AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 F eks reise bort i 2 uker. Anonymkode: 96a1b...b87
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Jeg vet ikke, men har vært sammen med en sjømann i over 20 år. Han er borte akkurat lenge nok til at jeg rekker å begynne å savne han, og hjemme kort nok til at jeg ikke blir lei av han. Anonymkode: 9ecb5...443 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Det skader vel neppe å kjenne på savnet av og til tenker jeg😃
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Ja det kan godt være, kan være fint å savne den andre litt. Men kan jo også være at man trives så godt uten den andre at forholdet tar slutt også Anonymkode: f36e1...e4d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Mannen min begynte å jobbe i nordsjøen for 2 år siden, og jeg vil si at forholdet er blitt bedre. Veldig godt å kjenne på savnet, og godt når han kommer hjem 😊 Anonymkode: 0f498...8d0
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #6 Skrevet 29. juli 2021 Ja, jeg har tro på at en pause kan være sundt for parforholdet om det er krisetider. Spesielt få kjenne på litt sjalusi, det kan vekke følelser tilbake. Men 2 uker er ikke nok. Heller et par, tre mnd. Flere burde egentlig heller bare ta en pause fra hverandre i en elendig periode, ikke bare gi opp alt med en gang å avslutte forholdet, men ta en pause fra hverandre og love fortsatt troskap i den perioden, for å se.. Men litt sunn, ikke skadelig sjalusi kan gjøre godt for forholdet, det kan gi en virkelig vekker og lysten til å f.eks jobbe mer med forholdet. Anonymkode: 7d9b8...bbb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå