AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Del Skrevet 29. juli 2021 Hei. Jeg er 25 år og har jobbet først som assistent så helsefagarbeider på sykehjem/omsorgsboliger. Jeg har likt jobben opp igjennom, men nå merker jeg at jeg er lei. Lav lønn, dårlige arbeidsforhold (lite bemanning), lav stillingsprosent og tung jobb for kropp og psyke.. Jeg gleder meg ikke til jobb, og føler det hele er tiltak.. Jeg prøver å tenke meg til en utdannelse som kan passe meg men kommer ikke på noe som helst.. Jeg elsker å jobbe med mennesker, hjelpe andre og er veldig omsorgsfull. Men å jobbe på sykehjem er ikke aktuelt lengre.. Jeg er glad i skjønnhet og velvære, og tenkte på å åpne egen salong. Men er det penger i det? Anonymkode: 39e35...4e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Del Skrevet 29. juli 2021 Hva med sykepleier som driver med skjønnhet? Sånn botoxdame? Anonymkode: c0420...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Del Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med sykepleier som driver med skjønnhet? Sånn botoxdame? Anonymkode: c0420...05a Da har du sykepleiefaget å gå tilbake til om skjønnhetsindistrien får seg en knekk. Anonymkode: c0420...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå