Gå til innhold

Naken/seminaken i hverdagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker ikke på naturister og deres «uskyldige» nakenhet i sole- og badesammenheng , men om det er noen av dere damer som liker f.eks. å gå nakne i heimen med «fare» for innsyn fra naboen etc., eller uten truse og bh i offentligheten på en måte som kan føre til at ting kan komme til syne; alt med et snev av seksuell undertone? Det jeg spør om er vel egentlig hvordan det står til med skapekshibisjonismen blant kvinner

Anonymkode: d03b2...540

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det sjelden hjemme. Eventuelt bare rett etter at jeg har dusjet. Men på hytta går jeg ofte naken når været tillater det, til og fra uthuset, til og fra vannet, når jeg soler meg, når jeg bader eller bruker utedusjen osv. osv. Men hytta har ingen "gjenboere". Det har hendt at noen har passert på stien bak hytta, og det gjør meg ingen ting. Tidlig i sommer var det en yngre mann som jeg tror prøvde å spionere litt. Jeg lot som jeg ikke la merke til det, og syntes faktisk det var litt moro. Ikke så ofte at man får slik oppmerksomhet når man er langt over 50. Faktisk ganske sjelden.

Anonymkode: 27b2c...321

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Had aldri turt å gjøre det, men ja har egentlig litt lyst😉🤣 Burde jeg? 

Anonymkode: cc45f...102

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har aldri gjort det (gått uten undertøy). Alle jenter har utflod, og jeg vil ikke grise til skjørtet eller kjolen min med det når jeg sitter, det er derfor vi har truser.

Jeg har heller ingen interesse av at noe plutselig "skal komme til syne". Er ingen blotter som liker å vise mine private kroppsdeler til fremmede på gata.

Anonymkode: d1dea...2dc

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg går naken hjemme hver dag. Men vi har null innsyn, så det trenger jeg ikke tenke på 🙈🤷‍♀️

Skal aldri bo så folk kan se inn. For jeg eeelsker å gå naken! 

Må ærlig innrømme at elsken for å gå naken overskygger frykten for å bli sett. 

Endret av Sinsiew
  • Liker 6
Skrevet

Beholder som oftest alltid undertøyet på hjemme,med tenåringsbarn i hus er det ikke så greit å gå naken . Ute blant folk kan det skje av og til at jeg går uten truse under skjørt,men ikke for at jeg skal vise meg frem, det er kun fordi at det er behagelig 

AnonymBruker
Skrevet

Her finns ikke sjanse for naboen å få innsyn, en skog mellom oss :P Jeg er som regel påkledd men hender jeg skifter på verandaen. 

Anonymkode: 5e40f...8d0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, jeg har aldri gjort det (gått uten undertøy). Alle jenter har utflod, og jeg vil ikke grise til skjørtet eller kjolen min med det når jeg sitter, det er derfor vi har truser.

Jeg har heller ingen interesse av at noe plutselig "skal komme til syne". Er ingen blotter som liker å vise mine private kroppsdeler til fremmede på gata.

Full respekt for det, men for orden skyld; alle kroppsdeler er private 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Had aldri turt å gjøre det, men ja har egentlig litt lyst😉🤣 Burde jeg? 

Anonymkode: cc45f...102

Særlig at du er kvinne.

Anonymkode: 164ab...0a8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Tøv. Utflod fungerer ikke på den måten. Pussig trolleinnlegg fra en mann.

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker å tusle rundt i bare trusen hjemme. Men nå har jeg ikke gardiner, I nye leiligheten enda, så det får vente. 

Til og med min exobishonisme krever samtykke.. Ler. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er pirrende å gå truseløs, men har ikke gjort det så mye. Hender jeg tar på meg kjole og dropper truse, men stort sett bare hjemme for å gjøre samboeren kåt 😄 Går ofte naken mellom soverom og bad, hvis jeg skal ned og hente et glass vann etter at jeg egentlig har lagt meg etc., men synes ikke det er seksuelt. Jeg kjenner alle naboene mine, og har null interesse av at noen av de skal se meg naken 😅

Men ja, jeg har nok en skap-ekshibisjonist i meg.

Anonymkode: 42d83...e4e

Skrevet

Jeg går naken rundt i huset. Bor i et vanlig nabolag men ikke nevneverdig med innsyn. Og på verandaen som har godt med innsyn går jeg fint rundt i undertøy, kunne jo like godt vært en bikini. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Tøv. Utflod fungerer ikke på den måten. Pussig trolleinnlegg fra en mann.

Fungerer på hvilken måte? Renner ut? Om jeg sitter og ikke har truse på kommer det flekker på klærene mine. Jeg er dame, og ikke den du svarte.

Anonymkode: 72592...954

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Full respekt for det, men for orden skyld; alle kroppsdeler er private 😊

Skummelt om noen skulle se en finger eller nese? Burka neste 😃
Går veldig gjerne naken hjemme, og på stranden om vi er alene. Her vi bor finnes det mange fine og litt "private" strender i nærheten.

Skrevet

Denne tråden minner meg om den gangen jeg lå på hverandaen, og lekte med snadden. Jeg gjorde det i ren og pur jævelskap.. for jeg viste hun nabokjærringa var nyskjerrig, og så på gjennom gardinene på loftet. Jeg gjorde det ganske ofte for det tente meg sinnsykt.. Etter disse episodene gliste hun som ei sol de gangene vi hilste på hverandre.

Det var den tid jeg var ung og udødelig, drevet av adrealin og kåthet... Nå idag tør jeg ikke å gjøre det igjen, er litt redd for hvordan den nye naboen takler det😂

• Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg svinser rundt naken i mitt eget hus ja, ikke mens ungene er våkne/hjemme lengre da de har blitt store nå at de synes det er kleint😅

AnonymBruker
Skrevet

liker ikke å bar rompe på sofaen. Går ofte med bare truse hjemme. 

Anonymkode: e6bdf...c73

AnonymBruker
Skrevet

Har som regel truse på, så ikke helt naken. Verken jeg eller samboer vil risikere utflod på sofaen liksom.

Anonymkode: 4b150...f90

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...