Gå til innhold

Bivirkninger vaksine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har fått det? Jeg fikk første dose i dag å blei kjempe trøtt og småkvalm ett par timer etter. Sov i 3 timer. Har vondt i armen der sprøyten blei satt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk vondt i armen rundt stikkstedet første gang. Samme pluss muskel- og leddsmerter etter nummer to.

Skrevet

Første dose, vondt i armen fra vaksinen var på plass, skikkelig. Og mer trøtt enn vanlig dagen etter men det kan like gjerne har vært syklusen min sin feil. :P 

Foreløpig ikke merket noe etter dose 2. 

Men de var veldig på med det at hvis jeg hadde hatt bivirkninger første gang så kom det sannsynligvis til å bli mer denne gangen men har ikke merket noe til det. ikke at jeg hadde så mange bivirkninger forrige gang, øm og skikkelig vond i armen men det har jeg heller ikke hatt denne gangen. Litt øm bare et par timer etterpå.

En venninne av meg ble varm og kvalm nesten rett etter vaksinen. Hun måtte sitte litt ekstra etter første dose, var kvalm og sov mye i 3-4 dager. Så ble hun god igjen. :) Etter andre dose så ble det samme greia hun måtte bli sittende men denne gangen spydde hun og ble dårlig like raskt som forrige gang. Men hun har kroniske sykdommer som gir samme "symptomer" så tankene hennes er nok at systemet blir trigget. 

Vi hadde begge Pfizer.

• Opprett ny...