Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Kjæresten min er mildt sagt hårsår. Han kan bli sur for den minste ting. For eksempel at han tror jeg ikke liker han dersom jeg er for sliten for sex en kveld. Vi har veldig mye sex så en kveld uten skader egentlig ikke. Dette var bare ett eksempel, det er mye annet småtteri også som han gjør om til en stor greie. Da forsøker jeg å snakke med han for å finne ut av det, men han trekker seg bare unna. Ender opp med at jeg er den som legger meg flat og sier unnskyld selv om det ikke en gang er jeg som føler jeg har gjort noe galt. Noen ganger må også han stå fram og si unnskyld, men det holder han seg alltid for god for. Det har derfor blitt en vane at jeg kommer krypende, både for han og meg. Det gjør meg veldig sliten og jeg føler jeg må gå på tå rundt han for at han ikke skal finne en feil ved meg å bli sur for. Han blir ikke blid igjen før jeg eventuelt kommer krypende. 
Vet ikke om jeg orker det her, men jeg elsker han jo. Hva hadde dere gjort? Skal jeg holde meg sterk og omfavne han samme hva?

Anonymkode: 62f0f...9d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Av dere to er det en som mangler ryggrad.

Gjett hvem.

Anonymkode: 7f866...2da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke omfavne han samme hva. Han vet nå at du kommer krypende hver gang så for han er det veldig enkelt å være en dust. Fordi det får jo ingen konsekvenser. 

Hadde det vært meg i ditt sted så hadde jeg gjort dette: han blir sur, jeg lar han være sur og ser hva som skjer med stoooor tålmodighet. 
Fortsetter han å bygge på det? Legger han skyld på meg for at han er sur? Stenger han meg ute? Psyker han meg ut og utnytter at jeg ikke vil miste han? Hva er han villig til å gjøre for å få meg tilbake når jeg står på mitt? 

Du blir ikke kjent med kjæresten din hvis du ikke vet hva han er i stand til å gjøre de gangene du rettmessig ikke kryper til korset. 

Det viktigste i et forhold er kommunikasjon. Det evner han ikke nå. Så dette er ikke et forholdt født til å vare livet ut anyways.

Anonymkode: c9f8f...6eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...