Gå til innhold

Tid mellom to forskjellige forlovelser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg planlegger å fri til min kjæreste, har tenkt på det lenge. Nå har det seg sånn at et par i nær familie forlovet seg nylig. Hvor lang tid bør det gå før jeg nå kan fri til min kjæreste?

Anonymkode: 59aab...07e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser ingen grunn til å vente med det bare fordi noen andre har forlovet seg. 

Anonymkode: 4c41f...13b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

You steal their thunder!

Anonymkode: 1767f...fc5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

You steal their thunder!

Anonymkode: 1767f...fc5

Det er jo det jeg spør om, hvor lang tid «må» det gå for å ikke gjøre det? 
Takk for at du svarte på spørsmålet👍🏼🤦🏻‍♀️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke frir i deres bryllup så ser jeg virkelig ingen problem med å fri bare en uke etter. Det har da lite å si :)

Hvorfor skal de få oppmerksomhet i ukesvis for et frieri? 😅 Når vi forlovet oss så fikk vi jo gratulasjoner når vi traff folk, uavhengig av når andre (også) forlovet seg den sommeren. Fri akkurat når du vil.

Anonymkode: e96b5...8fb

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Litt annen situasjon, men samtidig litt lik. Vi giftet oss i hemmelighet, delte nyheten på dagen, og bare et par dager senere var svigerinnen min forlovet. Synes ikke det var noe trist og at de tok fra oss vår tid i rampelyset😅 Bare fri akkurat når du ønsker selv.

Anonymkode: 09984...57a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så lenge du ikke frir i deres bryllup så ser jeg virkelig ingen problem med å fri bare en uke etter. Det har da lite å si :)

Anonymkode: e96b5...8fb

Haha! Nei det skal jeg ikke gjøre😅

Skrevet

Kjør på, skal man vente med alle begivenheter i livet fordi noen andre har noe på gang så passer det jo aldri.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde venta en månedstid. Du har jo hatt god tid, og ikke gjort det til nå - så hvorfor ikke vente litt til? 🙂 

Anonymkode: 596de...1f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg planlegger å fri til min kjæreste, har tenkt på det lenge. Nå har det seg sånn at et par i nær familie forlovet seg nylig. Hvor lang tid bør det gå før jeg nå kan fri til min kjæreste?

Det trenger ikke gå noen tid i det hele tatt, en ikkesak. Selve bryllupet er jo greit å planlegge så mange rekker fra det ene til det andre. 

Anonymkode: 711b5...888

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om du føler du MÅ vente, kan du jo vente en times tid ellerno...

Anonymkode: 40d5b...0bc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville også ventet bittelitt. :) La støvet etter det forrige paret legge seg litt, og få en forlovelsesdato som har bikket en måned senere enn det andre paret sin dato. Altså ventet til det bikket august :) Kanskje 8. august? 08.08.2021 er en superfin dato! Haha, jeg vet jeg er over gjennomsnittet opptatt av detaljer. Helt sikker på at kjæresten din blir storfornøyd uansett hva du velger å gjøre. :) 

Anonymkode: 9c6b7...437

AnonymBruker
Skrevet

Er dette nok en kvinne som skal fri til sin mann? 

Anonymkode: 2811b...ae9

AnonymBruker
Skrevet

Et annet alternativ er jo å fri nå, og la det gå litt tid før dere gjør det offentlig (hvis svaret blir ja). Må innrømme at da jeg leste overskriften, trodde jeg det handlet om hvor lang tid det bør gå fra man bryter en forlovelse til man frir til en annen. Der er jeg enig i at det bør gå en viss tid.

Anonymkode: 711b5...888

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er dette nok en kvinne som skal fri til sin mann? 

Anonymkode: 2811b...ae9

Hva har det med saken å gjøre?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...