AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Har ei venninne som nylig har fått barn for første gang, for ca en uke siden. Jeg fikk en liten snap et par dager i etterkant, det var det. Jeg ser og at mannen hennes har skjult seg for meg på fb, aldri gjort han noe.. Møtt han kun en gang. Hun har heller ikke lagt ut noe på verken fb eller insta. Er ikke dette litt rart? Hun har garantert delt med andre venner føler jeg. Grunnen til jeg vet eller føler dette, er fordi at hun lar vær å dele andre ting på fb med meg. Hørt hun har delt med andre. Hva tenker dere? Er det ikke vanlig å legge ut noe etter en uke der hun har fått barn. Hun er jo og en type som er glad i oppmerksomhet, så veldig spesielt... Kjenner det irriterer meg, å det forteller mye om vennskapet. Anonymkode: 1b2b4...01e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Jeg har, tro det eller ei, flere som ikke har delt på FB at de har fått barn. Noen har ikke delt det før flere måneder etter, og da gjerne i en nyttårsoppsummering ala "2020 er året der Per fikk ny jobb, rekkehuset ble byttet med enebolig, Kaja lærte seg å sykle, og størst av alt er at Markus ble født i august". Men sånn egentlig så lurer jeg på hvor nære venner dere er hvis du har møtt mannen til en venninne som har fått barn kun 1 gang? Vil jo anta de da bor sammen, har vært sammen en stund og at dere da burde ha møttes mer. Jeg har jo bedre kontroll på partnerne til kollegene mine enn det. Mennene til venninnene mine kjenner jeg så godt at vi kan ta oss en øl eller gå på konsert uten at de er med. Kanskje du ser på henne som en bedre venninne en hun oppfatter deg? Skjønner ikke helt hva det er du mener hun er forpliktet til å dele heller, hvis det er noe du savner eller lurer på så kan du jo sende henne en god gammeldags melding og spørre, eller ringe og høre hvordan det står til? Anonymkode: 6794e...fba 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Er dere nære? Hatt noen krangler av noe slag? Anonymkode: 2e1fb...c5a
Misanthropis Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 Men har noe forandret seg i forholdet deres? delte hun på en annen måte før? det kan være personlige erfaringer eller andre oppdagelser som gjør at man verner om privatlivet mer enn tidligere også, som ikke sier noe om deg eller vennskapet deres. Jeg syns det er mer normalt å ikke legge ut og dele så mye jeg da. Deler bare med de vennene som uansett har åpent hus her.Men jeg er ganske privat utenom nærmeste sirkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå