AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #21 Skrevet 29. juli 2021 Gift i 25 år, tre barn, veldig lykkelig ✨ Anonymkode: 57447...a47
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #22 Skrevet 29. juli 2021 Enslig og ekstremt lykkelig hver eneste dag. Lagde en tråd om det, men fikk der beskjed om at jeg var ureflektert, løy og det som verre var. Må ha vært ulykkelige mennesker som svarte. Anonymkode: 6163f...251
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #23 Skrevet 29. juli 2021 37, ufør, ingen barn, katter og en kjæreste. Livet mitt har vært ganske deprimerende, men de siste to årene har ting vært jævla bra, tross noen nedturer. Jeg er generelt en torturert sjel, men har fått et avslappet og nyansert forhold til livet gjennom årene, og jeg trives godt med den jeg er på innsiden i dag. Så ja, jeg er lykkelig. Anonymkode: 14e9c...24f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #24 Skrevet 29. juli 2021 33 år, gift, barn på vei. Veldig lykkelig Veien hit har vært lang og det er verdt det Anonymkode: 73db7...ddd
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #25 Skrevet 29. juli 2021 Normalt vil jeg si jeg ligger på 8-9 på en skala på 10 ift lykkelig. Kvinne, 54 år, skilt for 10 år siden, ikke nytt forhold. Plager meg normalt ikke. 2 barn (17 og 23), jobb jeg trives i, gode kollegaer, grei økonomi, hus, hytte, gode venner og familie (foreldre og søsken). Men i sommer har jeg vært litt «deppa». Har vært gjennom en ryggoperasjon og kan ikke gjøre det jeg normalt gjør på somrene. Barna ser jeg lite til, de er opptatt med sitt (og sånn skal det være), men for første gang i mitt liv føler jeg meg ensom. Forsøker å holde meg unna SoMe, der flommer det over av fjellturer, båtturer, hytteturer, bading osv. Og etter dagens eventyr er over skåles det i rødvin eller bobler med partner, det grilles og ved langbordet er hele storfamilien samlet pluss en haug med venner. Jeg sitter for det meste inne pga smerter, de fleste vennene er på ferie og det blir lange dager alene. Så akkurat nu er jeg ikke spesielt lykkelig. Når jeg leser gjennom hva jeg har skrevet ser jeg at jeg er utrolig sutrete og selvmedlidende .. Skal ta tak i meg selv, kun jeg som kan endre elendigheten. Anonymkode: 29c17...f10 1
Othea Skrevet 29. juli 2021 #26 Skrevet 29. juli 2021 Aldri lykkelig. Det har jeg ikke vært siden jeg var barn. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #28 Skrevet 29. juli 2021 Vil si en 7,5 av 10. Anonymkode: 8c450...ece
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #29 Skrevet 29. juli 2021 Singel og ett barn 50% Er på et bra sted i livet, og kjenner både på lykke og takknemlighet støtt og stadig. Anonymkode: fea19...fab
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #30 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Normalt vil jeg si jeg ligger på 8-9 på en skala på 10 ift lykkelig. Kvinne, 54 år, skilt for 10 år siden, ikke nytt forhold. Plager meg normalt ikke. 2 barn (17 og 23), jobb jeg trives i, gode kollegaer, grei økonomi, hus, hytte, gode venner og familie (foreldre og søsken). Men i sommer har jeg vært litt «deppa». Har vært gjennom en ryggoperasjon og kan ikke gjøre det jeg normalt gjør på somrene. Barna ser jeg lite til, de er opptatt med sitt (og sånn skal det være), men for første gang i mitt liv føler jeg meg ensom. Forsøker å holde meg unna SoMe, der flommer det over av fjellturer, båtturer, hytteturer, bading osv. Og etter dagens eventyr er over skåles det i rødvin eller bobler med partner, det grilles og ved langbordet er hele storfamilien samlet pluss en haug med venner. Jeg sitter for det meste inne pga smerter, de fleste vennene er på ferie og det blir lange dager alene. Så akkurat nu er jeg ikke spesielt lykkelig. Når jeg leser gjennom hva jeg har skrevet ser jeg at jeg er utrolig sutrete og selvmedlidende .. Skal ta tak i meg selv, kun jeg som kan endre elendigheten. Anonymkode: 29c17...f10 Er lov å kjenne på nedturer, skal ikke føle skam rundt det. Og enig i at du kan endre det, fokus på alt du har som er bra. SoMe er gift i ferier om man har det litt dårlig selv. Håpet smertene gir seg og du får tatt del i livet ditt igjen 🙂 Anonymkode: fea19...fab 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #31 Skrevet 29. juli 2021 Singel, ingen barn. Er lykkelig når jeg spiser, og når jeg er på jobb hvor jeg må fokusere på andre ting enn meg selv. Resten av tiden veit jeg ikke, føler meg ganske likegyldig om jeg eksisterer eller ikke . Anonymkode: 95be0...648 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #32 Skrevet 29. juli 2021 Samboer, ett barn. Har dager hvor jeg har det ganske fint, men klarer dessverre ikke nyte livet slik jeg skulle ønske. Klarer liksom ikke «slappe av/slå meg til ro.» dermed vil jeg si jeg ikke er så lykkelig. Samtidig som jeg mener lykke er en følelse man kjenner på noen ganger, og at ingen går rundt og kjenner på dette hele tiden. Anonymkode: c3ad6...f6a
Tatja Skrevet 29. juli 2021 #33 Skrevet 29. juli 2021 Gift, 2 barn, hus, hytte, båt, bil. Alt 'på stell'. Men har et barn som sliter pga diagnose... så bærer på en konstant sorg. Vil si 4 på lykke-skalaen. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #34 Skrevet 29. juli 2021 Alene med et barn med store behov. Bærer på en veldig sorg, som Tatja over skriver. Livet er mye slitsomt og trist pga. barnets behov. Men har heldigvis mye bra i livet mitt og som jeg er takknemlig for. Men i dag er en tung dag. Vil si jeg er 3 på lykkeskalaen. Anonymkode: 90c50...2bc 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #35 Skrevet 29. juli 2021 Tatja skrev (6 minutter siden): Gift, 2 barn, hus, hytte, båt, bil. Alt 'på stell'. Men har et barn som sliter pga diagnose... så bærer på en konstant sorg. Vil si 4 på lykke-skalaen. Samme her. Det er som å puste med glasskår i hjertet 💙 Anonymkode: d20da...057 1
Knirke Skrevet 1. august 2021 #36 Skrevet 1. august 2021 (endret) On 7/29/2021 at 5:07 PM, AnonymBruker said: Enslig og ekstremt lykkelig hver eneste dag. Lagde en tråd om det, men fikk der beskjed om at jeg var ureflektert, løy og det som verre var. Må ha vært ulykkelige mennesker som svarte. Anonymkode: 6163f...251 Jaha, ja... Det finnes enkelte mennesker som bare må trykke andre ned for å få seg selv til å føle seg bedre.. Det er (heldigvis) deres issues, og ikke dine Jeg vil si jeg er 8 av 10 på lykkelighets-skalaen. Har samboer på fjerde året, flotte stebarn, ingen press om egne barn, fast jobb (som ikke har vært noen selvfølge oppigjennom), bil, båt, hytte og penger til overs. Har en vedhengende angstdiagnose med fysiske smerter, uten den tror jeg at jeg ville jeg vært en 9'er. Endret 1. august 2021 av Knirke
CorvusCorax Skrevet 1. august 2021 #37 Skrevet 1. august 2021 I skrivende stund, ikke spesielt lykkelig.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #38 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (På 28.7.2021 den 22.35): Singel, gift, samboer, etc.. Hvor lykkelig er du egentlig? Anonymkode: d58c8...a1a Gift, føre barn. Lykkelig pga barna, men ikke mannen … Anonymkode: c02a5...63f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå