Gjest Mina Q Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Jeg har gått på p-pillen Synfase i over seks år, men sluttet i mars fordi jeg begynte å få så mange bivirkninger av den. Jeg har fortsatt ikke fått igjen mensen etter dette, så jeg lurer på om dette er normalt? Har hørt en ikke behøver å oppsøke lege før det har gått ett år uten mensen...
Smørblomsten Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 Hmm, det var ganske lenge synes jeg. Tror ikke jeg hadde klart å vente så lenge som 1 år før jeg kontaktet lege. Jeg ventet vel ca 2 mnd før jeg fikk første mens etter 13 år på p-pillen... Gikk alt fra 65 dgr til 20 dgr mellom hver mens, før jeg ble gravid! Altså svært uregelmessig, 10 mnd fra slutt til graviditet.
Gjest Blåøyd Skrevet 18. september 2005 #3 Skrevet 18. september 2005 Synes det var litt lenge ja.. Sluttet på Jasmin for en stund siden, og har hatt helt regelmessig mens etterpå, nøyaktig 28 dager fra start til start. Mulig bare jeg som er heldig, men har gått på pillen i 10 år før jeg sluttet nå.
Tusseline Skrevet 19. september 2005 #4 Skrevet 19. september 2005 Enkelte får tilbake mensen etter en mnd, andre tar det lenger tid med. Graviditet er utelukket?
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #6 Skrevet 26. september 2005 Det der er ganske individuelt, for meg tok det et helt år før jeg fikk mens igjen, så jeg har naturlig nok aldri gått på pillen siden.
moka Skrevet 27. september 2005 #7 Skrevet 27. september 2005 det tok ca et år før jeg fikk den tilbake også. må innrømme at det var litt deilig jeg da..... var til lege også. og han sa det var helt normalt. men går det noe særlig over et år bør man oppsøke lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå