Folivora Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Jeg har gjort noe som føles galt, men spennende. Jeg har laget en falsk facebook profil og blitt venn med mannen min. Jeg har kjøpt 84 bilder på nettet og det er 36 seksuelle bilder i pakken jeg kan bruke. Han skriver lange brev, men litt for mye seksuelt. Jeg føler meg helt besatt og det er mannen min også. Jeg har løyet til mannen min igjennom facebook profilen og sagt at jeg er interessert i et forhold. Jeg har også sagt ting som er fordelaktige for meg blant annet ved å få mannen min til å kjøpe ting. Mannen min var utro for mange år siden i utlandet. Jeg føler at jeg får en slags hevn for dette. Jeg har fått mannen min til å sende dicpic og sa til ham at jeg ble skuffet. Jeg viste ham noen dicpics som var større enn hans. Jeg er blitt besatt og klarer ikke å slutte. Er det galt, rart eller forståelig? 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Det er bare absurd og forstyrrende Anonymkode: 8d330...a08 35
Heisenberg Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Skjønner ikke helt hva du vil oppnå utover den selvpiningen dette må være? Hvilken glede får du ut av det å se at mannen din er mer enn villig til å være utro? 19
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Folivora skrev (11 minutter siden): Jeg har gjort noe som føles galt, men spennende. Jeg har laget en falsk facebook profil og blitt venn med mannen min. Jeg har kjøpt 84 bilder på nettet og det er 36 seksuelle bilder i pakken jeg kan bruke. Han skriver lange brev, men litt for mye seksuelt. Jeg føler meg helt besatt og det er mannen min også. Jeg har løyet til mannen min igjennom facebook profilen og sagt at jeg er interessert i et forhold. Jeg har også sagt ting som er fordelaktige for meg blant annet ved å få mannen min til å kjøpe ting. Mannen min var utro for mange år siden i utlandet. Jeg føler at jeg får en slags hevn for dette. Jeg har fått mannen min til å sende dicpic og sa til ham at jeg ble skuffet. Jeg viste ham noen dicpics som var større enn hans. Jeg er blitt besatt og klarer ikke å slutte. Er det galt, rart eller forståelig? Hvorfor skiller du deg ikke fra mannen din? Anonymkode: 8aaa9...c9c 14
Folivora Skrevet 28. juli 2021 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2021 Heisenberg skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke helt hva du vil oppnå utover den selvpiningen dette må være? Hvilken glede får du ut av det å se at mannen din er mer enn villig til å være utro? Da bruker han ikke tid på andre damer. Den falske facebook profilen gir meg en følelse av og være ung igjen. Vi har aldri snakket så mye som nå. Han sier at jeg er en bra kone 🙂 1
Folivora Skrevet 28. juli 2021 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2021 visp skrev (12 minutter siden): Dere har ikke barn håper jeg? Vi har barn, men jeg er gammel og de er voksne. Alle barna eier egne leiligheter og har lykkes i livet 1
visp Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 Folivora skrev (1 minutt siden): Vi har barn, men jeg er gammel og de er voksne. Alle barna eier egne leiligheter og har lykkes i livet Ok, det er fint. Det er absolutt ingenting i dette jeg klarer å relatere meg til. Syns alt høres veldig usunt ut. 12
Heisenberg Skrevet 28. juli 2021 #9 Skrevet 28. juli 2021 Folivora skrev (2 minutter siden): Da bruker han ikke tid på andre damer. Den falske facebook profilen gir meg en følelse av og være ung igjen. Vi har aldri snakket så mye som nå. Han sier at jeg er en bra kone 🙂 Det høres litt ut som når foreldre kjøper alkohol til barn sine fordi da vet de hva de drikker. De vet hva de minst drikker men ikke hva mer de drikker. Hvorfor er du i dette forholdet? 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #10 Skrevet 28. juli 2021 Folivora skrev (2 minutter siden): Da bruker han ikke tid på andre damer. Den falske facebook profilen gir meg en følelse av og være ung igjen. Vi har aldri snakket så mye som nå. Han sier at jeg er en bra kone 🙂 Du skrev " Vi har aldri snakket så mye som nå. Han sier at jeg er en bra kone 🙂". Betyr det at dere snakker mye sammen på ordentlig (altså når han vet at det er deg han snakker med)? Eller er det via den falske FB-profilen han snakker mye med deg? Vet han at det er deg han skriver med på FB? Anonymkode: 8aaa9...c9c 8
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #11 Skrevet 28. juli 2021 ... Og np stoler du mer på han???????? Anonymkode: 1531b...0e7 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #13 Skrevet 29. juli 2021 Hahha, så gøy, dette kunne jeg fint også ha gjort. Men, kanskje på tide å planlegge noe gøy for seg selv også - og heller bare drite i den ussle mannen?🤷🏻♀️ Anonymkode: 634dc...eab 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #14 Skrevet 29. juli 2021 Er du fan av Kate Bush? Dette hørte nemlig veldig som om det var tatt rett ut av sangen Babushka. Anonymkode: a3d8f...12a
juni Skrevet 29. juli 2021 #15 Skrevet 29. juli 2021 Whatever floats your boat, men i mine ører høres dette litt sykt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #16 Skrevet 29. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Er du fan av Kate Bush? Dette hørte nemlig veldig som om det var tatt rett ut av sangen Babushka. Anonymkode: a3d8f...12a Njæ. I den sangen framstår kona bare som en yngre versjon av seg selv og får mannen til å mimre om den tiden, mens TS bruker bilder av noen andre funnet på nett og framstår som en fullstendig annen person. TS: Du spør om dette er galt. Ja, det synes jeg at det er. Jeg forsvarer ikke hans utroskap, men det høres ikke sunt ut å holde på slik du gjør. Hva er vitsen med å være gift med noen man bedrar og lyver for(gjelder dere begge)? Det er jo ikke et ekteskap, men et fiendeskap. Anonymkode: f5c41...0f0 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #17 Skrevet 29. juli 2021 Folivora skrev (11 timer siden): Da bruker han ikke tid på andre damer. Den falske facebook profilen gir meg en følelse av og være ung igjen. Vi har aldri snakket så mye som nå. Han sier at jeg er en bra kone 🙂 Åja, så han er klar over at det er en falsk fb-konto som du står bak? Anonymkode: 8b3bf...c5a
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #18 Skrevet 29. juli 2021 Drama-rama-dama ding dong Anonymkode: 3e1ff...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #19 Skrevet 29. juli 2021 Ok, du har nå fått slått fast at din mann er villig til å være mentalt utro mot deg og snakke med andre damer. Hva vil du så? Hva skal du gjøre med denne infoen? Hvorfor skiller du deg ikke bare, om alt dere har er knust tillit? Anonymkode: 07e77...547 3
Folivora Skrevet 29. juli 2021 Forfatter #20 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok, du har nå fått slått fast at din mann er villig til å være mentalt utro mot deg og snakke med andre damer. Hva vil du så? Hva skal du gjøre med denne infoen? Hvorfor skiller du deg ikke bare, om alt dere har er knust tillit? Anonymkode: 07e77...547 Fordi jeg er en gammel dame. Vi har barn og barnebarn. Jeg forklarer nederst i melding hvorfor jeg ikke forlater ham på grunn av utroskap Jeg lar ikke et ludder fra Ukraina ødelegge ekteskapet. Han har vært på noen "jobbturer" i Ukraina tidligere. Dette er flere år siden nå og jeg kan se at det koster penger i nettbanken til mannen min. Det betyr at mannen min må betale penger for å kommunisere med damene. Han har snakket om en venn som har blitt lurt av denne Ukrainske datingstedet eller damene, men jeg vet at det var ham. Nå chatter jeg med ham på facebook, gjør han kåt og deretter ber jeg han hjelpe meg med å massere bena. Jeg tar på håndkle og later som jeg ikke forstår at han titter rett opp i xxxxx mens han masserer bena. Han blir kjempekåt og jeg spiller viktig, men gir alltid etter. Til alle: Jeg vil ikke gå fra ham da jeg er gammel og har skoliose. Man mister ikke sexlysten selv om man blir gammel og jeg får sex av mannen min, men jeg tror ærlig talt at jeg ikke har noe sjans på markedet. Funksjonshemede i min alder blir kalt krøpling eller invalid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå