AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Hei. Jeg er litt redd og klarer ikke sove. Barnet mitt som er 9 uker gammel, har begynt å snu seg fra rygg til seden. Men klarer ikke å snu seg tilbake til rygg. Syns det er skummelt. Hva kan jeg gjøre? Har dere erfaring? Eldste sønnen min begynte ikke snu seg før 4 mnd, han her er tidlig ute med alt. Anonymkode: 638f6...546
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Og spm til: Pleier å svøpe han når han sover, han kaster armene rundt og vekker seg selv. Er der farlig å svøpe nå, siden han har begynt å snu seg? Anonymkode: 638f6...546
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Snur han seg bare til siden? Da er det jo ingen fare. Noen babyer liker å sove på siden Anonymkode: 42e09...73c 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Og spm til: Pleier å svøpe han når han sover, han kaster armene rundt og vekker seg selv. Er der farlig å svøpe nå, siden han har begynt å snu seg? Anonymkode: 638f6...546 Ikke svøp om han har begynt å snu seg! Og kjøp en aerosleep overmadrass. Dersom babyen snur seg helt kan han likevel puste gjennom madrassen. Finnes også i sånn sidebeskytter til sprinkelseng. Om du fortsetter å svøpe er denne helt nødvendig, men anbefaler den uansett. Anonymkode: f70bb...7cd 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ikke svøp om han har begynt å snu seg! Og kjøp en aerosleep overmadrass. Dersom babyen snur seg helt kan han likevel puste gjennom madrassen. Finnes også i sånn sidebeskytter til sprinkelseng. Om du fortsetter å svøpe er denne helt nødvendig, men anbefaler den uansett. Anonymkode: f70bb...7cd Den der er helt genial. Har bestilt men var lang leveringstid. Noen som vet hvor man får det på dagen? Butikker? Anonymkode: b1348...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå