Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er litt redd og klarer ikke sove. 
Barnet mitt som er 9 uker gammel, har begynt å snu seg fra rygg til seden. Men klarer ikke å snu seg tilbake til rygg. 
Syns det er skummelt.

Hva kan jeg gjøre? Har dere erfaring? 
Eldste sønnen min begynte ikke snu seg før 4 mnd, han her er tidlig ute med alt. 

Anonymkode: 638f6...546

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og spm til: Pleier å svøpe han når han sover, han kaster armene rundt og vekker  seg selv. Er der farlig å svøpe nå, siden han har begynt å snu seg?

AnonymBruker
Skrevet

Snur han seg bare til siden? Da er det jo ingen fare. Noen babyer liker å sove på siden

Anonymkode: 42e09...73c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Og spm til: Pleier å svøpe han når han sover, han kaster armene rundt og vekker  seg selv. Er der farlig å svøpe nå, siden han har begynt å snu seg?

Ikke svøp om han har begynt å snu seg! Og kjøp en aerosleep overmadrass. Dersom babyen snur seg helt kan han likevel puste gjennom madrassen. Finnes også i sånn sidebeskytter til sprinkelseng.

Om du fortsetter å svøpe er denne helt nødvendig, men anbefaler den uansett. 

card_large.jpg

Anonymkode: f70bb...7cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikke svøp om han har begynt å snu seg! Og kjøp en aerosleep overmadrass. Dersom babyen snur seg helt kan han likevel puste gjennom madrassen. Finnes også i sånn sidebeskytter til sprinkelseng.

Om du fortsetter å svøpe er denne helt nødvendig, men anbefaler den uansett. 

card_large.jpg

Anonymkode: f70bb...7cd

Den der er helt genial. Har bestilt men var lang leveringstid. Noen som vet hvor man får det på dagen? Butikker? 

Anonymkode: b1348...aca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...