AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #21 Del Skrevet 29. juli 2021 Sigvart Dagsland? Anonymkode: e0dab...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #22 Del Skrevet 29. juli 2021 Crobern skrev (12 minutter siden): Kurt Nilsen Bingo! Kun 10. spørsmål, imponerende! Han ble observert på Vinmonopolet i Knarvik litt utenfor Bergen, så litt sliten ut! Anonymkode: fcaab...db3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #23 Del Skrevet 29. juli 2021 Om andre har sett en kjendis i dag eller nylig, kjør på med ny oppgave! Anonymkode: fcaab...db3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #24 Del Skrevet 29. juli 2021 Kurt Nilsen tenkte jeg også ganske tidlig, så gøy at det stemte! Kan jeg ta en kjendis jeg så for et par uker siden? Bare å spørre i vei, i så fall. 😀 Anonymkode: c0cee...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #25 Del Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kurt Nilsen tenkte jeg også ganske tidlig, så gøy at det stemte! Kan jeg ta en kjendis jeg så for et par uker siden? Bare å spørre i vei, i så fall. 😀 Anonymkode: c0cee...af4 Ja seff, trenger ikke være «i dag», men tenkte å begrense til folk man nylig har sett, slik at det ikke blir «hvem som helst» bare Anonymkode: fcaab...db3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #26 Del Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja seff, trenger ikke være «i dag», men tenkte å begrense til folk man nylig har sett, slik at det ikke blir «hvem som helst» bare Anonymkode: fcaab...db3 Fint, da er det bare å begynne å gjette. Anonymkode: c0cee...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 29. juli 2021 #27 Del Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Bingo! Kun 10. spørsmål, imponerende! Han ble observert på Vinmonopolet i Knarvik litt utenfor Bergen, så litt sliten ut! Anonymkode: fcaab...db3 🤗🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 29. juli 2021 #28 Del Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Fint, da er det bare å begynne å gjette. Anonymkode: c0cee...af4 Er det dame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #29 Del Skrevet 29. juli 2021 Crobern skrev (37 minutter siden): Er det dame? Ja Anonymkode: c0cee...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå