Ms. Steele Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Dere som har testet dere de siste dagene, hvor lang tid tok det fra dere ble testet til svaret forelå? Er det snakk om å teste seg på morgenen og få svar samme kveld, eller snakker vi om flere dager etter? Varierer sikkert fra sted til sted, men hva med dere som bor i byer? Fikk dere svar om at resultatet var klart på sms? Hun som utførte testen kunne ikke svare på noe av dette. Blir gal av å sjekke helsenorge.no hele tiden 😜
moroklompen Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Ms. Steele skrev (1 minutt siden): Dere som har testet dere de siste dagene, hvor lang tid tok det fra dere ble testet til svaret forelå? Er det snakk om å teste seg på morgenen og få svar samme kveld, eller snakker vi om flere dager etter? Varierer sikkert fra sted til sted, men hva med dere som bor i byer? Fikk dere svar om at resultatet var klart på sms? Hun som utførte testen kunne ikke svare på noe av dette. Blir gal av å sjekke helsenorge.no hele tiden 😜 Mannen testet seg onsdag morgen og fikk svar torsdag ettermiddag. Du får sms med beskjed om at testresultatet ditt er klart. 1
neon_sun Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Fikk svar etter litt over et døgn. Fikk sms samtidig som svaret ble lagt ut, det har jeg ikke opplevd før, så sjekket helse Norge manisk 😂 vi var på hyttetur og jeg tok testen ca 3 timer fra der den ble analysert. Har testet meg tidligere både på sykehus (altså ikke inneliggende, men på teststasjon der) og på bygden, og opplever at det går mye fortere å ta den på sykehuset iallefall. Det lengste jeg har ventet er to døgn. Lykke til 1
Drizzt Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Jeg fikk (negativt) svar dagen etter Hvor fort det går avhenger av kommunens kapasitet 2
Anbefalte innlegg