Gå til innhold

Går du fra kona di hvis du faller for en annen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal til for å gå fra kona di, hvis du har møtt en annen? 

Anonymkode: 89a13...cf7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke mann, men min mann hadde gjort det glatt hvis han fikk følelser for noen andre. 

Anonymkode: 5f898...e7b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forelskelser går over. Jeg hadde blitt uansett,

Anonymkode: b73e2...d29

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på hvilket forhold mannen og kona har? Har de det godt sammen, skal det nok mer enn en forelskelse til før man forlater partner. 

Sliter de i forholdet, kan en forelskelse føre til brudd 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 4ba4f...767

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg er ikke mann, men min mann hadde gjort det glatt hvis han fikk følelser for noen andre. 

Anonymkode: 5f898...e7b

Enn du da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir en sammenligning som alt annet.

Anonymkode: cd235...de5

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Står i det nå.

Anonymkode: 1514a...2b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min eksmann gjorde det. Ut av det blå. Var jo litt trasig hjemme med en nyfødt med kolikk og litt kaos, men tenker han kunne ventet til det verste var over. Selvfølgelig var det forlokkende med en fresh, opplagt dame 😅 sååå. Ja. Han var og er en drittsekk viser det seg. 

Anonymkode: 07c3c...d36

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det, gikk fra mannen min pga kjærlighet og forelskelse. Angrer ikke. 

Anonymkode: f55e5...388

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har gjort det og angrer ikke. 14 året med min nye kone 😊

Anonymkode: 25c1e...173

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, hadde ikke gjort det. Tror ikke at min mann hadde gjort det heller, vi vet at vi har mye mer enn forelskelse, og vi har hatt brudd og blitt sammen igjen. 

Anonymkode: 53dbf...b07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja. Står i det nå.

Anonymkode: 1514a...2b3

Vil du fortelle mer? Hva er avgjørende for ditt valg? ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke min hadde gjort detbog jeg hadde heller ikke gjort det. Når man har vært sammen så lenge har man opplevd et godt øye til andre uten å handle flere ganger. Vi vet det er forbigående og det vi har sammen er verdifullt. 

Anonymkode: d6971...39b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri gått pga en annen mann. Forelskelser går over. Hvis jeg går, er det fordi forholdet ikke er bra. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Smigret av oppmerksomheten og fine ord fra en annen er som krydder for forholdet.

Men det skjer ikke at jeg går fra kona.

Anonymkode: 72f91...7d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på, jeg er hun som han har falt for.... 

Jeg tror det som skal til her, er at det går enda mer skeis med kona enn det allerede har gjort. Jeg tror ikke man forlater et bra forhold for noe bedre, jeg tror bare man forlater et dårlig forhold for noe bedre. Han må være sikker på at han ikke skal bli gammel med kona. Nærmest uavhengig av den nye. Bruddet må skje fordi bruddet måtte skje uansett.

Når det er sagt så kjenner jeg noen menn i dårlige forhold som aldri kommer til å forlate sin "kjære". Jeg har en veldig god kompis som ble stupforelsket i ei annen, aldri sett han så tullerusk etter en kvinne, men han klarte ikke forlate samboer og har fremdeles kjærlighetssorg over denne elskerinnen som til slutt selvsagt ikke gadd mer og gikk. For hans del så tror jeg bare han og samboer er så integrert i hverandres liv at han ikke klarer å se noe annet, de har vært sammen siden de var 18. Han snakker om at de eier leilighet sammen, kjenner hverandres familie så godt og det er så mye praktiske greier og blablabla. De har ikke barn engang, og han er helt fullstendig miserabel. Men kommer ALDRI til å gå. 

Det som må til der er at hun dumper han. Men han er notorisk utro og hun har tatt han i det flere ganger, og vil fremdeles beholde han.

Anonymkode: 6b07c...e59

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste går ikke fra kona/mannen, selv om de har noe på si. Er man sammen med noen som er i et forhold tenker jeg man enten må godta at man bare er krydder i hverdagen, eller sette et ultimatum «du må få fra kona/mannen hvis vi skal være sammen». Hvis ikke vil man stort sett bare ende opp med et knust hjerte.

Anonymkode: 60217...969

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, gikk fra mannen min da jeg fikk følelser for en annen. Hadde ikke forlatt han for hvem som helst, men jeg burde egentlig gått fra eksmannen mange år tidligere, men så feig som jeg var hadde jeg ikke lyst å sitte alene og kun se barnet mitt annenhver uke.  Nå er vi samboere, har fått barn og mitt eldste barn ønsker hovedsakelig å være hos meg. Hun får lov å styre det selv, enda vi har 50/50. 

Anonymkode: 014a1...229

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...