AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Jeg begynner å bli så lei av å være singel.. Iallfall når jeg ser flere par i bussen/byen på samme alder som meg, leve det lykkelige livet sammen. Det virker helt fantastisk å bare ha en person som elsker deg mer enn alt, en man kan ha det gøy sammen med og gjøre alt med. Det er dessverre noe jeg aldri har opplevd før. Er en ganske selvsikker person med gode holdninger og verdier. Snakker ofte med damer, men.. for en merkelig grunn virker det som at det er noe med personligheten min som automatisk fører meg som "friend-zoned". De fleste som kjenner meg vet at jeg er en ganske seriøs person. Ifølge mine venner er jeg ganske kald, viser ikke så mye følelser og er heller ikke den mest utadvendte. Vil si jeg er ganske beskjeden og rolig. Det er ingenting galt med utseendet mitt, vil jeg tørre å påstå. På fester kaller folk meg for Martin Garrix, fordi folk mener jeg ligner på han. 😅 Er det noen andre enn meg som også føler de bare aldri får seg kjæreste? Det er som å regne en utrolig avansert matteoppgave, får det bare ikke til! Virker jo som at alle andre på min alder greier det. Hva er det jeg gjør galt? Kommer jeg til å være singel helt til min siste dag her på jordkloden? Fordi det er noe jeg frykter..😣 Anonymkode: 03de9...859
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg begynner å bli så lei av å være singel.. Iallfall når jeg ser flere par i bussen/byen på samme alder som meg, leve det lykkelige livet sammen. Det virker helt fantastisk å bare ha en person som elsker deg mer enn alt, en man kan ha det gøy sammen med og gjøre alt med. Det er dessverre noe jeg aldri har opplevd før. Er en ganske selvsikker person med gode holdninger og verdier. Snakker ofte med damer, men.. for en merkelig grunn virker det som at det er noe med personligheten min som automatisk fører meg som "friend-zoned". De fleste som kjenner meg vet at jeg er en ganske seriøs person. Ifølge mine venner er jeg ganske kald, viser ikke så mye følelser og er heller ikke den mest utadvendte. Vil si jeg er ganske beskjeden og rolig. Det er ingenting galt med utseendet mitt, vil jeg tørre å påstå. På fester kaller folk meg for Martin Garrix, fordi folk mener jeg ligner på han. 😅 Er det noen andre enn meg som også føler de bare aldri får seg kjæreste? Det er som å regne en utrolig avansert matteoppgave, får det bare ikke til! Virker jo som at alle andre på min alder greier det. Hva er det jeg gjør galt? Kommer jeg til å være singel helt til min siste dag her på jordkloden? Fordi det er noe jeg frykter..😣 Anonymkode: 03de9...859 Du kan ikke omtale deg som kronisk single hvis du er bare 20 år. Hadde du vært 40 derimot... Anonymkode: a3b24...c76 36
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Snakker ofte med damer, men.. for en merkelig grunn virker det som at det er noe med personligheten min som automatisk fører meg som "friend-zoned". Personlighet eller ikke, det er trolig noe med det du sier, eller ikke sier til disse damene. Gir du uttrykk for at du ser etter en kjæreste, og vil bli kjent? Anonymkode: 8650d...862
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan ikke omtale deg som kronisk single hvis du er bare 20 år. Hadde du vært 40 derimot... Anonymkode: a3b24...c76 Greit, men du skjønner poenget mitt Anonymkode: 03de9...859
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Er i samme båt TS, så dette emne føler jeg med deg veldig sterkt! Er kun ett år yngre enn deg (jente her), men likevel føles det som at alle rundt meg er i forhold. Det føles utrolig kjipt, og til tider kan det være oppriktig deprimerende. Hvorfor kan ikke jeg også oppleve kjærlighet? Jeg tenker det kommer til å bli utrolig rart om jeg ikke finner meg en partner i 20-årene. Å ha litt erfaring er fint, men så kommer jeg jo på at jeg fremdeles er ung og det er du også! Kan være kjipt, men vi må rett og slett bite tennene sammen, og innse at det finnes mer her i livet enn forhold. Selvfølgelig er det lov å være lei seg over det noen ganger, men vit at du ikke er alene. Jeg er ikke alene. Det finnes flere av oss, og det er mer normalt enn vi tror. Selv skal jeg flytte til en ny by for å studere om to år, så jeg håper på å møte noen da, men hvem vet? Det skjer når man minst forventer det, uansett hvor klisje det høres ut. Du er IKKE kronisk singel. Lev livet!!! Det skal jeg i alle fall. Anonymkode: cd142...8de 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #7 Skrevet 28. juli 2021 Det er ikke noe som heter kronisk singel når man er 20 🙃 Anonymkode: b968e...c48 13
norw Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 Du er veldig ung, og det er langt vanskeligere i 20-årene enn etter man har passert 40 og damenes "markedsverdi" begynner å synke. 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. juli 2021 #9 Skrevet 28. juli 2021 Du har hele livet foran deg, ingen grunn til å tenke slik. En dag finner du også en.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #10 Skrevet 29. juli 2021 Bare 20 år, er jo bare "barnet" enda. Kom å klag når du er 45+. Som mann er det lettere å få dame når du blir eldre. Mens det er lettest for kvinner i yngre år. Anonymkode: a6c67...257 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #11 Skrevet 29. juli 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Bare 20 år, er jo bare "barnet" enda. Kom å klag når du er 45+. Som mann er det lettere å få dame når du blir eldre. Mens det er lettest for kvinner i yngre år. Anonymkode: a6c67...257 Enig i det. Jeg var 25 før jeg fikk smakt på vannet ift damer. Total Sahara vandring før det kjekk og vellykket mann på 27 Anonymkode: 4dee9...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #12 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Enig i det. Jeg var 25 før jeg fikk smakt på vannet ift damer. Total Sahara vandring før det kjekk og vellykket mann på 27 Anonymkode: 4dee9...d8f Dere som er i 20 årene skjønner ikke hvor unge dere er før dere blir 40....Men uansett så er det lurt å finne seg en langvarig partner før dere kommer langt opp i årene, selv om menn godt kan vente lenge. Kvinner kan ikke vente pga biologien så det er best for kvinner å få barn før man er 35 år, siden det tar flere år å bli kjent med en partner og å etablere seg. Anonymkode: a6c67...257 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #13 Skrevet 29. juli 2021 Du er 20 (!) , ikke 50..... 😉 Anonymkode: a18c7...943 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #14 Skrevet 7. august 2021 Snakkes om 10-15 år. Da kan vi begynne å snakke. Anonymkode: e5a61...72a
Majer Skrevet 8. august 2021 #15 Skrevet 8. august 2021 Hadde en del utfordringer da jeg var yngre. Jeg var veldig moden for alderen og da var det få som hang med. Det var ikke enkelt å date eldre damer heller. Det ble myyye bedre på kort tid. Man bør både vise følelser og være selvsikker. Du må sørge for at det oppstår en viss spenning for jo flere følelser hun føler rundt deg jo større er sjansen for at hun liker deg.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #16 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Snakkes om 10-15 år. Da kan vi begynne å snakke. Anonymkode: e5a61...72a Er det ille å ikke å ha vært i et forhold som 32 åring? Trodde jeg enda hadde mange år igjen før det begynte å bli rart 🙈 Anonymkode: 3664a...bfe
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #17 Skrevet 8. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-7-28 den 20.18): ...De fleste som kjenner meg vet at jeg er en ganske seriøs person. Ifølge mine venner er jeg ganske kald, viser ikke så mye følelser... Er det noen andre enn meg som også føler de bare aldri får seg kjæreste? Det er som å regne en utrolig avansert matteoppgave, får det bare ikke til! Anonymkode: 03de9...859 Heri ligger utfodringa di. Framfor å bare ha det gøy og go with the flow, prøver du å løse ei oppgave! Det er ingen oppgave, bare det å bli kjent med en person og slippe deg løs. Jeg er introvert og seriøs selv, men har også lært meg å ha det gøy og vise følelser tydeligere. Da løsna det og jeg fikk kjæreste. Anonymkode: 6cb5a...a78
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #18 Skrevet 8. august 2021 Jeg er kvinne og jeg hadde aldri vært sammen med noen før etter at jeg ble 20. Anonymkode: 107ce...f6c 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #19 Skrevet 8. august 2021 Vi er stygge TS. Jeg har ikke hatt sex engang og er 21. Velkommen til verden der kvinner styrer alle relasjoner. Anonymkode: cd0ee...40a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2021 #20 Skrevet 8. august 2021 Du er 20 år. Anonymkode: c9c60...77f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå