AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Hei, Er vel egentlig på tide at dette nærkontakt-greiene blir spikret, men jeg må spørre fordet. På lørdag var jeg og flere med ei venninne. Hun ble idag (onsdag) lagt inn på sykehus pga noe helt urelatert, og ved en tilfeldighet fikk hun påvist korona . Per definisjon så er jeg visstnok ikke nærkontakt siden hun ikke har hatt symptomer, og jeg ikke har sett hun på fire dager? Jeg får ikke det til å stemme, så lurer på om det er flere som har vært i lignende situasjon? Jeg har akkurat tatt en test på drop-in senter, satt meg selv i karantene og krysser fingrene. Jeg er også vaksinert med første dose moderna, så håper virkelig ikke at jeg er smittet 🤞🏻😭 Anonymkode: 71221...679
zemer Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, Er vel egentlig på tide at dette nærkontakt-greiene blir spikret, men jeg må spørre fordet. På lørdag var jeg og flere med ei venninne. Hun ble idag (onsdag) lagt inn på sykehus pga noe helt urelatert, og ved en tilfeldighet fikk hun påvist korona . Per definisjon så er jeg visstnok ikke nærkontakt siden hun ikke har hatt symptomer, og jeg ikke har sett hun på fire dager? Jeg får ikke det til å stemme, så lurer på om det er flere som har vært i lignende situasjon? Jeg har akkurat tatt en test på drop-in senter, satt meg selv i karantene og krysser fingrene. Jeg er også vaksinert med første dose moderna, så håper virkelig ikke at jeg er smittet 🤞🏻😭 Anonymkode: 71221...679 Dette hørtes rart ut.
Anbefalte innlegg