AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Jeg er 28 år, mann og jomfru, arbeidsledig og uten annen utdannelse enn videregående, bor hos foreldrene mine. Jeg har ingen hobbier, og klarer ikke å snakke med damer. Jeg har aldri vært på date med en dame eller kysset ei jente i mitt liv. Jeg har bodd hjemme i snart to år, sløser hver dag bort, har flere 100 tusen kr. i studiegjeld, men var helt håpløs på studiene. Min bror på 25 er det motsatte av meg, bortsett fra å være jomfru. Han er en ung mann med en lang universitetsutdannelse, har en god jobb med høy lønn, smart er han også og har en egen leilighet, god økonomi, han ser bra ut og dater mange damer, og holder på å få seg dame akkurat nå. Han har alt, jeg ingenting. Jeg har tapt i samfunnet og føler jeg må få litt av min frustrasjon ut herinne. Anonymkode: 69211...967 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Jomfrudom er straffen man får når man ikke er slik samfunnet forventer. Anonymkode: 9d680...502 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jomfrudom er straffen man får når man ikke er slik samfunnet forventer. Anonymkode: 9d680...502 hva mener du? Anonymkode: 69211...967 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Hvorfor ikke heller dra frustrasjonen over ditt miserable liv fremfor KG, og få gjort noe nyttig? Frivillighetsarbeid, for eksempel. Ingen får noe ut av å gi opp. Anonymkode: e9e13...fad 4
Nowayback Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Søk på jobber og kom deg ut av gutterommet. Du har kun tapt hvis du har bestemt deg for det. 25
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #6 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 28 år, mann og jomfru, arbeidsledig og uten annen utdannelse enn videregående, bor hos foreldrene mine. Jeg har ingen hobbier, og klarer ikke å snakke med damer. Jeg har aldri vært på date med en dame eller kysset ei jente i mitt liv. Jeg har bodd hjemme i snart to år, sløser hver dag bort, har flere 100 tusen kr. i studiegjeld, men var helt håpløs på studiene. Min bror på 25 er det motsatte av meg, bortsett fra å være jomfru. Han er en ung mann med en lang universitetsutdannelse, har en god jobb med høy lønn, smart er han også og har en egen leilighet, god økonomi, han ser bra ut og dater mange damer, og holder på å få seg dame akkurat nå. Han har alt, jeg ingenting. Jeg har tapt i samfunnet og føler jeg må få litt av min frustrasjon ut herinne. Anonymkode: 69211...967 Du er bare 28 år og har fremdeles mulighet til å gjøre ferdig studier og komme deg ut i arbeid. Ikke bry deg så mye om hva du ikke har fått til i dag, men forsøk å fokusere på hva du kan få til fremover. Du har ikke tapt ennå Anonymkode: 458f0...76f 10
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #7 Skrevet 28. juli 2021 Du får høre med nav om de kan skaffe en praksisplass så du får prøvd deg i et yrke.. Anonymkode: ebe53...e7d 3
Enterprises Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 (endret) Samma F om du er jomfru eller ukysset. Begynn smått. Smått blir tilslutt nok til og komme seg ut av kjelleren til foreldrene dine. Da er du alt på god vei. Du vil trolig også få litt mer selvtillit og kan begynne med å si hei. Et hei kommer du langt med Lykke til Endret 28. juli 2021 av Enterprises 4
Biloba Skrevet 28. juli 2021 #9 Skrevet 28. juli 2021 Du har ikke tapt før du har gitt deg. Du må kontakte NAV og få hjelp til arbeidstrening. Å sløse hver dag bort er et valg du tar på nytt hver eneste dag. Du kan starte i dag med å legge en ny kurs fra i morgen. 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #10 Skrevet 28. juli 2021 Jeg har en bekjent eller fjern venninne som er 49 og jomfru. Hun snakker stadig på Facebook om hvor stas det hadde vært å ha et mannfolk å sove med i sengen, istedenfor hunden som hun har nå. Det spiller sikkert inn at hun ikke sto først i køen da utseende ble delt ut, og er rund som en basketball i kroppsformen. Ikke så lett å tiltrekke seg interesserte mannfolkblikk da, kanskje. Anonymkode: 7b8d4...e33
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #11 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du får høre med nav om de kan skaffe en praksisplass så du får prøvd deg i et yrke.. Anonymkode: ebe53...e7d Nei. De bare invalidiserer folk. Anonymkode: 4a20c...ec5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #12 Skrevet 28. juli 2021 Det er urettferdig at menn kan sløse bort live sitt, og ta seg sammen i 30 årene og få seg en kone som 40 åring. Kvinner som har sløset bort 20 årene, som er av vanlig utsende. Vil ha det mye vanskeligere. De har fram til 35 å finne en mann, bli kjent med han og deretter bli gravid. For hvert år som går, jo mindre attraktiv blir hun. Så TS du er en mann. Du har fram til 40 til å bli "voksen" Anonymkode: 0ace6...ec1 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #13 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. De bare invalidiserer folk. Anonymkode: 4a20c...ec5 Han lever vel av nav uansett? Anonymkode: ebe53...e7d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #14 Skrevet 28. juli 2021 Glem damer og jomfrugreiene akuratt nå. Ikke fokuser på det, ikke tenk på det. Det kan du deale med senere. Det viktige nå, er å få stablet deg selv på beina. Gjøre noe utenfor huset. Få deg en jobb. F. Eks en ekstrajobb og still opp når de trenger deg! Ta kontakt med nav om de Jan gjøre noe for deg. Ta de skrittene du må for å komme deg opp! Tror også du vil ha godt av å få pratet med noen, gjerne proffe som kan det. Anonymkode: 4333f...3ba 11
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #15 Skrevet 28. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en bekjent eller fjern venninne som er 49 og jomfru. Hun snakker stadig på Facebook om hvor stas det hadde vært å ha et mannfolk å sove med i sengen, istedenfor hunden som hun har nå. Det spiller sikkert inn at hun ikke sto først i køen da utseende ble delt ut, og er rund som en basketball i kroppsformen. Ikke så lett å tiltrekke seg interesserte mannfolkblikk da, kanskje. Anonymkode: 7b8d4...e33 den veien går det jo alltid bra, damer får seg alltid menn. det er motsatt, arbeidsløse og litt introverte menn har utfordringer med å få seg dame, det kan jeg love deg Anonymkode: 69211...967 1
Loff77 Skrevet 28. juli 2021 #16 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er 28 år, mann og jomfru, arbeidsledig og uten annen utdannelse enn videregående, bor hos foreldrene mine. Jeg har ingen hobbier, og klarer ikke å snakke med damer. Jeg har aldri vært på date med en dame eller kysset ei jente i mitt liv. Jeg har bodd hjemme i snart to år, sløser hver dag bort, har flere 100 tusen kr. i studiegjeld, men var helt håpløs på studiene. Min bror på 25 er det motsatte av meg, bortsett fra å være jomfru. Han er en ung mann med en lang universitetsutdannelse, har en god jobb med høy lønn, smart er han også og har en egen leilighet, god økonomi, han ser bra ut og dater mange damer, og holder på å få seg dame akkurat nå. Han har alt, jeg ingenting. Jeg har tapt i samfunnet og føler jeg må få litt av min frustrasjon ut herinne. Anonymkode: 69211...967 Så få deg en butikkjobb eller noe og kom deg ut fra promperommet, istedenfor å synes synd på deg selv. Selvfølgelig vil ingen damer høvle over en som bor hjemme og ikke gjør en dritt 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #17 Skrevet 28. juli 2021 Hva er grunnen til at du ikke jobber? Det første du bør gjøre nå er å søke jobber. Det er heller ikke for sent å ta utdanning, men det krever jo at man jobber med fagene og leser, gjør oppgaver, drar på forelesninger, tar notater etc. Bare det å få en jobb eller komme i gang med studier vil være et stort steg i riktig retning for å bli mer attraktiv for det motsatte kjønn. I tillegg, etter du har fått en inntekt/studielån, er det kanskje på tide å flytte for seg selv. Du nærmer deg 30 år og bor hjemme. Jeg skjønner at du nok har det vanskelig og sliter med ett eller annet, som er grunnen til at situasjonen er som den er. Dersom du ikke klarer å jobbe/studere, tenker jeg du bør dra til fastlege og bli henvist til psykolog, samt at du bør be om hjelp fra NAV for å finne ut hva du kan ha rett på av hjelp i din situasjon. Så først og fremst må du gjøre noe, ikke bare sitt stille i båten. Du er fortsatt ung og livet er ikke over. Dersom du sliter håper jeg veldig at du søker hjelp, som kan gjøre hverdagen lettere for deg slik at du etter hvert kan mestre jobb eller studier. Man må heller ikke ta høyere utdanning, men å jobbe må man jo nesten med mindre man ikke er arbeidsfør eller student. Dersom det er vanskelig å jobbe fullt kan du søke på deltidsjobber som vikar? F.eks. i barnehage, butikk eller lignende? Det er viktig å få på plass gode rutiner (noe jobb bidrar mye til), i tillegg til at det å jobbe gjør at du treffer flere nye folk og dermed øker sjansen for å få deg kjæreste eller i det minste miste jomfrudommen. Anonymkode: 30c09...664 4
HenrikML Skrevet 28. juli 2021 #18 Skrevet 28. juli 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en bekjent eller fjern venninne som er 49 og jomfru. Hun snakker stadig på Facebook om hvor stas det hadde vært å ha et mannfolk å sove med i sengen, istedenfor hunden som hun har nå. Det spiller sikkert inn at hun ikke sto først i køen da utseende ble delt ut, og er rund som en basketball i kroppsformen. Ikke så lett å tiltrekke seg interesserte mannfolkblikk da, kanskje. Anonymkode: 7b8d4...e33 som kvinne på fb burde hun ha svært gode sjanser for å få pult. anbefal henne å søke opp singelgrupper på fb, der er det ofte 1 kvinne pr 100 menn. finnes nok en til henne der tror du ikke det? 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #19 Skrevet 28. juli 2021 Loff77 skrev (29 minutter siden): Så få deg en butikkjobb eller noe og kom deg ut fra promperommet, istedenfor å synes synd på deg selv. Selvfølgelig vil ingen damer høvle over en som bor hjemme og ikke gjør en dritt Er mange om beinet om butikkjobber. Er ikke som for noen år sia. PU-boliger er eksempler på steder hvor det jobber mange studenter/tidligere studenter og mange menn. Er ofte bruk for folk. Anonymkode: ebe53...e7d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #20 Skrevet 28. juli 2021 HenrikML skrev (5 minutter siden): som kvinne på fb burde hun ha svært gode sjanser for å få pult. anbefal henne å søke opp singelgrupper på fb, der er det ofte 1 kvinne pr 100 menn. finnes nok en til henne der tror du ikke det? Jeg tror dessverre hun ikke går for noe mindre enn en giftering. Alt eller ingenting. Hun er personlig kristen. Så for henne er det ikke aktuelt "å få pult" bare. Anonymkode: 7b8d4...e33 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå