Gå til innhold

Alt jeg skriver blir slettet! Sommervikarer som er admin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skjer dette? Har administratorene bestemt seg for at «henne skal vi ta?»

Andre som har opplevd det samme i det siste?

Alle tråder jeg oppretter, samt de jeg kommenterer forsvinner uten grunn, så jeg tror det er en eller flere administratorer som hater meg! Hva har jeg gjort galt?? Dette er ikke greit!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut i fra innholdslista på profilen din ser det ut som at en god del av innleggene dine fremdeles ligger ute.
Ta det opp under Ris og Ros og utdyp hvilke innlegg du sikter til. Da når du frem til moderatorene og får kanskje svar på det du lurer på.

• Liker 3
Skrevet
Ardwinna skrev (3 minutter siden):

Ut i fra innholdslista på profilen din ser det ut som at en god del av innleggene dine fremdeles ligger ute.
Ta det opp under Ris og Ros og utdyp hvilke innlegg du sikter til. Da når du frem til moderatorene og får kanskje svar på det du lurer på.

Ok, takk. Det er flere av mineinnlegg som er postet i løpet av den siste uken. Alt er vekk, til og med andres tråder som jeg har kommentert…

AnonymBruker
Skrevet
Trinepia skrev (2 minutter siden):

Ok, takk. Det er flere av mineinnlegg som er postet i løpet av den siste uken. Alt er vekk, til og med andres tråder som jeg har kommentert…

Postet du som AnonymBruker eller med brukernavnet ditt? Hva er trådtittelen på de trådene?

Finner du eventuelt trådene på ris og ros her?

Tråder som er skjult for moderering / vurdering

Anonymkode: f6e3b...80b

AnonymBruker
Skrevet

En tråd med ekstremt mange regelbrudd som hadde 11 sider med innlegg i går ble moderert i dag og redusert til 2 sider.

Man kan få slettet sitt innlegg selv om man ikke har begått regelbrudd, hvis man feks har sitert et innlegg som inneholder regelbrudd.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tråder opprettet av utestengt bruker slettes.

Tråder opprettet av AnonymBruker i feil forumrom blir slettet, dersom det ses på som forsøk på å omgå reglene. (AnonymBruker kan ikke poste på bl.a. underforum Aktuelle saker, så hvis AnonymBruker oppretter en slik tråd (som skulle ha vært på Aktuelle saker) på Generell debatt feks, blir tråden slettet).

Tråder om et bestemt tema som opprettes mens en annen tråd om samme tema er stengt, slettes som regel.

Skrevet

Ok, takk for mange gode svar. Det er vel det at tråder er skjult for vurdering/moderering sannsynligvis…

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Trinepia skrev (4 minutter siden):

Ok, takk for mange gode svar. Det er vel det at tråder er skjult for vurdering/moderering sannsynligvis…

Fant du tråden der? Det ligger for øyeblikket kun 1 tråd der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...