Gå til innhold

Har samboer, men kommer meg ikke over en annen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har det seg slik...

Jeg og min samboer hadde en periode hvor vi ikke var kjærester. Dette varte vel i to måneder, før vi fant tilbake til hverandre. 
Jeg jobber på skole, og en kollega av meg og meg har hatt en god kontakt siden jeg starta i jobben. Det har alltid vært kjemi der. 
Det endte opp med at han var en jeg var med litt i disse månedene, og dessverre så gjorde jeg noe med han. 

Jeg var sykemeldt i en liten periode, men nå er jeg tilbake. Jeg elsker min samboer, og jeg vil ikke bytte han ut for noe. Men jeg merker at følelsene mine for denne fyren på jobben er litt «rare». Altså, som at vi har en kjemi. Jeg har tenkt mye på han, mot min vilje over lengre tid.

Noen tips til å «glemme» han, altså ikke føle noe for han? 

Anonymkode: 7c52c...b64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du rakk aldri å få noen hverdag med han på jobben. Det er ukjent og spennende. Han har garantert noen dårlige sider som du ikke vet om. 
Ta tiden til hjelp så går det over. 

Anonymkode: ed071...c1b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du rakk aldri å få noen hverdag med han på jobben. Det er ukjent og spennende. Han har garantert noen dårlige sider som du ikke vet om. 
Ta tiden til hjelp så går det over. 

Anonymkode: ed071...c1b

Ja, prøver å tenke sånn. Vet at han har mange dårlige sider, en av grunnene til at vi sluttet å snakke. Fordi han ikke viste interesse. Men nå viser han brått interesse..

AnonymBruker
Skrevet

Så klart han viser interesse nå som du har sluttet gi han oppmerksomhet. Når du begynner gi han oppmerksomhet vil han på nytt trekke seg unna.

Anonymkode: dd9cd...a55

AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke til å gi han oppmerksomhet nei.. er bare så vanskelig å ha noe uoppgjort 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...