AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Kjæresten min har en ekskjæreste hun henger med i blant. Det er kanskje feil å si eks, ettersom de bare datet (4-5 måneder tror jeg, for et par år siden). Jeg vet de har et godt forhold på grunn av en hobby de deler og gjør denne aktiviteten jevnt gjennom året sammen. Hun har tidligere sagt at det er fint at hun kan snakke åpent om vennskapet deres(som virker ganske viktig for henne) og at det er fint jeg ikke er av den sjalu typen. Jeg vil ikke være sjalu, men jeg føler at grensen går litt der hvor de to sitter alene og drikker seg drita sammen til langt utover natta. Jeg forstår at de har et nært forhold og snakker sammen, samtidig føles dette litt voldsomt? Vennskap eller ei så har de datet og hatt sex sammen... Jeg vil ikke si dette til henne og ødelegge forholdet hun har med vennen sin, samtidig synes jeg er ubehagelig å sitte oppe og vente, ikke få svar på meldinger (hvor jeg prøver å ikke virke sjalu), svarer hyggelig bare for å ikke få svar på flere timer? En siste ting, som sikkert høres litt dumt ut, er at hun svært sjeldent vil drikke med meg. Jeg synes det er litt rart å drikke seg full med han, når hun aldri gidder med meg? Blir litt sjalu på drikking også..høres dumt ut sikkert 😐 Skal jeg bare fortelle henne hva jeg føler samtidig som jeg sier at det er greit at hun fortsetter å gjøre det? Anonymkode: 87a9a...fff
Embla82 Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Jeg er ikke sjalu av meg, og fan av å gi hverandre frihet. Men dette høres veldig rart ut. 14
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 At hun bevisst velger å gjøre ting med han som hun velger bort med deg ville jeg ha tatt opp med henne. Si rett ut at det føles utrygt og uriktig. Det er ikke greit at hun ignorerer meldingene dine til fordel for en tidligere kjæreste, elsker eller venn. Du får vurdere om kjæresten din er til å stole på. Kanskje vennen hennes ikke tenker seksuelt om henne (yeah, right), kanskje han er til å stole på. Men de har hatt sex før og det vil alltid prege vennskapet deres uansett hva kjæresten din mener om det. Anonymkode: ca589...ddb 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Syns det hørtes litt merkelig ut jeg også.. Hvis vi er i settinger med gamle flammer uten at den andre er med, så er vi alltid litt ekstra flinke på å følge opp når de først kommer osv ☺️ Men jeg hadde følt det ble ubehagelig om typen min satt og drakk seg full med en tidligere ff eller partner. Anonymkode: 9def6...ba4 3
Antiviruset Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kjæresten min har en ekskjæreste hun henger med i blant. Det er kanskje feil å si eks, ettersom de bare datet (4-5 måneder tror jeg, for et par år siden). Jeg vet de har et godt forhold på grunn av en hobby de deler og gjør denne aktiviteten jevnt gjennom året sammen. Hun har tidligere sagt at det er fint at hun kan snakke åpent om vennskapet deres(som virker ganske viktig for henne) og at det er fint jeg ikke er av den sjalu typen. Jeg vil ikke være sjalu, men jeg føler at grensen går litt der hvor de to sitter alene og drikker seg drita sammen til langt utover natta. Jeg forstår at de har et nært forhold og snakker sammen, samtidig føles dette litt voldsomt? Vennskap eller ei så har de datet og hatt sex sammen... Jeg vil ikke si dette til henne og ødelegge forholdet hun har med vennen sin, samtidig synes jeg er ubehagelig å sitte oppe og vente, ikke få svar på meldinger (hvor jeg prøver å ikke virke sjalu), svarer hyggelig bare for å ikke få svar på flere timer? En siste ting, som sikkert høres litt dumt ut, er at hun svært sjeldent vil drikke med meg. Jeg synes det er litt rart å drikke seg full med han, når hun aldri gidder med meg? Blir litt sjalu på drikking også..høres dumt ut sikkert 😐 Skal jeg bare fortelle henne hva jeg føler samtidig som jeg sier at det er greit at hun fortsetter å gjøre det? Anonymkode: 87a9a...fff Ikke aksepter dette! Hadde aldri gjort det. Hadde gått videre og funnet noe seriøst. For dette er bare ikke seriøst. 4
Gjest someone_here Skrevet 28. juli 2021 #6 Skrevet 28. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjæresten min har en ekskjæreste hun henger med i blant. Det er kanskje feil å si eks, ettersom de bare datet (4-5 måneder tror jeg, for et par år siden). Jeg vet de har et godt forhold på grunn av en hobby de deler og gjør denne aktiviteten jevnt gjennom året sammen. Hun har tidligere sagt at det er fint at hun kan snakke åpent om vennskapet deres(som virker ganske viktig for henne) og at det er fint jeg ikke er av den sjalu typen. Jeg vil ikke være sjalu, men jeg føler at grensen går litt der hvor de to sitter alene og drikker seg drita sammen til langt utover natta. Jeg forstår at de har et nært forhold og snakker sammen, samtidig føles dette litt voldsomt? Vennskap eller ei så har de datet og hatt sex sammen... Jeg vil ikke si dette til henne og ødelegge forholdet hun har med vennen sin, samtidig synes jeg er ubehagelig å sitte oppe og vente, ikke få svar på meldinger (hvor jeg prøver å ikke virke sjalu), svarer hyggelig bare for å ikke få svar på flere timer? En siste ting, som sikkert høres litt dumt ut, er at hun svært sjeldent vil drikke med meg. Jeg synes det er litt rart å drikke seg full med han, når hun aldri gidder med meg? Blir litt sjalu på drikking også..høres dumt ut sikkert 😐 Skal jeg bare fortelle henne hva jeg føler samtidig som jeg sier at det er greit at hun fortsetter å gjøre det? Anonymkode: 87a9a...fff De har sex, det er nesten 100%. Dump henne. Endret 28. juli 2021 av someone_here
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #7 Skrevet 28. juli 2021 Dette hadde ikke jeg likt heller. Anonymkode: 99d16...973 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 Helt seriøst, hvorfor skal man egentlig ha kontakt med tidligere partnere når man får seg ny kjæreste? Så lenge man ikke har felles barn eller noe, så er det ingen grunn for å opprettholde kontakt med tidligere flammer når man går inn i et nytt forhold Anonymkode: 13ce5...c0b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå