AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Hei, Trenger noen innspill... Har datet en jente noen måneder. Vi startet rett etter hun slo opp med eksen sin. Vi var egentlig enig om at vi ikke skulle ha noe forhold, og det er jo greit. Der det oppstår problemer er at hun er god venn med eksen, og det syns jeg er vanskelig når jeg ser at hun sover over hos han flere ganger. Selv om de bare er venner og (Sover på forskjellig rom, sier hun), syns jeg det er rart og litt vondt, noe som hun også forstår. Hun sier at hun og eksen er så gode venner at det aldri ville skjedd noe... På grunn av dette har jeg egentlig valg å legge det vi hadde på is. Er redd det bare bille blitt verre for meg hvis dette hadde fortsatt. Vet ikke om jeg har gjort det rette eller gale... Jeg har åpenbart følelser for henne, og det tror jeg hun har for meg og. Noe innspill i hva som kunne vært smart for meg her? Mann 29år. Anonymkode: 3359b...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Jeg hadde heller ikke taklet at hun jeg datet eller var sammen med stadig overnattet hos eksen. Er det helt uaktuelt for henne å slutte med dette? Anonymkode: 2cc36...ccb 15
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Har du sagt det til henne, at du ikke synes det er greit? Om hun da ikke respekter det, er det bare å forlate. Aldri i livet om jeg hadde tolerert at kjæresten min sov hos eksen sin, selv om det var på separate rom. Joda, så kan man være venner med eksen, men, når man prioriterer å sove hos eksen like mye eller mer enn sammen med kjæresten sin, da er man ikke ferdig med eksen. Men fra noen som har vært i eksen din sine sko: nei, hun sover ikke bare der, kan med 99% sikkerhet garantere at de ligger sammen. legg det på is, blir bare verre jo lenger du drøyer det. Anonymkode: 05509...53a 7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg hadde heller ikke taklet at hun jeg datet eller var sammen med stadig overnattet hos eksen. Er det helt uaktuelt for henne å slutte med dette? Anonymkode: 2cc36...ccb Ja, tydeligvis så virker det som det. Nå vil jeg bare legge fast at vi ikke har vært sammen, men bare datet... Jeg har også sagt til henne at jeg har null problem at hun er venn med eksen, men nå syns jeg det har gått litt langt ettersom hun sover over hos han hele tiden. Dette er jo ikke noe hun har sagt til meg heller, men som jeg har funnet ut. Anonymkode: 3359b...8ba 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har du sagt det til henne, at du ikke synes det er greit? Om hun da ikke respekter det, er det bare å forlate. Aldri i livet om jeg hadde tolerert at kjæresten min sov hos eksen sin, selv om det var på separate rom. Joda, så kan man være venner med eksen, men, når man prioriterer å sove hos eksen like mye eller mer enn sammen med kjæresten sin, da er man ikke ferdig med eksen. Men fra noen som har vært i eksen din sine sko: nei, hun sover ikke bare der, kan med 99% sikkerhet garantere at de ligger sammen. legg det på is, blir bare verre jo lenger du drøyer det. Anonymkode: 05509...53a Ja, 100% klar over det... Anonymkode: 3359b...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #7 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Vi var egentlig enig om at vi ikke skulle ha noe forhold, og det er jo greit. Men da er du jo skyld i dette selv. Gidder du ikke forplikte deg, har du heller ingen rettigheter. Anonymkode: ba12a...136 6
AnonymBruker92 Skrevet 29. juli 2021 #8 Skrevet 29. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Men da er du jo skyld i dette selv. Gidder du ikke forplikte deg, har du heller ingen rettigheter. Anonymkode: ba12a...136 Det forstår han sikkert, men hun burde og skjønne at det ikke er ok for han Endret 29. juli 2021 av AnonymBruker92 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #9 Skrevet 29. juli 2021 Ingen har forpliktet seg og hun er ikke ferdig med eksen. Du kan jo si ifra at du har ombestemt deg og ønsker gjensidig forpliktelse? Anonymkode: 08aa4...dab 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #10 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker92 skrev (17 minutter siden): Det forstår han sikkert, men hun burde og skjønne at det ikke er ok for han Det gjør hun nok og det er sikkert derfor det skjer. Smarte kvinner gir ikke bort seg selv gratis. Anonymkode: ba12a...136 2
Gjest Marte79 Skrevet 29. juli 2021 #11 Skrevet 29. juli 2021 Hu er nok ikke «helt ferdig» med eksen sin. Hu burde få klar beskjed: enten A eller B, AB samtidig fungerer ikke og det blir bare stress. Gjør deg selv en tjeneste og ikke aksepter mellomløsninger, spesielt når du virkelig liker henne (ellers blir det bare vondt for deg).
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #12 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noe innspill i hva som kunne vært smart for meg her? Ja, du kan lytte til Beyonce’s Single Ladies og ta det til deg. Anonymkode: ba12a...136
Loff77 Skrevet 29. juli 2021 #13 Skrevet 29. juli 2021 Hun er ikke ferdig med eksen, hadde ikke orket dette 1
ClausSaus Skrevet 29. juli 2021 #14 Skrevet 29. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, Trenger noen innspill... Har datet en jente noen måneder. Vi startet rett etter hun slo opp med eksen sin. Vi var egentlig enig om at vi ikke skulle ha noe forhold, og det er jo greit. Der det oppstår problemer er at hun er god venn med eksen, og det syns jeg er vanskelig når jeg ser at hun sover over hos han flere ganger. Selv om de bare er venner og (Sover på forskjellig rom, sier hun), syns jeg det er rart og litt vondt, noe som hun også forstår. Hun sier at hun og eksen er så gode venner at det aldri ville skjedd noe... På grunn av dette har jeg egentlig valg å legge det vi hadde på is. Er redd det bare bille blitt verre for meg hvis dette hadde fortsatt. Vet ikke om jeg har gjort det rette eller gale... Jeg har åpenbart følelser for henne, og det tror jeg hun har for meg og. Noe innspill i hva som kunne vært smart for meg her? Mann 29år. Anonymkode: 3359b...8ba Fasiten: Det er ikke noe "galt" med hverken henne eller deg. Du skriver at dere ikke er i et etablert forhold. Og i så fall kan du heller ikke "kreve" noe. Hun står helt fritt til å gjøre nøyaktig som hun vil med denne saken, og skylder ikke deg noe som helst. Dette er helt uomtvistelig. På den annen side står du fullstendig fritt til å vurdere dette akkurat slik du vil. Du skylder heller ikke henne å oppfatte dette som akseptabelt dersom hun vil noe mer med deg. Og ikke bør du gjøre det heller – for det er temmelig lite sannsynlig at hun bare "sover" hos eksen… Dette bør du droppe. Hun oppfører seg ikke som om hun vil noe seriøst med deg, og et eventuelt forhold ville også være basert på at hun løy for deg allerede i utgangspunktet. Respekten hennes for din integritet er allerede ødelagt. Du er allerede blitt en hun kan juge til om en seksuell relasjon med en annen mann, og dette er røde flagg herfra til helvete. Du risikerer å sitte her på KG om ti år og skrive om hvordan hun har vært utro gjennom flere år og at du lurer på om en av ungene i det hele tatt er din… Endret 29. juli 2021 av ClausSaus 5
got2go Skrevet 29. juli 2021 #15 Skrevet 29. juli 2021 En av mine kriterier i et forhold er at begge parter er ferdig med tidligere forhold. Da utgår selvfølgelig overnatting. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #16 Skrevet 29. juli 2021 got2go skrev (58 minutter siden): En av mine kriterier i et forhold er at begge parter er ferdig med tidligere forhold. Da utgår selvfølgelig overnatting. Men de er jo ikke i et forhold. Her inne leser man ofte om mennesker som ikke vil forplikte seg, men likevel vil ha rettighetene som om de hadde forpliktet seg. Enten eller. Enten forplikter man seg, eller så må man tåle at den andre ikke oppfører seg som kjæreste. Anonymkode: ba12a...136 5
ClausSaus Skrevet 29. juli 2021 #17 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men de er jo ikke i et forhold. Her inne leser man ofte om mennesker som ikke vil forplikte seg, men likevel vil ha rettighetene som om de hadde forpliktet seg. Enten eller. Enten forplikter man seg, eller så må man tåle at den andre ikke oppfører seg som kjæreste. Anonymkode: ba12a...136 Isolert sett helt sant. Men det er likevel forskjell på å være åpen om at man også "møter" andre og å dra en røverhistorie om at man liksom bare "sover" hos eksen sin… Selv om man ikke er i et etablert forhold med noen skal man ikke godta at de juger til deg. Du skal uansett behandles med respekt dersom noe mer skal være aktuelt, og dette minner ikke engang vagt om respekt. 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #18 Skrevet 29. juli 2021 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Isolert sett helt sant. Men det er likevel forskjell på å være åpen om at man også "møter" andre og å dra en røverhistorie om at man liksom bare "sover" hos eksen sin… Selv om man ikke er i et etablert forhold med noen skal man ikke godta at de juger til deg. Du skal uansett behandles med respekt dersom noe mer skal være aktuelt, og dette minner ikke engang vagt om respekt. At hun lyver er spekulasjoner, som ikke jeg gidder å ta med i min beregning. Man vet bare det man vet, spekulasjoner er for mennesker som liker drama. Anonymkode: ba12a...136
ClausSaus Skrevet 29. juli 2021 #19 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At hun lyver er spekulasjoner, som ikke jeg gidder å ta med i min beregning. Man vet bare det man vet, spekulasjoner er for mennesker som liker drama. Anonymkode: ba12a...136 Vel, du står selvsagt fritt til å tro på en dame som påstår at hun "bare sover" hos eksen sin, om du ønsker… 🙂 Men svært suspekt er det helt udiskutabelt, og det ser hun selv også. Likevel gjør hun det. Bare i dette ligger det informasjon om hvordan hun ser på TS. Når det kommer til kvinner skal du alltid la hva de gjør veie tyngre enn hva de sier.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #20 Skrevet 29. juli 2021 ClausSaus skrev (Akkurat nå): Vel, du står selvsagt fritt til å tro på en dame som påstår at hun "bare sover" hos eksen sin, om du ønsker… 🙂 Men svært suspekt er det helt udiskutabelt, og det ser hun selv også. Likevel gjør hun det. Bare i dette ligger det informasjon om hvordan hun ser på TS. Når det kommer til kvinner skal du alltid la hva de gjør veie tyngre enn hva de sier. Selvfølgelig. Jeg personlig ville holdt meg langt unna mennesker som ikke kan forplikte seg, som sover hos ekser, som sover hos andre av motsatt kjønn, som spekulerer, osv, så for meg går alt dette under ett; kaos. Anonymkode: ba12a...136 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå