Gå til innhold

Hvor mange kvinner synes du er attraktive?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Synes kvinner at kun 2% av mennene er attraktive???

Anonymkode: 19648...e45

Jeg er kvinne. Og Det er jo mange Menn jeg kan se at er «pene», «kjekke» osv, men det er ikke det samme som at jeg føler de er noe for meg eller at de appellerer til meg og dermed er «attraktive». Det er ganske få jeg ser på på den måten og det avhenger av mer enn et pent utseende i seg selv.  Vet ikkE om det er på samme måte for menn? 

Jeg som kvinne klarer ikke å vurdere hvilke type damer menn liker eller som er attraktive, jeg bare Ser en masse med damer jeg anser som penere kulere mer attraktive og hippe enn meg selv og antar automatisk at alle vil anses som attraktive for menn

Anonymkode: 5cc2e...f6e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sluttet å se på norske kvinner når jeg går ute fordi jeg ofte brekker meg av det jeg ser.

Anonymkode: fe99f...886

AnonymBruker
Skrevet

Det kommet jo an på hvordan an på hva du mener med norske kvinner. Alder 18 - 100 år? Veldig lav andel med det utgangspunktet.

Tenker du er interessert i andel av potensielle partnere. Da vil jeg si 40 % i forskjellig grad basert kun på utseende. Tar du inn holdning og oppførsel så vil tallene endre seg. 

Anonymkode: c32f6...22d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg synes 20-30% av norske kvinner jeg ser er attraktive og kanskje 5-8% av utenlandske. 

PS: kvinner, ikke bli støtt. Tilsvarende for dere er vel 2% av menn som er attraktive. 

Anonymkode: b020e...ea2

Hvorfor følte du som kvinne å åpne en tråd der du sammenligner norske og utenlandske kvinner. Om du prøver å hinte menn hvem som er penest kan de avgjøre selv. 

Anonymkode: dc498...b1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 10.56):

Hvorfor følte du som kvinne å åpne en tråd der du sammenligner norske og utenlandske kvinner. Om du prøver å hinte menn hvem som er penest kan de avgjøre selv. 

Anonymkode: dc498...b1a

Jeg er en mann og sa bare min mening. 

Anonymkode: b020e...ea2

Skrevet

Vet jeg er feil kjønn. men vil bare si at jeg finner absolutt fler enn 2% av norske menn attraktive. Men, når jeg sitter på Tinder e.l. og bare kan basere meg på bilder og tekst der så er nok prosentandelen adskillig lavere enn ute i det virkelige liv, der man kan se kroppsholdning, utstråling m.m. Jeg syns nok glatt ca30% av menn er attraktive på sin måte. men likevel vil det nok bare være noen få prosent av disse jeg får kjemi med og kunne tenke meg å ha sex/forhold med. Det er jo et vidt begrep det der. Jeg kan jo synes at en mann er kjekk/pen av utseende, men om han oppfører seg på en måte jeg ikke liker så vil jeg ikke oppfatte han som attraktiv samme hvor kjekk han er. Jeg tror kanskje menn og kvinner er litt ulike der, at menn tenker mer rent fysisk attraktiv mens kvinner ser mer på hele bildet. I det virkelige livet da. På apper vil jo utseendet telle altfor mye dessverre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Engel skrev (1 time siden):

Vet jeg er feil kjønn. men vil bare si at jeg finner absolutt fler enn 2% av norske menn attraktive. Men, når jeg sitter på Tinder e.l. og bare kan basere meg på bilder og tekst der så er nok prosentandelen adskillig lavere enn ute i det virkelige liv, der man kan se kroppsholdning, utstråling m.m. Jeg syns nok glatt ca30% av menn er attraktive på sin måte. men likevel vil det nok bare være noen få prosent av disse jeg får kjemi med og kunne tenke meg å ha sex/forhold med. Det er jo et vidt begrep det der. Jeg kan jo synes at en mann er kjekk/pen av utseende, men om han oppfører seg på en måte jeg ikke liker så vil jeg ikke oppfatte han som attraktiv samme hvor kjekk han er. Jeg tror kanskje menn og kvinner er litt ulike der, at menn tenker mer rent fysisk attraktiv mens kvinner ser mer på hele bildet. I det virkelige livet da. På apper vil jo utseendet telle altfor mye dessverre.

Som kvinne er jeg helt enig med deg, nysgjerrig på og undrende til om hvorfor menn ikke også tenker sånn?

Gjest Henkjønnet
Skrevet (endret)

1 hour ago, AnonymBruker said:

Som kvinne er jeg helt enig med deg, nysgjerrig på og undrende til om hvorfor menn ikke også tenker sånn?

Fordi funn har vist at kvinner er helt sinnsykt kresne, og at man som mann lærer det samme når man får knust selvtilliten på online dating. Menn snakker også sammen og deler kunnskap som gjør at de fleste menn veit hvor kresne damer er.

Så har man de som drar ut på byen år etter år og ser damene velge de samme mannfolka som de ville valgt på online dating

Det er ikke uten videre at menn tenker som de gjør og ikke gidder høre på deg eller hun du siterer.

Men for å holde meg litt relevant til tråden, så syns jeg alle slanke kvinner ser bra ut. Unntaket er de med konesveis men har opplevd å møte et par som så utrolig bra ut for det. Kroppen kompenserte 

Endret av Henkjønnet
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vel, jeg synes du skal ta alle utsagn i denne tråden med mye salt. Det kastes ut prosentsatser, uten å reflektere over hva som ligger bak.  

Vi menn er nok mer tilbøyelig til å putte noen i kategorien attraktiv, i det øyeblikket hun ser bra nok ut for et raskt nummer. Men når det gjelder attraktiv for å gå videre med, så er det plutselig mye med personlighet og væremåte, som kan trekke ned.  I.r.l, så kan helt andre typer komme seg inn på lista, ved at de viser gode egenskaper,  som humor, intelligens, sensualitet etc. 

Anonymkode: a0428...7bf

Skrevet
Henkjønnet skrev (10 minutter siden):

Fordi funn har vist at kvinner er helt sinnsykt kresne, og at man som mann lærer det samme når man får knust selvtilliten på online dating. Menn snakker også sammen og deler kunnskap som gjør at de fleste menn veit hvor kresne damer er.

Så har man de som drar ut på byen år etter år og ser damene velge de samme mannfolka som de ville valgt på online dating

Det er ikke uten videre at menn tenker som de gjør og ikke gidder høre på deg eller hun du siterer.

Men for å holde meg litt relevant til tråden, så syns jeg alle slanke kvinner ser bra ut. Unntaket er de med konesveis men har opplevd å møte et par som så utrolig bra ut for det. Kroppen kompenserte 

Det pussige her er at når vi kvinner faktisk opplever akkurat det du beskriver, og som menn alltid klager over, nei da er det bare vi som har siktet for høyt, at alle damer bare går etter de mest populære mennene osv. Motsatt vei er det aldri det som er tilfelle. Menn sikter aldri for høyt. Alltid damene som er for kresne. Pussig det der altså...🙄

Oppforderer alle disse mennene som tror at alle damer kan velge og vrake i mannfolk å virkelig bruke øynene neste gang de er ute på byen eller på fest (når verden er litt mer normal). Er alle damene der omsvermet av menn? Eller er det bare noen få? Er det virkelig færre menn som ser ut til å være populære enn damer? Og i tillegg kanskje se litt ekstra på de mennene som ser ut til å være populære, de som tydelig får damene til å føle seg vel og ha det gøy, er de virkelig så veldig kjekke? Eller er det andre ting ved dem, som feks humor og godt humør, som gjør at de lykkes? Jeg tror mange ville fått seg en skikkelig aha-opplevelse.

Når det er sagt så teller nok alder en del her også. Man er mer opptatt av utseendet i ung alder, til man lærer at det virkelig ikke er bare det man bør gå etter om man vil finne en bra mann. Og en del menn lærer også dette etter hvert. Heldigvis.

• Liker 2
Gjest Henkjønnet
Skrevet
17 minutter siden, Engel said:

Det pussige her er at når vi kvinner faktisk opplever akkurat det du beskriver, og som menn alltid klager over, nei da er det bare vi som har siktet for høyt, at alle damer bare går etter de mest populære mennene osv. Motsatt vei er det aldri det som er tilfelle. Menn sikter aldri for høyt. Alltid damene som er for kresne. Pussig det der altså...🙄

Oppforderer alle disse mennene som tror at alle damer kan velge og vrake i mannfolk å virkelig bruke øynene neste gang de er ute på byen eller på fest (når verden er litt mer normal). Er alle damene der omsvermet av menn? Eller er det bare noen få? Er det virkelig færre menn som ser ut til å være populære enn damer? Og i tillegg kanskje se litt ekstra på de mennene som ser ut til å være populære, de som tydelig får damene til å føle seg vel og ha det gøy, er de virkelig så veldig kjekke? Eller er det andre ting ved dem, som feks humor og godt humør, som gjør at de lykkes? Jeg tror mange ville fått seg en skikkelig aha-opplevelse.

Når det er sagt så teller nok alder en del her også. Man er mer opptatt av utseendet i ung alder, til man lærer at det virkelig ikke er bare det man bør gå etter om man vil finne en bra mann. Og en del menn lærer også dette etter hvert. Heldigvis.

Menn sikter jo høyt de også. De er interessert i en som er fruktbar, ser bra ut og som ikke har ligget med halve byen. En som også ikke har mentale problemer (blitt en økning av disse blant kvinner de siste årene). 

Du kan godt hevde hva du vil, så kan jeg og andre menn som faktisk snakker sammen fortelle om en annen virkelighet. Legg gjerne til litt vitenskap som påpeker at kvinner faktisk søker oppover og er instinktivt bygget til å søke de beste mennene. Alle kvinner vil ha en mann hun kan dra nytte av og som gjør at hennes sosiale status øker. En som venninnene skryter av. Det kalles hypergami. Internett har bare eksponert kvinners hypergami og lagt tilrette for at den kan foregå på steroider. 

Eneste grunnen til at kvinner omsider "lærer" er fordi de ikke lenger ser like bra ut, ikke lenger har draget på de mest attrakive mennene som kun pumper og dumper dem, og begynner å overbevise seg selv om at andre verdier er viktigere. Hun er ikke egentlig så veldig tiltrukket av den stakkaren hun finner. Hun prøver hardt å overbevise seg selv om at han er en hun vil ligge med, men så ender hun opp i en relasjon hvor det å ligge med mannen føles som pliktsex. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bifil kvinne. Synes kanskje 10% av kvinner er nogenlunde attraktive. Kanskje 5% av menn. Ikke lett å sette et tall på det... Men det trengs mer enn å være attraktiv for å være kjærestemateriale. 

Anonymkode: c6601...d41

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.7.2021 den 10.52):

Jeg har sluttet å se på norske kvinner når jeg går ute fordi jeg ofte brekker meg av det jeg ser.

Anonymkode: fe99f...886

Slutt å titt på hvert vindu og speil du går forbi. Problem solved👍

Anonymkode: ec3af...f0f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...