Gå til innhold

Jeg er smålig og vanskelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leser tråder her inne blir jeg påminnet om hvor smålig og vanskelig jeg er. Jeg er single etter flere mislykkede forhold. Folk er så utrolig tålmodige med samboere. Menn drar på en uke ferie alene mens de har små barn hjemme og alle bare tåler det. Selv hadde jeg blitt rasende om mannen min hadde reist bort på ferie om jeg hadde hatt en liten baby som skrek halve natten. Utrolig mange late og egoistiske menn. Jeg ser det hos venninner også. Før var jeg skuffet over meg selv fordi jeg ikke fikk til forhold, men jeg tror bare ikke jeg har personligheten til å dra så stor del av lasset på egenhånd. Er det håp for meg?

Mulig denne tråden skulle vært postet et annet sted. 

Anonymkode: 1e3b2...627

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når jeg leser tråder her inne blir jeg påminnet om hvor smålig og vanskelig jeg er. Jeg er single etter flere mislykkede forhold. Folk er så utrolig tålmodige med samboere. Menn drar på en uke ferie alene mens de har små barn hjemme og alle bare tåler det. Selv hadde jeg blitt rasende om mannen min hadde reist bort på ferie om jeg hadde hatt en liten baby som skrek halve natten. Utrolig mange late og egoistiske menn. Jeg ser det hos venninner også. Før var jeg skuffet over meg selv fordi jeg ikke fikk til forhold, men jeg tror bare ikke jeg har personligheten til å dra så stor del av lasset på egenhånd. Er det håp for meg?

Selvsagt er det håp for deg. Så fremt du formidler hvordan du ønsker å ha det. Fåklarhet i ting med en gang. Ønsker du at partner skal dra mesteparten av lasset så formidler du det. Det finnes partner i alle varianter. De som liker å serve. Og de som liker å bli servet. Problemet til folk er at de ikke kommuniserer men bare antar. Og antar feil. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Glad jeg ikke dater menn

Anonymkode: 5e4c2...620

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Før var jeg skuffet over meg selv fordi jeg ikke fikk til forhold, men jeg tror bare ikke jeg har personligheten til å dra så stor del av lasset på egenhånd. Er det håp for meg?

Ja, men du må finne en som er villig til å dra lasset sammen med deg. Vi er flere som ikke hadde trivdes i et forhold hvor alt på hjemmebane var mors ansvar, og far i beste fall var en villig assistent.

Når hensyn og ansvar går begge veier, er det også lettere å unne den andre fri. Men det må passe. Som ansvarlig partner stikker man ikke uten videre på guttetur midt i kolikken, for eksempel. 

Endret av Hactar
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

slike menn finns, jeg er sammen en skikkelig mann. 

Anonymkode: 1a437...89d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Min eks reiste masse uten meg og det ødelagte følelsen av felleskap og gjorde det veldig tydelig at han var egoistisk. Så jeg forstår deg godt. Men tror også at det er sunt å få lov å reise litt alene uten partneren, men at det blir feil å bare reise alene og kutte ut ferie sammen fordi det ikke er like gøy. Da er ikke forholdet liv laga. Man er familie først og fremst..

Anonymkode: 7ed10...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...