AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Jeg bor nordnorge, han bor i Bergen. Vi har snakket sammen mye på video og telefon i et par måneder og nå kommer han på besøk en helg for første gang. Jeg er jente og er av typen som raskt mister interessen dersom jeg får "for mye på en gang", eller ikke får nok mystikk i starten til å virkelig forelske meg i fyren. Men vi har snakket mye dirty og ladet opp det seksuelle til noe jeg sjeldent har kjent på tidligere. Sett at vi har kjemi og liker hverandre, bør vi holde igjen nå og heller ha sex neste gang vi treffes? Det blir isåfall bare noen uker til, men jeg synes det er fælt å måtte tenke på å holde igjen dersom jeg får sinnsykt lyst når han er her. Har jo mest lyst til å ha sex hele helgen egentlig utifra nåværende følelser for han. Men jeg er samtidig redd for at det skal gå for fort og at jeg da faktisk mister interessen. Innspill? Anonymkode: e4aca...b2b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Det som skjer det skjer. Holder du igjen, kommer det til å prege deg, det blir kunstig og du risikerer å miste fyren. Anonymkode: eb4a4...198 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Takk, trenger å høre det også og jeg er jo egentlig enig Ts Anonymkode: e4aca...b2b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Bare så du er advart. Han har store forventninger om sex Anonymkode: b3bc6...790
Realverdien Skrevet 28. juli 2021 #6 Skrevet 28. juli 2021 IKKE NØL MED Å KNULLE HAM. Hva pokker venter du på. At det skal bli bedre som årgangsvin med hans edle dråper i munnen? 1
norw Skrevet 28. juli 2021 #7 Skrevet 28. juli 2021 Virker som at du er i ferd med å tenke ihjel dette. 1
eller Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 Har du lyst, har dere sex. Han kommer nok til å ha lyst.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #9 Skrevet 28. juli 2021 Han er på vei til deg med store forventninger om å få knulle, og du tenker å drite i det om kjemien likevel er der? Om dette er en normalt kjekk mann så mister du han om du ikke ligger med han, da finner han bare en annen. Om han er uattraktiv så kan det hende han vil vente på deg ettersom han ikke har så mange tilbud. Lukter litt luremus her. Og dette kommer ikke fra en mann, men en kvinne.... Har du lyst har du lov, knull i vei om du syns det er riktig. Kan hende du får deg en real skuffelse og det viser seg at han ikke er slik du trodde i virkeligheten. Men det kan han sikkert tenke om deg også, men fallhøyden er mye større hos han enn hos deg. Menn er enkle, kvinner mer komplekse. Pul sier jeg bare. Anonymkode: 32fac...b4d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #10 Skrevet 28. juli 2021 Skal også sies at du definitivt ikke er et kjærestemateriale om dere har hatt mye seksuell kontakt i forkant. Han kommer til deg for å knulle, ikke for å finne dama han skal gifte seg med. Du høster det du sår, og du har sådd i hodet hans at du er gira på pikken hans. Ikke at du er konemateriale. Hard sannhet men du kan tygge litt på dette. Anonymkode: 32fac...b4d 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #11 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bare så du er advart. Han har store forventninger om sex Anonymkode: b3bc6...790 Det må han nå bare ha. Han har jo selv valgt å bli kjent med noen så langt unna. Da stikker nok ting litt dypere før man møtes enn når man er på vanlig date... Så tror nok begge ønsker det samme her hvis kjemien klaffer da .. det er jo kjempespennende å se at noen tør å satse på noen som er litt lengre unna. Tøft. Anonymkode: 78a38...aaa 3
Hr. Aktiv Skrevet 29. juli 2021 #12 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du overtenker. Anonymkode: e4387...b69 Helt vanlig det for ei dame.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #13 Skrevet 29. juli 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Skal også sies at du definitivt ikke er et kjærestemateriale om dere har hatt mye seksuell kontakt i forkant. Han kommer til deg for å knulle, ikke for å finne dama han skal gifte seg med. Du høster det du sår, og du har sådd i hodet hans at du er gira på pikken hans. Ikke at du er konemateriale. Hard sannhet men du kan tygge litt på dette. Anonymkode: 32fac...b4d Dessverre ofte sant.. Noe jeg lærte den harde måten i tjueårene. I tredveårene passet jeg på å holde tilbake og gi litt etter litt, nok til å holde interessen gående og jeg landet en fantastisk kar til slutt! Anonymkode: a8bb9...2a5 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #14 Skrevet 29. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden): Helt vanlig det for ei dame. Ja den er jeg enig i...hilsen dame Anonymkode: 78a38...aaa
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #15 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dessverre ofte sant.. Noe jeg lærte den harde måten i tjueårene. I tredveårene passet jeg på å holde tilbake og gi litt etter litt, nok til å holde interessen gående og jeg landet en fantastisk kar til slutt! Anonymkode: a8bb9...2a5 Nå skal han fly fra Bergen til Nordnorge for en runde sex?? Er det vanlig blant menn??? Anonymkode: 78a38...aaa 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #16 Skrevet 29. juli 2021 Nordlendinger pleier vel ikke holde noe igjen. De er jo kjent for å være promiskuøse ? Husker at nordlendinger toppet all negativ statistikk over kjønnssykdommer og abort for noen år siden.. Anonymkode: e136f...cf1
Hr. Aktiv Skrevet 29. juli 2021 #17 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nå skal han fly fra Bergen til Nordnorge for en runde sex?? Er det vanlig blant menn??? Anonymkode: 78a38...aaa Hvis det er dama det er snakk om så ja.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #18 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg bor nordnorge, han bor i Bergen. Vi har snakket sammen mye på video og telefon i et par måneder og nå kommer han på besøk en helg for første gang. Jeg er jente og er av typen som raskt mister interessen dersom jeg får "for mye på en gang", eller ikke får nok mystikk i starten til å virkelig forelske meg i fyren. Men vi har snakket mye dirty og ladet opp det seksuelle til noe jeg sjeldent har kjent på tidligere. Sett at vi har kjemi og liker hverandre, bør vi holde igjen nå og heller ha sex neste gang vi treffes? Det blir isåfall bare noen uker til, men jeg synes det er fælt å måtte tenke på å holde igjen dersom jeg får sinnsykt lyst når han er her. Har jo mest lyst til å ha sex hele helgen egentlig utifra nåværende følelser for han. Men jeg er samtidig redd for at det skal gå for fort og at jeg da faktisk mister interessen. Innspill? Anonymkode: e4aca...b2b Pga smittefaren bør all fysisk kontakt mellom mennesker forbys ved lov. Sex er følgelig noe som må forbys. Anonymkode: c5cd8...399
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #19 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Skal også sies at du definitivt ikke er et kjærestemateriale om dere har hatt mye seksuell kontakt i forkant. Han kommer til deg for å knulle, ikke for å finne dama han skal gifte seg med. Du høster det du sår, og du har sådd i hodet hans at du er gira på pikken hans. Ikke at du er konemateriale. Hard sannhet men du kan tygge litt på dette. Anonymkode: 32fac...b4d Bullshit. Dersom ingen vil bli kjæreste med deg etter du har ligget med dem, så er det ikke fordi du hadde sex, det er fordi de ikke var spesielt interessert i deg. Hard sannhet som du kan tygge litt på. TS, du overtenker, gjør det du ønsker og ikke spill noen spill. Bare dumt å avvise om du føler kjemien virkelig er der, dere er litt forelsket og begge har lyst. Da gjør du han jo usikker på om du er interessert. Du blir ikke kjærestemateriale av å være frigid. Anonymkode: 49dad...68b 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #20 Skrevet 29. juli 2021 Takker for all respons, det er veldig interessant å lese hva dere mener jeg bør gjøre. Vi har nok begge forventinger til sex, og det er jo ikke sånn at jeg ikke har lyst. Vi har begge gjort det klart ovenfor hverandre at vi ikke er ute etter one night stand, da vi ikke bruker energi på det. Jeg tror ikke han orker å komme helt hit bare for et ligg, da han er en attraktiv fyr. Ingen av oss liker ons. Vi er begge veldig seksuelle av oss, og synes det er viktig med seksuell kjemi, men har også bekreftet ovenfor hverandre at det ikke bare er det seksuelle vi liker hverandre for. Men jeg skjønner at dere tenker han bare vil ligge, jeg jeg bruker ikke lede an seksuelt i utgangspunktet heller. Men vi snakker ikke bare om sex altså Men noen ting blir jo litt annerledes når det ikke bare er å ta en kaffe sammen med en gang. Vi har også vært enige om at vi ikke gidder chatte i evigheter og har jo nå ganske god feeling på at vi har bra kjemi. Ts Anonymkode: e4aca...b2b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå