Gå til innhold

Er dette ok? Ellr er det jg som har traumer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okay, blitt sammen med en fyr som er 8 år yngre enn meg. Vært ilag ca en måned, og han har bare bosatt seg her på en måte. Men det jeg egentlig lurer på er: jeg er jo ei 33 år gammel dame, har aldri hatt no problem ift menn og sex osv. Det er mye som skurrer, men følte dette tok kaka. Jeg har fått mensen i dag, det var ikke no problem første gangen vi møttes for ca en mnd siden. Da hadde vi sex og han ville ha mer neste dag. Så ligger vi i senga og ser film, nå for ca 10 min siden, han ligger alltid uten bokser og vil at jeg skal kose m kuken hans. Så merker jeg at han blir kåt og jeg blir kåt, så jeg prøver meg jo selvdagt. Men merker han ikke orket blod osv nå. Men suge han til han kommer må jeg bare gjøre🤨 så jg gikk i stua for å hente noe og da jeg kom inn på rommet mitt igjen, så lå han der og runka! Må jo det når ikke du gidder å hjelpe meg (suge)... fikk han vrengt ut av seg. Jeg tok bare tlf og veska og mumlet kan du hvertfall vente til jg kommer meg i stua og skyndte meg ut og lukket døra. Fikk m engang litt flashback fra en lignende situasjon og syns uansett den var litt drøy. Etter en god stund hørte jeg han ropte etter meg. Jg svarte ikke m engang. Sitter jo på hvert vårt rom, m hver sin tv. Tilslutt skrek jg, hører deg ikke, tar en sigg. Så ble det stille. Enten så føler han seg dum. Håper det😂 eller så venter han på at jeg skal komme og unnskylde meg som vanlig. Eller så har han sovnet etter orgasmen. Jeg mener, det er jo mitt hus, min seng. Han dusjet før han la seg, kunne han ikke runket der m døra igjen som normale folk?! Noen råd om hvor jeg går videre nå? Skal jeg gå inn igjen og sikkert få kjeft for ett eller annet. Eller bare sove på sofaen? Aldri opplevd ett så nytt forhold, oxo er det nesten bare drama. Hilsen fortvilet ung kvinne 

Anonymkode: a78e8...f5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh synes dere begge er ganske rare. 

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Sånn jeg oppfattet det du har skrevet er det vel du som lager mest drama? Var det så ille om han ordnet seg selv når du har mensen og ikke hadde lyst å suge? At det skjedde i din seng ser jeg ikke problemet med når dere er sammen. 

Anonymkode: 558d6...460

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du skal kaste han ut, er det mye drama etter bare 1 mnd. Og han har flyttet inn til deg, uten å spørre om det er greit. Så kommer jo dette bare til å bli verre.

Anonymkode: 8a458...eab

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje du skal kaste han ut, er det mye drama etter bare 1 mnd. Og han har flyttet inn til deg, uten å spørre om det er greit. Så kommer jo dette bare til å bli verre.

Anonymkode: 8a458...eab

Ja, faen.. prøvd og si at jeg trengte egentid, men da sier han bare, jg har jo ingenting jg sku sagt. Om min egentid?

AnonymBruker
Skrevet
BlackMarry skrev (4 minutter siden):

Ja, faen.. prøvd og si at jeg trengte egentid, men da sier han bare, jg har jo ingenting jg sku sagt. Om min egentid?

Høres ut som det mest fornuftige for begge parter er å avslutte forholdet!

Anonymkode: 558d6...460

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dere høres utrolig merkelige ut begge to.

Anonymkode: 873cd...dc1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

På tide å sende besøket hjem i morgen, tenker jeg. 🤔

Anonymkode: 34638...be3

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig det er tidlig å flytte inn med noen etter 1 mnd bare. Men men.. anbefaler deg å vurdere bosituasjonen din litt. 

Anonymkode: 35e91...3e1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Liker du han? Liker han deg? Snakker dere sammen? Så husvarm etter 1 mnd er rart.

Anonymkode: e4805...1ea

• Liker 1
Skrevet
BlackMarry skrev (7 timer siden):

Hva søren!

Du sier bare rett ut at han ikke får lov til å bo hos deg! Ikke PRØV å si det! HAN har ikke noe han skulle ha sagt! Du må ikke la deg tråkke over på denne måten, kvinne!

Han bor ikke der, punktum! Kan han være ung og fattig og synes det er greit å utnytte deg for å bo billig/gratis?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Rart å bli sammen etter kun en mnd, da kjenner man ikke hverandre ordentlig. 

Anonymkode: 1082c...835

• Liker 1
Skrevet

Så hvis ikke du presterer og jobber for han, så tar han seg til rette på den måten?

tvinger jo da sin seksualitet på deg, med holdningen om at du bare kan takke deg selv…? 

syk mann, kast han ut.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå synes jeg man skal slutte å misbruke alle diagnoser og ord, som traume, angst mm. Da mister diagnoser sin betydning. Det er en fornærmelse mot de som har diagnosene. De vil slutte å bli trodd.

At du plutselig ble minnet om noe heter ikke flashback og deretter traume. 

At du opplever litt drama og kjeft er ikke traume.

At noen ble litt bekymret eller redd er ikke angst.....

Anonymkode: d1273...86f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har truffet en særing som har okkupert boligen din og som runker i sengen din. Du er lei, og synes det er ubehagelig og vil egentlig ha han ut, men han vil ikke. Da får du få hjelp til å få han ut. Enten av venner, familie, nabo/kollega eller politet. Kanskje du bør slå opp. Hvorfor være kjæreste med en som ikke respekterer deg?

Anonymkode: 34638...be3

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...