Gå til innhold

Hvis daten din sier hun er lærer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne går til dere menn. Dersom dere er på date med en dame, og hun forteller hun arbeider som lærer? Blir dere mer positive eller negative? Føler lærere har så dårlig rykte på seg for å være trause og sytete..

Anonymkode: 84e84...fcf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes lærere syter og klager veldig mye som gruppe.

Men bryr meg ikke hverken den ene eller andre veien om en date er lærer.

Anonymkode: 07763...61d

Skrevet

Da kan du være uten dame i stedet. Ser over hodet ikke noe negativt i det.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe negativt det.

Hvis daten derimot er en av dem som syter over hvor mye de synes at lærere syter, da mister de noen stjerner hos meg.

Er ikke lærer selv.

Anonymkode: 1bcbd...d5e

Gjest Kwest
Skrevet

Har vært sammen med lærer før og har jobba som assistent i skolen i en kort periode. Jeg må si at jeg opplever de ikke som sytete. Ser at de ofte prøver å rope ut om problemstilinger som finnes i skolen men det blir ofte framstilt som syting i media. Jeg sier all ære til lærerene, og jeg ville ikke vært redd for å date en lærer igjen😊 

AnonymBruker
Skrevet

Det er positivt i den form at hun har en jobb som krever litt hode, kjempepluss for meg om hun er lærer i realfag. Det negative vil være at om det blir en fremtid med henne så må jeg forholde meg til at hun jobber i et ekkokammer og det vil bli mye klaging og sutring over ting jeg synes ikke det er verdt å klage over.

Jeg har venninner som jobber som lærere og noen av de tingene de lirer av seg noen ganger gjør meg helt paff og lurer på hvilken virkelighet de lever i. 

Anonymkode: 1aa72...704

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri tenkt over at lærere sutrer, men jeg ville ikke stiftet familie med en lærer. De har så mye gratis overtidsarbeid at det sjeldent blir en fullstendig frihelg sammen, og da hjelper det ikke at de har en eviglang sommerferie. 

Anonymkode: daa03...482

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har en tøff arbeidshverdag! Så jeg mener at om de klager så er det ikke ubegrunnet.

Det mest negative jeg kommer på er at de elsker å organisere 😂

Anonymkode: a9dfa...7bd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...