Trinepia Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Hvorfor skjer dette? Har administratorene bestemt seg for at «henne skal vi ta?» Andre som har opplevd det samme i det siste? Alle tråder jeg oppretter, samt de jeg kommenterer forsvinner uten grunn, så jeg tror det er en eller flere administratorer som hater meg! Hva har jeg gjort galt?? Dette er ikke greit!!
Ardwinna Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Ut i fra innholdslista på profilen din ser det ut som at en god del av innleggene dine fremdeles ligger ute. Ta det opp under Ris og Ros og utdyp hvilke innlegg du sikter til. Da når du frem til moderatorene og får kanskje svar på det du lurer på. 3
Trinepia Skrevet 28. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 28. juli 2021 Ardwinna skrev (3 minutter siden): Ut i fra innholdslista på profilen din ser det ut som at en god del av innleggene dine fremdeles ligger ute. Ta det opp under Ris og Ros og utdyp hvilke innlegg du sikter til. Da når du frem til moderatorene og får kanskje svar på det du lurer på. Ok, takk. Det er flere av mineinnlegg som er postet i løpet av den siste uken. Alt er vekk, til og med andres tråder som jeg har kommentert…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Trinepia skrev (2 minutter siden): Ok, takk. Det er flere av mineinnlegg som er postet i løpet av den siste uken. Alt er vekk, til og med andres tråder som jeg har kommentert… Postet du som AnonymBruker eller med brukernavnet ditt? Hva er trådtittelen på de trådene? Finner du eventuelt trådene på ris og ros her? Tråder som er skjult for moderering / vurdering Anonymkode: f6e3b...80b
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 En tråd med ekstremt mange regelbrudd som hadde 11 sider med innlegg i går ble moderert i dag og redusert til 2 sider. Man kan få slettet sitt innlegg selv om man ikke har begått regelbrudd, hvis man feks har sitert et innlegg som inneholder regelbrudd. Anonymkode: f6e3b...80b 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #6 Skrevet 28. juli 2021 Tråder opprettet av utestengt bruker slettes. Tråder opprettet av AnonymBruker i feil forumrom blir slettet, dersom det ses på som forsøk på å omgå reglene. (AnonymBruker kan ikke poste på bl.a. underforum Aktuelle saker, så hvis AnonymBruker oppretter en slik tråd (som skulle ha vært på Aktuelle saker) på Generell debatt feks, blir tråden slettet). Tråder om et bestemt tema som opprettes mens en annen tråd om samme tema er stengt, slettes som regel. Anonymkode: f6e3b...80b
Trinepia Skrevet 28. juli 2021 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2021 Ok, takk for mange gode svar. Det er vel det at tråder er skjult for vurdering/moderering sannsynligvis… 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 Trinepia skrev (4 minutter siden): Ok, takk for mange gode svar. Det er vel det at tråder er skjult for vurdering/moderering sannsynligvis… Fant du tråden der? Det ligger for øyeblikket kun 1 tråd der. Anonymkode: f6e3b...80b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå