AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Skrevet 29. juli 2021 Har nå el- testet i 3 mnd. Har 2 av gangene fått positive tester i 2 dager så tenkte det var normalt for meg. Har lest om de som har kort lh-topp og nå tror jeg den var ganske kort? Positiv test i går morges. Enda sterkere i går kveld. De andre syklusene har jeg fått positiv morgenen etter også, så negativ på kvelden, så jeg forventet positiv test nå i morges også. Men den var rimelig negativ gitt… normalt at lh-toppen kan variere i lengde? Legger ved bilde av mine 2 siste testinger der den nederste er nå. Anonymkode: 1e483...824
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Skrevet 29. juli 2021 Ja, er normalt. Første pp jeg testet etter el fikk jeg kun positiv på ettermiddagen, morgen etter var den svakere. Mens de siste gangene har jeg fått positiv to dager på rad før den ble negativ morgen dag 3. Anonymkode: 1157a...2c0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Her har det variert fra 3 dager til 12 t. Anonymkode: 1ad71...1d1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja, er normalt. Første pp jeg testet etter el fikk jeg kun positiv på ettermiddagen, morgen etter var den svakere. Mens de siste gangene har jeg fått positiv to dager på rad før den ble negativ morgen dag 3. Anonymkode: 1157a...2c0 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Her har det variert fra 3 dager til 12 t. Anonymkode: 1ad71...1d1 Godt å høre at det er vanlig. 😊 har ikke tenkt så mye over at jeg kan misse EL etter 2 sykluser med positive tester i 2 dager, men da kan jeg visst det altså😅 Anonymkode: 1e483...824
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Godt å høre at det er vanlig. 😊 har ikke tenkt så mye over at jeg kan misse EL etter 2 sykluser med positive tester i 2 dager, men da kan jeg visst det altså😅 Anonymkode: 1e483...824 Jeg fikk meg en aha opplevelse når jeg testet nøye for å kartlegge. Så misset noen. Var en av syklusene på 12 timer jeg ble gravid😊 Anonymkode: 1ad71...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå