Mistyen Skrevet 4. oktober 2002 #1 Skrevet 4. oktober 2002 ...og jeg sitter på jobb. Utroooooolig kjedelig å jobbe når man helst ville vært hjemme og laget en bedre middag for mannen man elsker. Men sånn er det nå bare. Det er så sjelden jeg jobber sent på fredag, at jeg strengt tatt ikke burde klage, men det er så greit å klage her på KG, for det finnes så mange flotte mennesker som sikkert vil komme med et par trøstens ord...?????*sukk* Så fortell meg da, medsøstre - og et par flotte mannfolk - hva driver dere med i kveld. Skjer det noe morsomt og spennende i dette langstrakte land som jeg ikke har mulighet til å få med meg?? *nyskjerrig*
Kreps Skrevet 4. oktober 2002 #2 Skrevet 4. oktober 2002 Nei i kveld skal jeg ha en "alene hjemme" kveld Med en god DVD og godt.. . Har sendt Mannen på Ølklubb. og desverre må jeg opp tidlig på jobb i morgen.
Tilde Skrevet 4. oktober 2002 #3 Skrevet 4. oktober 2002 joda, har planene klar! Jeg har invitert to vennepar + en baby på middag . Det blir ganske enkelt idag (hadde ikke den store inspirasjonen i butikken etter jobb..) Forrett: chili og hvitløksmarinerte scampi med kokte asparges og en dæsj rømme og salsa( smakte dette en gang og prøver nå for første gang selv... :o ) Middag: vanlig taco og noen kyllingmix-greier til å ha i tortilla Dessert: hmm..is kanskje ellers masse snacks..sørlands chips..mmmm! Har nå stått å kuttet opp agurk,tomat,løk og paprika, marienert saker og ting, stekt kyllingmixen og nå har jeg sååååå vondt i føttene etter en lang dag at jeg beordret mannen til å steke kjøttdeigen.. Sannelig på tide han fikk gjort noe! Og nå kommer de snart! Ha en fin kveld folkens! :D
Gjest Lea Skrevet 4. oktober 2002 #4 Skrevet 4. oktober 2002 Skal vaske litt jeg. Får besøk i morgen og må nok få vekk litt støv og møkk. Så skal jeg surfe litt, se på TV og koooose meg. Fredager er bare best. Lørdagen blir liksom litt for nær mandag. Skal ikke legge meg før jeg stuper!
Jen Skrevet 4. oktober 2002 #5 Skrevet 4. oktober 2002 I kveld blir det bare video og avslapping. Deilig det og en gang i blandt. Sønnen vår overnatter hos besteforeldrene, og vi har tenkt å gjøre det meste ut av det. :D I morgen blir det venner på middag, og kortspill til langt ut på natta.
Væren Skrevet 4. oktober 2002 #6 Skrevet 4. oktober 2002 Mamma får ikke tid til å kjede seg når minstegutten på 8 insisterer på å få lage sjokolademuffins for aller første gang - alene!!! ... Nå står muffinsene i hvert fall til kjøling, og kremen og kakestrøssel står klar til pyntingen kan ta til! Får besøk av en svigerinne som skal overnatte til i morgen, det blir garantert en kald øl (Kald øl = fredag for meg; elsker fredager!!!) og Beat for Beat! ("Beta for beta" som en kollega kaller det...) Da koser jeg meg og senker skuldrene!!! Fredager er deilige å bare nyte hjemme, sløve foran TV og lage god mat! Da har jeg uka bak meg og helga foran meg, kan ikke ha det bedre! Lørdagen kan det gjerne skje noe mer - men ikke nødvendigvis! Klem og ønske om en riktig god helg til alle sammen!
Gjest Henna* Skrevet 4. oktober 2002 #7 Skrevet 4. oktober 2002 Blir nok hjemmekveld her også. Ikke noe nytt det akkurat da! Om det skjer noe artig og spennende så er det ihvertfall ikke her Her er det bare hjemmekos En dvd-film og bestille pizza på døra når poden har lagt seg, regner jeg med. Unntak fra den hjemmelagde helgepizzaen, da ovnen vår ikke virker og de forbanna reperatørene bruker ukevis på å åle seg hit. Til tider føler jeg meg nærmere 40 enn 22 ...
Mathias Skrevet 4. oktober 2002 #8 Skrevet 4. oktober 2002 Hjemmekveld med litt vasking og rydding.... I morgen blir det derimot en aktiv dag med masse gjøremål, og på fredag er det ut i det store blå for å holde pusten; alt for å finne roen som er nedarvet fra våre akvatiske forfedre.... Og så blir det vel litt bildetitting av bilder tatt av avdøde pappa, og litt gråting... Og i morgen kommer guttetassen igjen etter en natt borte.. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå