AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Eller kan det være del av noe større, som å etablere trygghet og tillit i relasjonen? Jeg er ganske uerfaren og har holdt på med en 14 år eldre mann i noen måneder. Vi har tatt det rolig, og han er veldig tålmodig. Etter flere måneder prøvde vi oss på å være fysiske sammen, og han ønsket å fokusere på meg og min nytelse. Han stresset ikke med å komme i mål selv for eksempel. Opplever at han ikke ønsker å skape noe press. Vet han ikke er lite utstyrt, så har ikke inntrykk av at det har med det å gjøre heller. Har ikke opplevd å være med en mann som er så tålmodig når det kommer til sex, og som er så opptatt av meg, så var litt nysgjerrig på tanker rundt dette? Anonymkode: 78ae9...408
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Det finnes mange sånne flotte menn der ute. Jo tryggere de er på seg selv jo bedre 🤩 Klart det finnes de som ikke tenker på stort annet enn seg selv, men de fleste jeg har møtt virker å være genuint interessert i å møte partner på behovene sine.
Orphee Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eller kan det være del av noe større, som å etablere trygghet og tillit i relasjonen? Jeg er ganske uerfaren og har holdt på med en 14 år eldre mann i noen måneder. Vi har tatt det rolig, og han er veldig tålmodig. Etter flere måneder prøvde vi oss på å være fysiske sammen, og han ønsket å fokusere på meg og min nytelse. Han stresset ikke med å komme i mål selv for eksempel. Opplever at han ikke ønsker å skape noe press. Vet han ikke er lite utstyrt, så har ikke inntrykk av at det har med det å gjøre heller. Har ikke opplevd å være med en mann som er så tålmodig når det kommer til sex, og som er så opptatt av meg, så var litt nysgjerrig på tanker rundt dette? Anonymkode: 78ae9...408 Menn med en mer submissiv seksualitet kan være mye mer fokusert på å ‘please’ enn andre. Det kan også ha noe med alder å gjøre - stereotypisk er det slik at yngre menn er mer fokusert på sin egen nytelse.
Gjest Kwest Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Elder Millennial skrev (30 minutter siden): Det finnes mange sånne flotte menn der ute. Jo tryggere de er på seg selv jo bedre 🤩 Klart det finnes de som ikke tenker på stort annet enn seg selv, men de fleste jeg har møtt virker å være genuint interessert i å møte partner på behovene sine. Du er her også ja😅 Du virker ganske erfaren må en si😅 Som svar til ts: jeg tror de fleste, menn og kvinner, har lyst til å etterlate seg et godt inntrykk. Så tenker, eller håper er kanskje mer riktig, at alle tenker på å møte behovene til den andre. Og da er kommunikasjon superviktig.
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): Du er her også ja😅 Du virker ganske erfaren må en si😅 Som svar til ts: jeg tror de fleste, menn og kvinner, har lyst til å etterlate seg et godt inntrykk. Så tenker, eller håper er kanskje mer riktig, at alle tenker på å møte behovene til den andre. Og da er kommunikasjon superviktig. 🤣🤣Nå vet ikke jeg hva du legger i erfaren, men jeg foretrekker kvalitet over kvantitet.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #6 Skrevet 28. juli 2021 Jeg gjør det, men min flørtende personlighet blir oppfattet som en jævla weirdo, så har ikke fått testet om det faktisk funker. 😛 Anonymkode: 2c28d...7a0
sicario Skrevet 28. juli 2021 #7 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Eller kan det være del av noe større, som å etablere trygghet og tillit i relasjonen? Jeg er ganske uerfaren og har holdt på med en 14 år eldre mann i noen måneder. Vi har tatt det rolig, og han er veldig tålmodig. Etter flere måneder prøvde vi oss på å være fysiske sammen, og han ønsket å fokusere på meg og min nytelse. Han stresset ikke med å komme i mål selv for eksempel. Opplever at han ikke ønsker å skape noe press. Vet han ikke er lite utstyrt, så har ikke inntrykk av at det har med det å gjøre heller. Har ikke opplevd å være med en mann som er så tålmodig når det kommer til sex, og som er så opptatt av meg, så var litt nysgjerrig på tanker rundt dette? Anonymkode: 78ae9...408 Jeg er nok en typisk «pleaser». Min egen nytelse er faktisk ikke så viktig. Jeg får veldig mye utbytte av å please partner og nytelse på den måten. Jeg forventer absolutt ingen ting i retur selvom jeg pleaser partner. For meg har sex aldri handler om å «bytte på» etc. Jeg elsker å gi kos, massasje, bruke hender og munn etc etc. kan lett gjøre det 10 av 10 ganger uten selv å måtte få orgasme, eller i det hele tatt ha samleie egentlig.
Gjest Kwest Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 Elder Millennial skrev (8 minutter siden): 🤣🤣Nå vet ikke jeg hva du legger i erfaren, men jeg foretrekker kvalitet over kvantitet. Har fått et inntrykk av at du har prøvd litt av vært og vært med på en del gøy😅 Ikke at det er noe galt i det😊 Alle erfaringer er med på å gjøre oss til den vi er😊
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. juli 2021 #9 Skrevet 28. juli 2021 Kwest skrev (3 minutter siden): Har fått et inntrykk av at du har prøvd litt av vært og vært med på en del gøy😅 Ikke at det er noe galt i det😊 Alle erfaringer er med på å gjøre oss til den vi er😊 Ah, det kan jeg godt være enige om da😅👍
ClausSaus Skrevet 28. juli 2021 #10 Skrevet 28. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Eller kan det være del av noe større, som å etablere trygghet og tillit i relasjonen? Jeg er ganske uerfaren og har holdt på med en 14 år eldre mann i noen måneder. Vi har tatt det rolig, og han er veldig tålmodig. Etter flere måneder prøvde vi oss på å være fysiske sammen, og han ønsket å fokusere på meg og min nytelse. Han stresset ikke med å komme i mål selv for eksempel. Opplever at han ikke ønsker å skape noe press. Vet han ikke er lite utstyrt, så har ikke inntrykk av at det har med det å gjøre heller. Har ikke opplevd å være med en mann som er så tålmodig når det kommer til sex, og som er så opptatt av meg, så var litt nysgjerrig på tanker rundt dette? Anonymkode: 78ae9...408 Ja, det gjør det. Og det er som regel tegn på erfaring. Det finnes mange myter om "players", men realiteten er at disse stort stort sett handler om guttunger som ennå ikke har kommet over "tissen til damer er spennende!"-fasen. Den enkleste måten å kjenne igjen en mann som faktisk har endel erfaring er at han har et avslappet forhold til ting. Han skryter ikke av erobringer, kaver seg ikke opp over sjekking og knuller ikke som en rabiat kanin for å få orgasme så fort som mulig – nærmest som i frykt for at dama på ett eller annet tidspunkt kommer til å ombestemme seg. Og han er opptatt av god sex, ikke bare å få fuktet snoppen. Det blir litt som hvordan folk som virkelig har penger, og har hatt det en stund, ikke (lenger) er opptatt av å flashe det til andre. De vil heller ha faktisk kvalitet. God sex er bra greier. Sex med en dame som virkelig har lyst på akkurat deg, og som gjerne kommer en håndfull ganger i løpet av økten, har noe nærmest estetisk tilfredsstillende over seg. Noe som et fyllaknull med… hva var det nå hun het igjen… rett og slett ikke tilbyr. Så ja, det finnes mange menn som er opptatt av det gjensidige. Og det er ikke nødvendigvis noe underdanig ved det. Endret 28. juli 2021 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #11 Skrevet 28. juli 2021 Han jeg er sammen med er slik. Vil helst bare styre med meg med fingre og tunge og leketøy. Kan nesten bli litt «mye» noen ganger da jeg ikke alltid trenger å komme, men vil bare bli tatt hardt. Anonymkode: b9b87...a2f
Doolittle Skrevet 28. juli 2021 #12 Skrevet 28. juli 2021 Mulig det er noe som kommer med alder og erfaring. Mine første ti år med sex var jeg mest opptatt av meg selv (med alt det medfører av usikkerhet), og var neppe særlig god i senga. Nå er jeg opptatt av at vi begge skal få det vi vil ha (og er nokså uinteressert i å ha sex med noen som ikke har samme innstilling), og er langt bedre i senga om jeg får si det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå