Gå til innhold

Dette er evig tull

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hun sier. Den eneste mannen som ville ha meg til kone var en mann som sa at 12 år er den ideelle alder for en kone. Han ville likevel ha barn med meg som er mye eldre. Var det ikke lurt av meg å ikke bli med denne fyren siden jeg vil ha barn, men ikke med en pedofil, Herregud. Er det for mye å ville ha en mann som ikke er overvektig og ikke pedofil? 

Anonymkode: 8c42b...752

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ??

Anonymkode: 86ed2...30f

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det hun sier. Den eneste mannen som ville ha meg til kone var en mann som sa at 12 år er den ideelle alder for en kone. Han ville likevel ha barn med meg som er mye eldre. Var det ikke lurt av meg å ikke bli med denne fyren siden jeg vil ha barn, men ikke med en pedofil, Herregud. Er det for mye å ville ha en mann som ikke er overvektig og ikke pedofil? 

Anonymkode: 8c42b...752

Jooo… men det er da ikke dette hun snakker om.

Du sier at du vil ha en mann som ikke er overvektig og eller pedofil. OK, så da er halvparten av alle menn i Norge potensielle livspartnere for deg?

Hvordan er du fremdeles singel?

Men dette er jo ikke de eneste kriteriene dine… er det vel? En hvilken som helst mann er vel ikke bra nok så lenge han ikke er overvektig eller pedofil… er han vel? 🙂

Og så er vi i gang. Med listen over det vi kan kalle "andre krav". Det er dette hun snakker om.

Jeg kan sette opp et regnestykke for deg hvis du vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...