AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Hei, skal straks føde på Ullevål. Har barn fra før, slik at far ikke skal bo på hotellet med meg. Vet noen hvordan det er med besøkstider der om dagen? Kan han komme og gå som han vil? Anonymkode: 9ae9f...75b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Da ringer du og spør Anonymkode: 12ace...40f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Skrevet 29. juli 2021 Google is your friend: « Visittider Av hensyn til ro og hvile har vi ikke besøkstider på barselhotellet. Partner, det nyfødte barnets søsken og besteforeldre ønskes velkommen. Vi anbefaler å begrense besøkets varighet og anbefaler ikke besøk etter kl 19.» Anonymkode: 58ed4...64b
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 Takk for svar, men hadde jeg kunne googlet meg til dette, så hadde jeg gjort det 🙂 Det er ikke snakk om barselavdeling eller obspost, men på hotellet når far ikke skal overnatte. Søsken og besteforeldre får selvfølgelig ikke komme inn. Ja, jeg kan ringe de, men skrev dette innlegget i håp om å nå noen som har nylige erfaringer derfra… 🙄 Anonymkode: 9ae9f...75b 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #6 Skrevet 29. juli 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar, men hadde jeg kunne googlet meg til dette, så hadde jeg gjort det 🙂 Det er ikke snakk om barselavdeling eller obspost, men på hotellet når far ikke skal overnatte. Søsken og besteforeldre får selvfølgelig ikke komme inn. Ja, jeg kan ringe de, men skrev dette innlegget i håp om å nå noen som har nylige erfaringer derfra… 🙄 Anonymkode: 9ae9f...75b Kanskje bedre å spørre i din lokale termingruppe på fb? På St.Olavs regnes barselshotellet som en "barselsavdeling" og har samme regler ihvertfall. Anonymkode: 80c21...11c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #7 Skrevet 29. juli 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Google is your friend: « Visittider Av hensyn til ro og hvile har vi ikke besøkstider på barselhotellet. Partner, det nyfødte barnets søsken og besteforeldre ønskes velkommen. Vi anbefaler å begrense besøkets varighet og anbefaler ikke besøk etter kl 19.» Anonymkode: 58ed4...64b Det gjelder ikke nå. Anonymkode: 7d51d...aa7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #8 Skrevet 29. juli 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje bedre å spørre i din lokale termingruppe på fb? På St.Olavs regnes barselshotellet som en "barselsavdeling" og har samme regler ihvertfall. Anonymkode: 80c21...11c Hva slags lokal termingruppe? 🤔 Jeg har ikke fått info om noe sånt.... Anonymkode: 19f71...52f
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #9 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kanskje bedre å spørre i din lokale termingruppe på fb? På St.Olavs regnes barselshotellet som en "barselsavdeling" og har samme regler ihvertfall. Anonymkode: 80c21...11c Dette har jeg ikke hørt noe om? Hvor får man en lokal termingruppe? Anonymkode: 9ae9f...75b
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #10 Skrevet 29. juli 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Hva slags lokal termingruppe? 🤔 Jeg har ikke fått info om noe sånt.... Anonymkode: 19f71...52f 29 minutter siden, AnonymBruker said: Dette har jeg ikke hørt noe om? Hvor får man en lokal termingruppe? Anonymkode: 9ae9f...75b Tror det er noe man finner selv, jeg har iallfall aldri blitt tildelt noe slikt. Anonymkode: 7d51d...aa7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #11 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva slags lokal termingruppe? 🤔 Jeg har ikke fått info om noe sånt.... Anonymkode: 19f71...52f Jeg har født på Ullevål tre ganger og aldri fått slik info. Det er nok på forumer som dinbaby eller via helsestasjonen. Anonymkode: a6f28...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå