AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Jeg er en kvinne på 52år, jeg har vært singel i noen år å sexlivet hsr vært dårlig lenge. Jeg gir meg selv lett orgasme ved bruk av hjelpemiddel. Får desverre aldri orgasme ved samleie. Skjeden min er slapp å vid, å jeg kjenner ingenting når en partner er inne i meg. Han får lite friksjon og dermed liten nytelse. Dette gjør meg usikker og savner å både tilfredsstille og bli tilfredsstilt på denne måten. Sorg faktisk! Joda vi kan gi hverandre orgasme likevel..men jeg vil jo gjerne at han skal komme av å ligge med meg da! Vurderer nå intimkirurgi for å få tilbake gleden av skjeden😉 Noen som har utført slikt inngrep ved lignende problemstilling og alder som meg? Anonymkode: 4ad51...d86
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 I slapp fitte kan cocksleeven virke. Anonymkode: e5482...f0b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Det koster ca 9000kr å «redigere» sy sammen inngangen til skjeden. Spurte da jeg satt inn spiral sist hos priv gynokolog som utfører dette. Har vurdert dette selv da jeg føler jeg har blitt videre etter å blitt sydd etter fødsel. Men min kjæreste mener jeg ikke skal gjøre det… Anonymkode: 7687c...3b6 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Har vurdert å operere de indre kjønnsleppene da de er større/lengre enn de ytre. Føler det ser så stygt ut, noen som har gjort det? Anonymkode: d6a38...620 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 MeMener du kan prøve deg på kegel øvelser? Man trener på å stramme opp muskelgruppen nedentil med hjelp av leketøy. Anonymkode: d7815...bd2 1
Fra. Undrende Skrevet 29. juli 2021 #6 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): MeMener du kan prøve deg på kegel øvelser? Man trener på å stramme opp muskelgruppen nedentil med hjelp av leketøy. Anonymkode: d7815...bd2 Har prøvd elektroder uten effekt, har problemer med å få tak på denne muskulaturen på egenhånd.
Fioljenta Skrevet 29. juli 2021 #7 Skrevet 29. juli 2021 Kanskje du bør ta problemet opp med legen? Jeg tenker at kirurgi er siste utvei. Det er jo et område vi helst ikke vil ha en kniv i. Du har sikkert allerede prøvd, men kanskje han kan endre litt på vinkelen han støter i? Altså, mer mot skjedeveggene i stedet for bare rett inn og ut? Kegel-øvelser er jo også en greie (usikker på om det alltid er løsningen). Jeg synes det var enklere å få tak i de riktige musklene vha. en perifit. Å eksperimentere med forskjellige stillinger, kan jo også være en ide. F.eks. kjenner han (og jeg) mer når jeg har beina samlet enn når de er godt spredd. Jeg kan også vippe bekkenet for å kjenne mer. (For å være ærlig kjenner jeg lite av vanlig inn-ut, men bruker jeg pc-musklene og vipper bekkenet kjenner jeg mer.) Håper noen som har tatt inngrepet kan svare deg på et du faktisk spør om. Kanskje du også kan få litt veiledning av de som utfører slike operasjoner? De må jo sitte på en del erfaringer. 1
Fra. Undrende Skrevet 29. juli 2021 #8 Skrevet 29. juli 2021 Fioljenta skrev (20 minutter siden): Kanskje du bør ta problemet opp med legen? Jeg tenker at kirurgi er siste utvei. Det er jo et område vi helst ikke vil ha en kniv i. Du har sikkert allerede prøvd, men kanskje han kan endre litt på vinkelen han støter i? Altså, mer mot skjedeveggene i stedet for bare rett inn og ut? Kegel-øvelser er jo også en greie (usikker på om det alltid er løsningen). Jeg synes det var enklere å få tak i de riktige musklene vha. en perifit. Å eksperimentere med forskjellige stillinger, kan jo også være en ide. F.eks. kjenner han (og jeg) mer når jeg har beina samlet enn når de er godt spredd. Jeg kan også vippe bekkenet for å kjenne mer. (For å være ærlig kjenner jeg lite av vanlig inn-ut, men bruker jeg pc-musklene og vipper bekkenet kjenner jeg mer.) Håper noen som har tatt inngrepet kan svare deg på et du faktisk spør om. Kanskje du også kan få litt veiledning av de som utfører slike operasjoner? De må jo sitte på en del erfaringer. Takk for svar. Jeg har testet ulike stillinger, å når jeg ligger med samlede ben å bruker dildo gir det meg veldig nytelse, så "følelseløs" er jeg ikke. Ja, håper noen som har utført inngrep i voksen alder vil dele sine erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #9 Skrevet 29. juli 2021 Mitt beste tips til dem som generelt sliter med orgasme er at kvinnen samler bena og presser/ beveger bekkenet mot mannen. Mannen kan ha bena på utsiden av kvinnens. Ligger hun øverst på denne måten kan hun selv styre det slik det gir best nytelse. Anonymkode: 1a66b...516 1
Tony-S Skrevet 30. juli 2021 #10 Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-7-29 den 0.22): Har vurdert å operere de indre kjønnsleppene da de er større/lengre enn de ytre. Føler det ser så stygt ut, noen som har gjort det? Anonymkode: d6a38...620 NEI NEI NEI... IKKE gjør det!! 😲😧 Det er akkurat DET som er deilig jo!! Digg å se på.. Digg å nyte.. Digg å ha rundt "den"! 😉 3
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #11 Skrevet 30. juli 2021 Vurderte lenge inngrep,men fikk hjelp av en flink fysioterapeut til å gjøre ordentlige øvelser,både med og uten vektkuler innvendig. Hadde ikke så stor tro på at det skulle hjelpe,men det gjorde det. Fikk henvisning av fastlegen. Anonymkode: e8e41...641
Fra. Undrende Skrevet 31. juli 2021 #12 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vurderte lenge inngrep,men fikk hjelp av en flink fysioterapeut til å gjøre ordentlige øvelser,både med og uten vektkuler innvendig. Hadde ikke så stor tro på at det skulle hjelpe,men det gjorde det. Fikk henvisning av fastlegen. Anonymkode: e8e41...641 Så fint, jeg har mistet troen på å få til dette uten inngrep..men så fint å høre at det hjalp deg . Hadde du lignende problemstilling som meg?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #13 Skrevet 31. juli 2021 Fra. Undrende skrev (1 time siden): Så fint, jeg har mistet troen på å få til dette uten inngrep..men så fint å høre at det hjalp deg . Hadde du lignende problemstilling som meg? Ja,jeg var ikke følelsesløs,men hadde ikke kontakt med musklene,og følte at jeg var vis som ei bøtte. Det gikk faktisk ikke så veldig lang tid med trening før det ble veldig mye bedre. Nå har jeg stålkontroll 😉 har ikke prøvd perifit og liknende apparater, men har lyst på for å vedlikeholde. Det er ca 10 år siden jeg begynte med treningen,og har aldr hatt problemer siden. Lærte veldig mange gode metoder for å få kontakt med musklene. Vel verdt et forsøk. Anonymkode: e8e41...641
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #14 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja,jeg var ikke følelsesløs,men hadde ikke kontakt med musklene,og følte at jeg var vis som ei bøtte. Det gikk faktisk ikke så veldig lang tid med trening før det ble veldig mye bedre. Nå har jeg stålkontroll 😉 har ikke prøvd perifit og liknende apparater, men har lyst på for å vedlikeholde. Det er ca 10 år siden jeg begynte med treningen,og har aldr hatt problemer siden. Lærte veldig mange gode metoder for å få kontakt med musklene. Vel verdt et forsøk. Anonymkode: e8e41...641 Vid som ei bøtte,skulle det stå. Anonymkode: e8e41...641
Fra. Undrende Skrevet 31. juli 2021 #15 Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vid som ei bøtte,skulle det stå. Anonymkode: e8e41...641 Takk for svar, det gir jo håp😊bøttefølelsen er gjenkjennelig..
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #16 Skrevet 31. juli 2021 Fra. Undrende skrev (3 timer siden): Takk for svar, det gir jo håp😊bøttefølelsen er gjenkjennelig.. Ville ihvertfall gitt det en sjanse. Om ikke annet,så har du ihvertfall lært hvordan du skal trene musklene etter en evt. Operasjon. Anonymkode: e8e41...641
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå