Gå til innhold

Normalt å ikke kjenne ene forelderens slekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette normalt? Har aldri kjent slekta på morssiden. Aner ikke hvor mange søskenbarn har jeg har. Nå døde nylig morfar og jeg kjenner ingenting. Alle mine venner kjenner og har en relasjon til slekta på både mors og farssiden sin.

Anonymkode: 9d1e4...1ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ingen på verken mor eller far side, kjenner kun til mine besteforeldre og 'kjernen'.

Anonymkode: 3bef3...233

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kjenner du dem ikke? 

Anonymkode: 09122...fdc

AnonymBruker
Skrevet

Veldig normalt og vanlig å ikke kjenne stort av slekta si

Anonymkode: 7368a...db4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre skilte seg da jeg var 1. min biofar ville ikke ha samvær med meg. Mamma fikk ny mann og jeg kjenner slekts hans og ander den som min også. Siden til min biofar vet jeg bare hvor mange halvsøsken, nevøer og nieser jeg har. Brur meg ikke om min bioslekt på farssiden.

Anonymkode: 7f1bb...08b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner store deler av slekta, på begge sider. Tanter, onkler, søskenbarn, tremenninger, foreldres tanter, onkler og søskenbarn. Det samme gjør barna til mine søsken og meg også. Har store deler av slekta nordpå, mens jeg selv har vokst opp på østlandet. 

Anonymkode: 1cc54...c5e

Skrevet

Jeg tror det er veldig vanlig. Jeg har mest kontakt med slekta på morssiden. Min far har flere søsken, men kun den ene tanta mi på den siden som jeg har en del kontakt med, og det er mest fordi hun har en datter som jeg tok opp kontakt med da hun flyttet i nærheten av meg. Veldig mange har slekt på mange kanter av landet, og det er utfordrende å holde kontakten med alle. Jeg har i alle fall ikke kapasitet, men det ligger ikke noe mer bak det.

Gjest BethD
Skrevet

Jeg kjenner ikke slekten til pappa… 

vet hvem de er og sånn, men jeg kjenner de ikke og har ingen kontakt med de utover en like her og der på Facebook. Snakker aldri me de..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...