Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og eksen til din nåværende parter? Altså mor/far til bonusbarn.

Har dere et fint forhold til hverandre eller preges det av vanskeligheter?

Anonymkode: e1b99...e53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mitt bonusbarn liker meg mer enn den biologiske far. Selv om bonusbarnet er der annehver helg.

Var en del styr i begynnelsen, men etter en tur hos barne psykolog, så fikk man vite hvorfor det ble styr.

Så ved å følge rådene man fikk, så ordnet alt seg og alt er flott

Anonymkode: 80c07...cfe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Og eksen til din nåværende parter? Altså mor/far til bonusbarn.

Har dere et fint forhold til hverandre eller preges det av vanskeligheter?

Anonymkode: e1b99...e53

Nja..barnas mor har aldri snakket med meg. Og har ikke interessere av det heller. Skal gifte meg med barnas far. Har et greit forhold til barna. 

Anonymkode: 29b62...992

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sier hei til moren til ungene om vi treffes ute. Og om jeg må overlevere tingene til ungene når de skal bort til mor så stiller jeg spørsmål jeg lurer på, som jeg ellers hadde fått far til å stille, og jeg tar i mot beskjeder. Jeg merker at hun ikke helt stoler på at jeg tar imot beskjed, for hun sender gjerne en melding til far etterpå med ekstra ting som hun egentlig kunne sagt til meg, men sånn er det bare. Hun er ikke den koseligste, men vi begge er flinke til å late som det er greit😅

Ungene var 6 og 11 når jeg flytta inn. Har god kontakt med den yngste, vi kan snakke om alt, men ikke så god kontakt med den eldste. Tror det er fordi jeg kom inn «for sent» i den eldste sitt liv. De er hos oss 50%.

Anonymkode: 1a460...9ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mitt forhold til bonus barn er over. Forholdet mellom min eks og moren til bonusbarna er derimot ikke over- det sier vel sitt. Var et lite #$*# ¥%*   å være sammen med en mann med små barn fra før, vi var tre voksne i forholdet lenge. Noen biomødre nekter å gi slipp, og mange av de vinner til slutt- fordi far til bonusbarna ikke er ferdig med fortiden. Neste mann som kommer innfor mitt hjerte igjen må ha voksne barn, eventuelt ingen.

Anonymkode: 64fe0...867

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit forhold. To bonusbarn i barneskolealder. De har begge noen utfordringer og kan fremstå ganske umodne. Jeg måtte jobbe mye med meg selv for å like det ene barnet, som har en tendens til å lage mye drama og sutre som et mye yngre barn. Det gikk seg jo til, og barna liker meg godt.

Kommer greit overens med den andre forelderen deres. Vi blir ikke omgangsvenner, liksom, men kan fint småprate i barnebursdag og tekstes om praktiske ting. 

Anonymkode: adb3a...f07

Skrevet

Har et veldig bra forhold til mine bonusbarn, snakker og fint med deres mor. Hun er tross alt moren til barna, og min mann har en gang vært glad i hun og.

Det er aldri barna sin feil at de voksne ikke klarer og kommunisere. Og det er og viktig å tenke på at det er barna som kommer først, uansett hvordan du tenker og føler på hva din kjæreste har hatt før. 

• Liker 3
Skrevet

Samboer hadde en hund med sin eks, som de hadde annen hver uke. Ble god kompis med bikkja.

Jeg og eksen hennes hadde er greit forhold. Ofte han kom og hentet hunden eller leverte nør kun jeg var hjemme.

Satt gjerne og skravlet litt, tok en kaffe etc selvom det bare var meg.

Når vi klarte det problemfritt med en bikkje, burde det ikke vært umulig når det gjelder barn også💁🏼

Skrevet
sicario skrev (1 minutt siden):

Samboer hadde en hund med sin eks, som de hadde annen hver uke. Ble god kompis med bikkja.

Jeg og eksen hennes hadde er greit forhold. Ofte han kom og hentet hunden eller leverte nør kun jeg var hjemme.

Satt gjerne og skravlet litt, tok en kaffe etc selvom det bare var meg.

Når vi klarte det problemfritt med en bikkje, burde det ikke vært umulig når det gjelder barn også💁🏼

Det er en del andre ring som følger med barn kontra hund altså. Siden du syns det virker som akkurat det samme, hvilken skole går hunden din på? Klarer du p følge opp med leksene til hunden, samt kjøre på interessene hunden har på fritiden?

Du har kanskje ikke menneskebarn?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen i 6 år. Hun som gikk fra han jeg er sammen med… hun har ikke møtt noen ny og liker ikke at vi er sammen når han har barna. Jeg har ett barn på samme alder som går godt overens med hans og barna hans maser om at vi må komme å ligge over og være der. 
Men min kjæreste er «redd» eksen og holder meg og mitt barn litt på avstand når han har barna annahver uke. 
vi har kranglet mye om dette… 

For han vil at vi skal flytte inn hos han , men slipper oss ikke helt til å ha en normal hverdag sammen. Jeg liker ikke eksen hans for hun drar gjerne innom han å ommøblere osv slik at jeg føler meg tråkket på. Jeg har aldri sagt noe til hun, men jeg og han har hatt endel konflikter pga dette. 

Anonymkode: c2f40...c15

Skrevet
Blomsterpotta skrev (1 minutt siden):

Det er en del andre ring som følger med barn kontra hund altså. Siden du syns det virker som akkurat det samme, hvilken skole går hunden din på? Klarer du p følge opp med leksene til hunden, samt kjøre på interessene hunden har på fritiden?

Du har kanskje ikke menneskebarn?

Det var en spøk. Poenget var at Voksne burde samarbeide uten konflikt når det er barn i bilde. Om man klarer det med hund, så skal man i hvert fall klare å forholde seg til ekser når der gjelder barn.

jeg har flere barn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...