Gå til innhold

Hva er din hvilepuls? Min er lav (42)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva er deg du gjør om morgenen i mange timer der pulsen varierer mellom cirka 35 og 50 ?

Anonymkode: 6f779...97f

Ja, pussig, for jeg var ute og gikk faktisk. 

Anonymkode: 7d128...e6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, pussig, for jeg var ute og gikk faktisk. 

Nei, vent, jeg gikk vel mellom 9 og 11. Så det stemmer nok med den toppen. Jeg sov nok lenge osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt lav hvilepuls. I perioder der jeg trente en del (men langt fra toppidrettsutøver), var den nede på lav 30-tall. Da jeg fødte hadde jeg 42 i puls mens jeg lå der med rier 🤣 er frisk og rask, noen har bare naturlig en lavere puls

Anonymkode: 3543f...8ef

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har kraftig fedme og hadde hvilepuls på 60 på samme vekt som jeg er nå (målt flere ganger over tid, så det stemmer) . Fikk en spesiell type antibiotika og samme dag gikk hvilepulsen opp til 80-85. Der har den vært siden. 

Anonymkode: c48c7...3e9

Gjest Elder Millennial
Skrevet

I følge klokka mi har jeg  hatt en gjennomsnitts hvilepuls på 55 over de siste 12 mnd. Jeg har alltid hatt lav puls og lavt blodtrykk. Laveste daglige hvilepuls jeg har målt er på 40. Jeg har ingen sykdommer og er heller ikke spesielt godt trent, trener kun styrke. Jeg har av og til ekstra slag og har vert til sjekk for dette, men legene er enige om at hjertet mitt er i tipp topp stand 😃

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne, 35 år. Har hvilepuls på 48-49. Løper 30 km i uken og er generelt hverdagsaktiv, men har hatt noen perioder med lite trening etter fødslene mine og da var pulsen like lav. 

Anonymkode: cfb96...47d

AnonymBruker
Skrevet

68, mosjonist. Snuser, uten snus ligger den på ca 55-60. 

Anonymkode: 7bb1f...fc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...