkt meg en tur til Grünerløkka på lørdag, kanskje de har det der. Hvis noen har sett det andre steder i byen så si gjerne fra :) 

Anonymkode: ed100...79d

Skrevet

Fanta lemon er utmerket som blandevann ja. Har kjøpt to stykk 1.5 liter i år og begge nå i juli så er nok stor etterspørsel. Jeg så det på en Menybutikk (utenfor byen) for en ukes tids siden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...