Gå til innhold

Merkelig gjort av date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har snakket med en fyr jeg møtte over tinder en stund. Jeg liker han, men jeg får også en merkelig vibe, men vet ikke om jeg overreagerer?

For det første kommenterer han hvor fort jeg svarer, dette gjor han med en gang vi la til hverandre på snap. Han mente jeg var lite aktiv når jeg svarte han to ganger om dagen (før vi møttes i virkeligheten)

Så sender han videoer av seg selv i bar overkropp der han trener, noe jeg synes er motbydelig, ikke at han ser dårlig ut, men at han vil ha skryt? 

Vi har avtalt å møtes for første gang denne uken, men han har allerede begynt å planlegge date nr 2

Er dette vanlig? Eller overreagerer jeg?😅

Anonymkode: e9b03...456

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes du høres litt snål ut må jeg si...

Anonymkode: 965c0...2e4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han virker kanskje litt ivrig. Men om det er vedvarende merker du vel når du møter ham. Alltid greit å ha følerne ute hvertfall når man treffer folk fra Internett. Lett at ting overtolkes etc. skriftlig, og ting er jo noe annet i real life. 
lykke til med daten ;) 

Anonymkode: c4d30...705

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han viser seg frem for deg og du syns han er motbydelig? Gi han til meg så skal jeg verdsette han og fortelle han hvor deilig han er.. Veltrente menn er så sexy. Sure damer som deg kan heller finne en sur mann å være med. 😊 Ja jeg syns du er sær, stakkars fyr. 

Anonymkode: 0c71b...a45

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stol på magefølelsen

Anonymkode: e16f1...cd3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fått fnatt av han. Man planlegger ikke 2.date før man har møttes i virkeligheten. Og menn som sender videoer av seg selv i baris?? Eh, nei takk. Det sender ut signaler om at han er fuckboy, cocky, desperat, needy.

Anonymkode: 748b5...7ba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Uff en mann som filmer seg selv når han trener og sender det til andre. 

Jeg er litt fordumsfull nå men har du duck lips, fake tan og bleket hår kanskje? Da passer dere sammen. 

Anonymkode: b0edf...0dd

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde fått fnatt av han. Man planlegger ikke 2.date før man har møttes i virkeligheten. 

Anonymkode: 748b5...7ba

Jeg chattet med en en gang som ville vite hodestørrelsen min fordi han skulle kjøpe en hjelm jeg kunne ha når vi kjørte tur den sommeren. Han hadde ikke møtt meg en gang! 😅

Anonymkode: bd2ba...9db

Skrevet

Video av seg selv i bar overkropp må da være lov, så lenge han ikke maser om nakenbilder tilbake eller sender deg dickpics.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...