Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
loveli skrev (4 timer siden):

Kult!

Jeg hadde digget å fått penger så enkelt. Her er det både du som betaler og utleverer deg selv. Win win for hun dama.

Men 10K er lite i denne sammenheng, når du forteller alt du har gjort. Hvor mye betaler du for å sende et runkebilde f.eks.? 

Jeg har brukte veldig mye mer enn 10k på dette tullet det siste året, men min venninne har fått ca det, og hun er nå den eneste jeg sender til siden jeg forsøker å slutte. 

Jeg betaler ikke for å sende runkebilde osv., hun ber meg om å gjøre det bare for å føkke med meg. Jeg betaler egentlig aldri for noe spesifikk, bare fordi hun ber om penger. 

Gjest loveli
Skrevet
Orphee skrev (10 minutter siden):

Jeg har brukte veldig mye mer enn 10k på dette tullet det siste året, men min venninne har fått ca det, og hun er nå den eneste jeg sender til siden jeg forsøker å slutte. 

Jeg betaler ikke for å sende runkebilde osv., hun ber meg om å gjøre det bare for å føkke med meg. Jeg betaler egentlig aldri for noe spesifikk, bare fordi hun ber om penger. 

Da betaler du jo på en måte for å sende henne dette bildet?

Men samma det, det er en subjektiv tolkning av hva det er som foregår mellom to samtykkende mennesker.

Ingen av dere gjør noe galt, men synes du har sluppet billig unna. ;)

Skrevet
loveli skrev (3 minutter siden):

Da betaler du jo på en måte for å sende henne dette bildet?

Men samma det, det er en subjektiv tolkning av hva det er som foregår mellom to samtykkende mennesker.

Ingen av dere gjør noe galt, men synes du har sluppet billig unna. ;)

Ok, jeg er nysgjerrig - hva synes du jeg bør sende henne? 

• Liker 1
Gjest loveli
Skrevet
Orphee skrev (34 minutter siden):

Ok, jeg er nysgjerrig - hva synes du jeg bør sende henne? 

Har fått flere hundre kroner for et vanlig bilde før (jeg har litt erfaring), så runkebilde hadde jeg gitt henne over 1000,- for. Minst.

Har blitt tilbudt over 12.000,- for å sparke en mann i skrittet én gang også. (Takket nei, da det blir for fysisk-intimt for meg).

Skrevet
loveli skrev (5 minutter siden):

Har fått flere hundre kroner for et vanlig bilde før (jeg har litt erfaring), så runkebilde hadde jeg gitt henne over 1000,- for. Minst.

Har blitt tilbudt over 12.000,- for å sparke en mann i skrittet én gang også. (Takket nei, da det blir for fysisk-intimt for meg).

Jeg liker deg 💕

AnonymBruker
Skrevet

Finn deg heller ei dame som dominerer deg og samtidig bryr seg om ditt velvære. Feks setter tak på hvor mye penger du kan bruke på henne. En ordentlig domina er naturlig viljesterk,  men det ligger ikke i det å utbytte andre. 

Anonymkode: e759e...849

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...