Gå til innhold

Fortsatte i gamle jobb fordi man trives, kombinert med ny full jobb annet sted

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått full jobb som pedagogisk leder og gleder meg veldig til å begynne. 

Under studietiden har jeg jobbet i en bolig med ungdom, og jeg gruer meg veldig til å slutte der. Sjefen har sagt jeg kan ta vakter fremdeles, og jeg vet mange på jobben jobber i andre fulle jobber. De jobber da på ungdomshjemmet kvelder, helger, ferier osv. Ingen av disse har små barn, men jeg har to små barn. 

Noen her som har erfaring med å jobbe mer enn hundre prosent fordi man trives så godt? Det vil jo gå utover familien, og det ønsker jeg jo ikke. 

Et alternativ er jo å slutte i bijobben, og heller holde kontakten med de ungdommene og kollegaene jeg ønsker privat, men så redd for å savne de for mye. 

Anonymkode: 2f75f...566

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, du kan jo være ringevikar? Ta vakter når det passer. Jeg kombinerer full jobb med ulike verv og prosjekter, har to barn. Det spiser mye av familietiden, men går for en periode..

Anonymkode: d2711...7e9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tja, du kan jo være ringevikar? Ta vakter når det passer. Jeg kombinerer full jobb med ulike verv og prosjekter, har to barn. Det spiser mye av familietiden, men går for en periode..

Anonymkode: d2711...7e9

Ja det jeg mener, men om det er verd det. 

Blir å ønske meg vakter. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2021 den 19.02):

Jeg har fått full jobb som pedagogisk leder og gleder meg veldig til å begynne. 

Under studietiden har jeg jobbet i en bolig med ungdom, og jeg gruer meg veldig til å slutte der. Sjefen har sagt jeg kan ta vakter fremdeles, og jeg vet mange på jobben jobber i andre fulle jobber. De jobber da på ungdomshjemmet kvelder, helger, ferier osv. Ingen av disse har små barn, men jeg har to små barn. 

Noen her som har erfaring med å jobbe mer enn hundre prosent fordi man trives så godt? Det vil jo gå utover familien, og det ønsker jeg jo ikke. 

Et alternativ er jo å slutte i bijobben, og heller holde kontakten med de ungdommene og kollegaene jeg ønsker privat, men så redd for å savne de for mye. 

Du begynner i en jobb som kan kreve mye av deg. Å være pedagogisk leder 100% er mye jobb. Så du bør se hva du selv har kapasitet til. Du skal jo fungere på hjemmebane også... 

Anonymkode: 36aa3...41d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber en plass det er typisk mange studenter med deltidsjobber. Nesten alle sier de ønsker å fortsette på tilkalling/noen få vakter, men de ender enten opp med å gi bort de vaktene de har eller takke nei. De har ikke tid og overskudd, andre ting kommer i veien. 

Anonymkode: 4168e...6e0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...