Gå til innhold

Blir et forhold bedre hvis man tar pauser fra hverandre, slik at man savner hverandre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

F eks reise bort i 2 uker.

Anonymkode: 96a1b...b87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke, men har vært sammen med en sjømann i over 20 år. Han er borte akkurat lenge nok til at jeg rekker å begynne å savne han, og hjemme kort nok til at jeg ikke blir lei av han.

Anonymkode: 9ecb5...443

• Liker 3
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det skader vel neppe å kjenne på savnet av og til tenker jeg😃

AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan godt være, kan være fint å savne den andre litt. Men kan jo også være at man trives så godt uten den andre at forholdet tar slutt også

Anonymkode: f36e1...e4d

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min begynte å jobbe i nordsjøen for 2 år siden, og jeg vil si at forholdet er blitt bedre. Veldig godt å kjenne på savnet, og godt når han kommer hjem 😊

Anonymkode: 0f498...8d0

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har tro på at en pause kan være sundt for parforholdet om det er krisetider. Spesielt få kjenne på litt sjalusi, det kan vekke følelser tilbake. Men 2 uker er ikke nok. Heller et par, tre mnd. 

Flere burde egentlig heller bare ta en pause fra hverandre i en elendig periode, ikke bare gi opp alt med en gang å avslutte forholdet, men ta en pause fra hverandre og love fortsatt troskap i den perioden, for å se.. Men litt sunn, ikke skadelig sjalusi kan gjøre godt for forholdet, det kan gi en virkelig vekker og lysten til å f.eks jobbe mer med forholdet. 

Anonymkode: 7d9b8...bbb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...