AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Hva tenker dere om dette? min exsamboer, og far til mine barn, har spurt meg ut. Han var mitt livs kjærlighet men ting skar seg, vi var altfor unge. Han har en samboer. Men forholdet fungerer ikke. Ønsker ikke gå inn på detaljer, men forsøker å komme seg ut av huskjøpet ved hjelp av familie nå. De har ingen barn. Vi har to jenter sammenz jeg har også hatt et samboerskap, men det er slutt nå og jeg er helt ferdig med denne personen. Jeg har veldig lyst å si ja. noen tanker om å si ja/nei? Anonymkode: ac8eb...7d9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Jeg hadde sagt nei. Han er jo ikke singel. Anonymkode: 399ee...2c5 3
Hedy Lamarr Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Tenker det er ok kun dersom han spiller med åpne kort overfor samboeren sin. 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 Om hun eller han flytter ut kan dere jo prøve. Mange med barn som finner sammen igjen, men det burde da være uaktuelt sålenge han bor med en annen kvinne? Det må jo bli helt ferdig først. Og mange menn sier ting er dødt hjemme, det er langt ifra alltid sannheten. Anonymkode: ddd7a...0da 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 Takk for tankene deres Anonymkode: ac8eb...7d9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #6 Skrevet 29. juli 2021 Klarer dere å fortsette sammen, uten at forholdene og sexen dere har hatt med andre imellomtida kommer i veien for dere? Klarer du at ungene savner exen hans? Anonymkode: 0dd77...bb0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #7 Skrevet 29. juli 2021 Er han singel og har gjort det slutt, og er klar ovenfor henne at det ikke er sjans for å prøve igjen? Da hadde jeg tenkt det er ok nok, men vær diskre. Er han ikke singel enda? Vent. Jeg startet å date når jeg bodde med eksen, men det var fordi det tok tid å selge huset. Hadde gjerne flyttet ut tidligere. Det var helt over da, sov på helt ulike deler av huset og så såvidt noe til hverandre. Personen jeg datet var klar over det, jeg var åpen om det. Anonymkode: 37921...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #8 Skrevet 29. juli 2021 Barna våre har ofte spurt om vi kan bli sammen igjen så for deres skyld så hadde de endelig fått drømmen oppfylt. Begge var single og kan fint leve med at vi har hatt sex på hver vår kant mens vi var singel. Akkurat hva som foregår mellom deres 4 vegger aner jeg ikke. Jeg vet bare hva han forteller meg. Han er sittende fast der pga lånet, enn så lenge. Han ønsker ikke være med henne men med meg. Er det han sier til meg. Aner ikke hva han sier til henne. Jeg har ikke spurt henne. Det kommer jeg ikke til å gjøre heller. mest etisk overfor alle at jeg sier han må ha flyttet fra hverandre før vi kan prøve. Men bare redd jeg skal miste min sjanse da. Høres veldig rart ut. Skjønner godt om dere er uenig med meg. Jeg er også egentlig uenig, derfor jeg skriver her Anonymkode: ac8eb...7d9 2
Ananas. Skrevet 29. juli 2021 #9 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Barna våre har ofte spurt om vi kan bli sammen igjen så for deres skyld så hadde de endelig fått drømmen oppfylt. Begge var single og kan fint leve med at vi har hatt sex på hver vår kant mens vi var singel. Akkurat hva som foregår mellom deres 4 vegger aner jeg ikke. Jeg vet bare hva han forteller meg. Han er sittende fast der pga lånet, enn så lenge. Han ønsker ikke være med henne men med meg. Er det han sier til meg. Aner ikke hva han sier til henne. Jeg har ikke spurt henne. Det kommer jeg ikke til å gjøre heller. mest etisk overfor alle at jeg sier han må ha flyttet fra hverandre før vi kan prøve. Men bare redd jeg skal miste min sjanse da. Høres veldig rart ut. Skjønner godt om dere er uenig med meg. Jeg er også egentlig uenig, derfor jeg skriver her Anonymkode: ac8eb...7d9 Men hvis det å være ryddig og redelig ovenfor dere begge gjør at du mister din sjanse, så er han vel hverken så flott som han burde være - eller enda viktigere: Da er ikke du så viktig for ham som du burde være. Dette er en såpass stor avgjørelse at det ikke bør være mulig å «ødelegge» det ved å kreve en selvfølge (altså at han flytter ut før han begynner på noe nytt). Er han ikke villig til det, ville jeg mistenkt at han bruker deg for å ha et nytt sted å bo før han rydder opp med nåværende kjæreste, og ikke nødvendigvis er SÅ dedikert til det å prøve på nytt med deg. 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #10 Skrevet 29. juli 2021 Han bør ihvertfall avklare det med samboeren sin om han skal begynne å møte andre personer. Anonymkode: c6de7...da2 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #11 Skrevet 29. juli 2021 Ja. Jeg tenker å møte han på en middag. Sjekke om kjemien virkelig er der. Og om den er der skal jeg be han om å være 100% ærlig/åpen med henne før vi kan fortsette. Dette med huset kan ta tid:/ Jeg vil ikke sette noe krav før jeg er sikker på om dette er noe jeg ønsker å satse på, om det gir noen mening? Anonymkode: ac8eb...7d9 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #12 Skrevet 29. juli 2021 Og for å si det sånn. Hadde det vært jeg som hadde skulle møte en annen og jeg hadde hatt samboer, hadde jeg vært 100% ærlig om det før jeg gikk ut. For da hadde jeg viset jeg ville begynne å date. Men nå er ikke dette min samboer og jeg kan ikke sette krav om at han skal være ærlig før jeg vet om jeg vil date han Anonymkode: ac8eb...7d9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #13 Skrevet 29. juli 2021 Hvis du mister din sjanse nå så er det fordi at du har et sted han kan flytte inn, da er det ikke deg han er redd for å miste, men et sted til flyttelasset sitt. Anonymkode: 0dd77...bb0 6
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #14 Skrevet 29. juli 2021 Ananas. skrev (1 time siden): Men hvis det å være ryddig og redelig ovenfor dere begge gjør at du mister din sjanse, så er han vel hverken så flott som han burde være - eller enda viktigere: Da er ikke du så viktig for ham som du burde være. Dette er en såpass stor avgjørelse at det ikke bør være mulig å «ødelegge» det ved å kreve en selvfølge (altså at han flytter ut før han begynner på noe nytt). Er han ikke villig til det, ville jeg mistenkt at han bruker deg for å ha et nytt sted å bo før han rydder opp med nåværende kjæreste, og ikke nødvendigvis er SÅ dedikert til det å prøve på nytt med deg. Dette. Og dere bør uansett vente lenge med å involvere barna, dere har rett og slett ikke lov til å traumatisere dem enda en gang, så dere må ta det ganske piano og casual i starten, og da kan det vente til han har rydda opp i livet sitt. Anonymkode: 95487...d4a 2
Sirah Skrevet 29. juli 2021 #15 Skrevet 29. juli 2021 Jeg hadde nok ventet til bosituasjonen var i boks Mest for å unngå kaos og unødvendig drama. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #16 Skrevet 29. juli 2021 Sa ingenting om å involvere barna. Men takk for svar Anonymkode: ac8eb...7d9
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #17 Skrevet 30. juli 2021 Selvfølgelig en drømmesituasjon for han, han får deg på glid, og slipper å ta steget vekk fra sin nåværende partner. Anonymkode: 12c61...8a5
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #18 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-7-29 den 11.33): Hva tenker dere om dette? min exsamboer, og far til mine barn, har spurt meg ut. Han var mitt livs kjærlighet men ting skar seg, vi var altfor unge. Han har en samboer. Men forholdet fungerer ikke. Ønsker ikke gå inn på detaljer, men forsøker å komme seg ut av huskjøpet ved hjelp av familie nå. De har ingen barn. Vi har to jenter sammenz jeg har også hatt et samboerskap, men det er slutt nå og jeg er helt ferdig med denne personen. Jeg har veldig lyst å si ja. noen tanker om å si ja/nei? Anonymkode: ac8eb...7d9 Du får be ham spørre igjen når han er fri og frank Anonymkode: cfbc7...847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå