AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Jeg bor på Vestlandet. I fjor sommer regnet det hele sommerferien min. Nå har jeg akkurat startet ferien, og regnet er igang igjen. Jeg trenger sol og varme. Jeg er frisk, har grønt koronapass etter første vaksinen, og ønsker å reise utenlands til et sted med lite smitte. Helst direktefly fra Norge, men det må ikke være fra Vestlandet. Jeg er selvsagt innstilt på å teste meg før og etter utreisen og hjemkomst. Hjemmekarantene i noen dager går fint og bosituvasjonen gjør det mulig for meg, men hotellkarantene ønsker jeg å unngå. Anonymkode: fa316...a1f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Hvis du har en vaksine trenger du ikke hotellkarantene. Du finner smittekart hos fhi. Anonymkode: bb945...748
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Siden du kun har fått en dose, har du kun grønt vaksinepass som gjelder innen Norge. Det er først etter begge dosene du får grønt for eu/eøs. Anonymkode: db5e5...fa4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Siden du kun har fått en dose, har du kun grønt vaksinepass som gjelder innen Norge. Det er først etter begge dosene du får grønt for eu/eøs. Anonymkode: db5e5...fa4 Det stemmer ikke, en del land godtar en vaksinedose, andre vil kreve en test ved innreise. Anonymkode: bb945...748
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 Helt umulig å finne ut av. Med mindre man har tilgang til google og har 5 minutter tid til overs da. Anonymkode: c6bc6...8f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå