Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror bare det handler om at folk ikke klarer seg selv, og at de tror de ikke klarer seg uten sex og kroppskontakt. De bruker hverandre økonomisk og følelsene blir borte etter en stund. Det handler om at de er kåte på hverandre i starten også blir de avhengig av hverandre fordi de tror de ikke kan være alene. Også drar de på seg barn og kan ikke gå ifra hverandre pga. dem. Patetisk. 

Anonymkode: 947de...b59

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok.

Noe bra på tv i kveld? 

Anonymkode: 54b38...da1

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok.

Noe bra på tv i kveld? 

Prøver å ro seg vekk, ja. Sikkert avhengig av en annen. Det er OL. Kan heldigvis se det alene ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøver å ro seg vekk, ja. Sikkert avhengig av en annen. Det er OL. Kan heldigvis se det alene ☺️

Er i et forhold med mye frihet. Akkurat nå koser jeg meg på hytta aleine med sjokolade og bringebær. Ser NRK Sommerbåten 🤗

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Tror bare det handler om at folk ikke klarer seg selv, og at de tror de ikke klarer seg uten sex og kroppskontakt. De bruker hverandre økonomisk og følelsene blir borte etter en stund. Det handler om at de er kåte på hverandre i starten også blir de avhengig av hverandre fordi de tror de ikke kan være alene. Også drar de på seg barn og kan ikke gå ifra hverandre pga. dem. Patetisk. 

Jepp, du har skjønt det. 👍 

I og med at du er blant de få som har skjønt det så anbefaler jeg leserinnlegg i VG, og en pen blogg hvor du opplyser oss uinnvidde. :popcorn:

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel høyst individuelt. Jeg hadde det bra på egenhånd, men har det enda bedre sammen med mannen min. 

Anonymkode: 98cb0...f7a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags dårlig erfaring har du ts?

Anonymkode: 6c5dc...896

• Liker 13
Skrevet

Så bittert... 

• Liker 11
Skrevet (endret)

🧚‍♀️  ❤️

Endret av SoWhat?
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (11 minutter siden):

Så bittert... 

Hvorfor er det bittert å ville være alene? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva slags dårlig erfaring har du ts?

Anonymkode: 6c5dc...896

Et forhold. Som egentlig var bra, men jeg ble syk av det. Det er ikke naturlig å "dele" livet sitt med en annen person. 

Skrevet

Tja, det kommer jo an på personen også da. Trives alene, trives i forhold :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Er i et forhold med mye frihet. Akkurat nå koser jeg meg på hytta aleine med sjokolade og bringebær. Ser NRK Sommerbåten 🤗

Tror ikke en dritt på at man har noe frihet i et forhold. Du måtte sikkert informere om at du dro på hytta? Hadde du vært singel, hadde ingen brydd seg og du trengte ikke å si ifra til noen som tror de kan blande seg inn i livet ditt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvorfor er det bittert å ville være alene? 

Hvorfor stiller du et spørsmål som ikke er relatert til HI? Det du uttrykker i HI er bittert. 🤦‍♀️

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Hvorfor stiller du et spørsmål som ikke er relatert til HI? Det du uttrykker i HI er bittert. 🤦‍♀️

Ok, så single mennesker har ikke lov til å ytre seg uten at det høres bittert ut? Det synes jeg er rart. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, så single mennesker har ikke lov til å ytre seg uten at det høres bittert ut? Det synes jeg er rart. 

Du høres bitter ut. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
CorvusCorax skrev (1 minutt siden):

Du høres bitter ut. 

For meg høres du bitter ut. Du har heller ikke noe svar på hvorfor jeg ikke har lov til å ytre min mening? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen har det selvfølgelig sånn. Det er ikke det minste patetisk, men svært trist.

Og så finnes det noen som elsker hverandre og ikke kunne tenke seg livet uten den andre, ikke fordi de er avhengige, men fordi de gir hverandre glede, trygghet, tillit og kjærlighet.

Anonymkode: 4f48a...4d2

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

For hvis man er trygg i valget sitt så har man ikke behov for å lage tråder for å poengtere det.

• Liker 15
Gjest Tenk positivt
Skrevet

Trist at du har mistet troen på kjærligheten ts, men for noen er det fint å være alene også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...