AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Synes dette er den fineste og mest naturlige formen. Men jeg er nybegynner på neglepleie og har bredere form på neglen selv om den er rund. Om det gir mening? Lurer på om det er vanlig å klippe og file rundt for å få den smalere som bildet? Anonymkode: 9fcff...1d8
Missy77 Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Altså, den reklamen øverst der forvirrer meg noen ganger. Nå satt jeg og studerte neglen til hun på reklamen. 🙈😅 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Det som er naturlig for neglen er å bare vokse og vokse, krølle seg og vokse videre. Uansett hvilken form du filer den til, er det unaturlig. Men de på bilder var veldig fine, både i fasong og farge. Anonymkode: 671c1...fdc 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 mine er slik, bare at selve neglene er mer avlange (altså lengre på den biten som er fast, selv når jeg har de helt korte). Men fasongen er slik på tuppen, så filer jeg dem bare til å bli kortere og helt jevne Anonymkode: 4e9a0...15d
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 Nei. Mine er mer avlange og firkantete. Anonymkode: c97c7...992
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #6 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Synes dette er den fineste og mest naturlige formen. Men jeg er nybegynner på neglepleie og har bredere form på neglen selv om den er rund. Om det gir mening? Lurer på om det er vanlig å klippe og file rundt for å få den smalere som bildet? Anonymkode: 9fcff...1d8 Er vanlig å file til ønsket form ja 😊 Anonymkode: 4e10d...3f6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #7 Skrevet 29. juli 2021 Jeg filer dem sånn. Bare litt smalere på tuppen. Syns det er finest 🙂 Anonymkode: 99567...822
Peanut Skrevet 30. juli 2021 #8 Skrevet 30. juli 2021 Personlig så liker jeg lange neglesenger ^^, Slike: